Smutek

Wpisy zawierające słowo kluczowe smutek.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Rozdział 5 Kominiuszek-książka

Nic nie mogło być gorszego od tego dnia.Obudziła się, poszła do sklepu i była w siósmym niebie, ale zachwilę wszystko zaczęło się walić.Teraz kiedy wszyscy są szcześcliwi, kiedy zbliża się Sylwester i Nowy Rok, kiedy ludzie się radują i są to ich najszczęśliwsze dni, kiedy palą się kolorowe lampki, które pięknie odbijają się w śniegu ona idzie przez śnieg, bez czapki tylko w futrze z ponurą miną.Nie mogło być gorszego dnia.Dnia, w którym wreszcie będziesz wolny, a potem jakby znowu zostajesz zmuszony do pracy w domu, nikt cię już nie kocha i tylko wydaje rozkazy i cię nienawidzi.Taki to był dzień dla Anastazji.Tego wieczoru kiedy śnieg już przestał padać, a ona zostawiała ślad po swych butach na ż (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Rozdział 4 Kominiuszek-książka

Tatiana wreszcie musiała pomóc Anastazji.I tak nie dowiedziała by się co tak pocieszyło jej siostre.A może miała nadzieje na lepsze życie?Może po prostu usłyszała miłe słowa.Obiad w każdym razie według Belli nie był zbyd dobry.Mimo, że tak naprawdę bardzo jej smakował.Macocha nie przyczepiła się o nic dopiero pod koniec obiadu spojrzała na kominek.Widząc to Anastazja zaraz zaczęła mówić.Nie chciała przecież bez przerwy pracować. -Wyczyściłam go dziś rano.Możesz mi ufać!-zawołała od razu.Przyrodnia matka chyba nie poczuła się zupełnie pewna.Wiedziała, że Anastazja nie okłamała by jej.Nie chciała jednak by jej "córka" (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kłamstwa - Iskierka zgasła Głębia Dnia

I sprawa się przysłowiowo rypła ;/ Gwiazdka, Słonko, Iskierka o której tyle pisałem zgasła tak szybko jak się pojawiła :( Dosłownie parę minut temu dowiedziałem się coś co zabolało mnie okropnie, no ale kogo może obchodzić co ja czuję. Żałuje tylko że nie dowiedziałem się wcześniej o tym :(I po co było to wszystko?? Nie mogłaś odrazy napisać jak wszystko się zmieniło ?? I jak tu ufać kobietom? To w końcu kobiety tyle mówią o szczerości i zarzucają nam facetom że Je okłamujemy, a tu proszę...Dlaczego tyle kłamstw ??Zastanawiałem się czemu nie odpisujesz... czemu wprost nie napisałaś że nie chcesz ze mną rozmawiać. Po co kłamałaś że nie masz pieniędzy na koncie? Na co to wszystko ?? Żeby się pobawić moim kosztem ??Piszesz że byłaś mną zainteresowana. Więc jak to tak można zapomnieć o kimś w momencie poznania kogoś innego to takie proste ?? Piszesz że to przez to że powstałą ta przerwa w naszym kontakcie. Ale to przecież (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
SmutnO_oo

Trzeba przeżyć wszystko, co jest nam dane. Cała radość i cały smutek. Nie wolno nam się od tego uchylić. Nie przeżyty smutek, przed którym uciekliśmy, i tak kiedyś nas dopadnie.Hanna KrallSmutne to, ale cierpienie jest chyba jedynym niezawodnym sposobem zbudzenia duszy ze snu.Saul Bellow

Zobacz cały wpis na blogu »
Natłok myśli Głębia Dnia

Myśl ta prześladuje mnie już jakiś czas... "A może Gwiazdka już o mnie zapomniała?? :(".Wiele sytuacji składa się na to że teraz jest jak jest czyli cisza... Choć mi trudno tak :( Co prawda nie poznałem tej Swojej Gwiazdki w świecie realnym, ale przestać myśleć już o Niej nie potrafię. To dziwne, dawno tak już nie czułem się. Przecież nie znam jej dobrze, jedynie z NK.Czy Iskierka już o mnie zapomniała ?? :(To pytanie nie daje mi spokoju już jakiś czas :( Co się stało że teraz taka cisza ?? :( Kiedyś pamiętam nasze rozmowy, o błahostkach ale dla mnie miłe, a teraz ?? Cisza, zero kontaktu. Co prawda wiem czemu tak jest, ale nieraz nasuwa mi się myśl że to już koniec tej znajomości i nawet w prawdziwym świecie nie zdążę poznać tego Skarbu :(A może ja przesadzam ?? Może to tylko przejściowe i znów wróci do stanu poprzedniego ?? Ale czy to normalne że po kilku rozmowach można ciągle tak myśleć o jednej dziewczynie ??  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
bierdra bierdronka

Uściski ;*Na wstępie, chciałam Was przeprosić za to,że nie pisałam :>Wiem,że i tak nikt tego nie czyta,ale mimo wszystko przepraszam :)Dzisiaj, serwuję wspomnienia ;DO czym napiszę?...Może na początek, krótkie streszczenie mojego dnia :)Dziś, wstałam o 10:30 (wow! ;d)Oczywiście, umyłam się i zeszłam na śniadanie ;dd*Omlet. Mhmm.. ;dWyszłam z psem na spacer i zaczęłyśmy wspominać  z moją Babcią.Zapomniałam wspomnieć,że odwiedzili nas dziadkowie.Przyjechali,gdyż jutro wyjeżdżamy, a nie miałby kto zostać ze zwierzakami.Po powrocie znad morza, przyjeżdża moja koleżanka i jadę do dziadków.Ale do rzeczy, bo urwałam wątek ;pUwielbiam słuchać,gdy babcia opowiada mi o 'dawnych czasach'I tak nam zeszło godzinę.Mój tato, zaplanował wycieczkę krajoznawczą po Starym Mieście.Wstąpiliśmy, na lody i na koktajl.W drodze powrotnej, złapała nas ulewa.Trochę żeśmy zmokli,ale nie było n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Walętynki... pectus

Kompletna porazka.. pozatym to zaczne od tego ze jestem pan X i mieszkam w miejscowości XX mam dziewczynę Panią X z ktorą jestem jakies sześć miesiecy... I powiem ze od tych sześciu miesiecy niepotrafie sie rzy niej otworzyc... :( Walentynki mineły na wspulnym gotowaniu i extra romantycznej kolacji, ale mimo to ja czyje sie jak manekin w tym wszystkim... Wiem wiem moze przesadzam ale naprawde tak sie czuje.. Wydaje mi sie ze po sześciou miesiacach stosunku chłopaka z dziewczyna są badziej otwarte nic tylko rozmowa e eskach o wspulnych problemach... Strasznie mnie to męczy... niemoge sie jej wyrzalic bo boje sie ze stanie się cos dziwnego... Wczoraj pod koniec dnia odbyła sie miedzy nami rozmowa ktorej finałem były słowa ,,To znajdz sobie inna" niewiem jak kogos innego ale mnie to bardzo dotkneło... :( Tymbardziej ze sie kocha kogos kto mówi do mnie takie coś... ;/ Dla mnie to porazka... Jak by nie taie cos to bym uznał z (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Refleksje I oto jestem

To był bardzo dziwny tydzień. Na samym jego początku dowiedziałam się, że bycie w ciąży wiąże się z wieloma niespodziewanymi reakcjami. Otóż dowiedziałam się od osoby, na której mi bardzo zależy (i tak szczerze myślałam że jej na mnie również), że  mnie unika właśnie dlatego że jestem w Ciąży, bo się boi o mnie! Hmm, ciekawe podejście - nie powiem, smutno mi się zrobiło i to bardzo ... Do tego wszystkiego doszły dodatkowe objawy. Nie mówię tutaj o problemach żołądkowych, bo do tego już zaczynam się nawet przyzwyczajać. Tak szczerze to chyba sama próbuję sobie wmówić że jest mi niedobrze, i to działa. Spytacie na pewno po co tak? Otóż przy pierwszej ciąży wszystko było super. Czułam się świetnie, ale i apetyt miałam doskonały. Co oczywiście odbiło się na wadze. I w pierwszych miesiącach przytyłam zdecydowanie za dużo. Więc pomyślałam, że jeśli tym razem będzie mnie zbierać na wymioty, to nie przytyję tyle. Na razie się sprawdza, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
fiza Wiem ze to ty

Cóż.., Co tu mówić... Weekend się zaczął... NARESZCIE!!! Hmm... dziś se na 7:15 do szkółki poszłam... I pierwsza była matma, a na niej sprawdzian!!! :[ :[ :[ taki z procentów... Ale zrobiłam wszystko [?] <lol> Hmmm kolejna mata tez jakoś zleciała :PP Hmmm fizyyyka potem :) Uwielbiam fizę! No uwielbiam i tyle! Choć coś :D Za szybko zleciała fiza ;/ Potem WDŻ... Kumpel z kalsy bajeczkę czytał :D <looooool> ale Pani o Kubie wspomniała :( Buuu Kubuś... Ja Cię kocham! jak tego Przyjaciela! :(( Yhm następnie hista... To zamiast słuchać, to pisałam sobie na kartce "Kubuś [*] :(" i se kolorowałam ;/ Potem były 2 w-fy :) Na których byyyło fajno :) najpierw kooooszykówka :D I śmiesznie chwilami :D na drugiej godzinie celowanie do kosza... Wciągu 30 sekund trza było rzucać z dowolnego miejsca... I od 20 była 5 :P ja się męczę... najpierw 14, potem 18... potm jeszcze coś i ciągle dupa ;[ :[ :[ I ambitnie podchodziłam po raz kolejny xD I takw kół (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
so sad k'Izia

w sumie to nie wiem po co są te wszystkie blogi.. ale wiem po co go pisze.nie mam komu się wygadać, bo nie mam w tej chwili osoby której mogłabym w 100% zaufać-zresztą to wogóle niemożliwe...nie mam jak wrazić swojej złości bo nawet nie mam na to siły siedze teraz sama w domu.. smutno mi...w takich chwilach jak te człowiek przypomina sobie ten pieprz w jego życiu i słone łzy ktore zostały wylane w niedalekiej przeszlości,kiedy zostalismy przez kogoś oszukani, zranieni...z perspektywy czasu to wcale nie wydaje się być śmieszne- gorzej jest coraz bardziej beznadziejne-tak jak my wszyscy^^^^>>*<^^^^

Zobacz cały wpis na blogu »
smutam się humana non sunt turpia

Od rana jakoś taki przygaszony jestem. Jak wiadomo z jakiego ( ich) powodu. Na dworze dużo sniegu , ale drogi odśnieżone ( w sumie to dobrze ,że w piątek wymieniłem opony , jeźdźi się jeszcze lepiej ;) W pracy dużo roboty. Nie było nawet czasu zjeść. Czas minął szybko i to jest "+" Dzwoniłem do serwisu komputerowego co mam zrobić z tym kompem , ale nie odbierał nikt. Znowu o kilka dni się przesunie naprawa . Jutro jadę na pogrzeb i nie będzie mnie cały dzień. Z kolei nie wiem czy w środę cokolwiek załatwię. No cóż jak się wali to wszystko na raz . W sumie to przyzwyczaiłem się już do tego. Niestety łudzę się jeszcze czasem , że coś mi się uda na dobre  ( FRAJER !!!!!! ). Misio chory jeszcze , ale czuje się lepiej. Wiem , że nie przyjedzie w ten weekend , ale może w następny - zobaczymy.   To tyle. Nie ma o czym pisać bo nic się nie dzieje - niestety. POZD wszystkich !!!!! a Ciebie wariacie całuję :**** (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
:( chemia uczucia

sprawdzałem jeszcze kilka razy .i nic .po prostu nie napisała.kretyn jestem.tak sie zakochać.wiem że nie odkrywam ameryki ,ale miłość jest bezsensu,zwłaszcza jak jest tylko jednostronna i nie odwzajemniona.takie rzeczy w normalnym świecie nie powinny sie zdarzyć.                             dla nie wtajemniczonych dodam tylko fakt  że od kilku lat  jestem żonaty i mam dzieci.a zakochałem sie w zupełnie obcej ,przypadkowej dziewczynie .bezsensu ,prawda.i ja naprawdę nie chciałem .to było jak grom z jasnego nieba.wiem ,możecie pomyśleć że ściemniam.ale na wasze myśli nie mam wpływu i możecie sobie myśleć co chcecie.z resztą ,ostatnio nie mam wpływu nawet na swoje myśli.

Zobacz cały wpis na blogu »
poniedziałkowa irytacja chemia uczucia

jest poniedziałek,7:30 wpadam do pracy .pierwsza rzecz jaką robię to włączam kompa.chwila nerwów i  ...nic  . zero wiadomości to złe wiadomości,czuje uścisk gdzieś kolo żołądka.nie napisała!!!!!!!!!nic .ani słowa.a wystarczyło by jedno marne słowo.

Zobacz cały wpis na blogu »
SMUTNE WASZE ŻYCIE! Przesłanie Miłości. Jezus Chrystus

(...)

Zobacz cały wpis na blogu »
ehh Mlodziak o chemii.

Jak mnie tu dawno nie było ;] masakrejszyn no nic. U mnie w sumie bez większych zmian. Dzisiaj nabijałam sie z kumplem z jego laski ;] dziwne dla mnie troche że sie jej wstydzi ale ja też bym sie wstydziła :P 1.brzydka 2.różowa 3.słucha techna(on jest punkiem) 4.solarium 5.pusta 6.wkurwia mnie to chyba wystarczy :P w sumie on też nie wie czemu z nią jest. Jak dla mnie chore (samą chorobą jest powiedzieć do chłopaka "kotku" ale to co innego) takie eee toksyczny zwiazek: on jest z nią żeby ona miała z kim być-mniej więcej. Do tego pasuje piosenka Avril Lavigne-sk8er boy(nie żebym słuchała Avril-już nie =.=") w sumie to on też popyla na bmx'ie :D

Zobacz cały wpis na blogu »