Dieta

Wpisy zawierające słowo kluczowe dieta.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

16 lipca 2020 Pamiętnik Anorektyczki

Hejcia aniołki! Z tej strony Angela. Dzisiaj jest pierwszt dzień z 21 dni mojej diety. Day 1 - 900 calories Śniadanie - jeden, mały kawałek pizzy - 253 calories Obiad - Spaghetti - 255 calories Przekąski - Kawa rozpuszczalna z mlekiem i cukrem - 149 calories Kolacja - jedna brzoskwinia i jedna śliwka - 81 calories Razem: 738 calories Przede mną jeszcze kolacja ale wierzę, że uda mi się zjeść tylko tyle ile zaplanowałam. Mam dzisiaj jeszcze zamiar pójść na długi spacer, żeby spalić trochę kalorii. Kontrola jest najważniesza. ~Angela  

Zobacz cały wpis na blogu »
Słabo z dietą Kasia Gajda

   Hej. Czemu nie pisałam przez taki długi czas: bo nie miałam odwagi się przyznać do tego, że zamiast schudnąć to jeszcze przytyłam. Kocham jeść to jest mój problem, być może powinnam wybrać się do hipnotyzera aby wmówił mi, że jestem abstynentką jedzeniową, że lubię tylko sałatę. Tak to by było coś jeśli za pomocą jednej magicznej wizyty można wmówić sobie, że przyjemność z jedzenia jednak nie jest przyjemna. Ślub już nie długo, pocieszam się faktem, że sukienka jeszcze nie kupiona, więc wybiorę coś co podkreśla moje dwa atuty, a zaryje całą resztę.         Pozdrawiam żarłoczków większych i mniejszych.  

Zobacz cały wpis na blogu »
Zaczynamy! Z lecokiem przez tycie!

   Pierwszy wpis. Zdecydowałam się na bloga bardzo spontanicznie i teraz co? Pierwszy wpis, a ja nie wiem co tu napisać. Wydaje mi się, że teraz blogi są już mniej popularne niż parę/paręnaście lat temu. Teraz więcej oglądamy, niż czytamy, cykamy fotki, niż opisujemy. Dlatego instagramy, i inne takie, cieszą się większą popularnością. Ale ja nie o tym tutaj - więc może zacznę od początku i napiszę coś o sobie. Trochę, żeby uporządkować to, co się będzie tutaj działo, a trochę po to, żeby sprawdzić samą siebie - co potrafię o sobie powiedzieć.    A więc. Nie zaczyna się zdania od "a więc". Eh.    Jestem zwykłą, już 26-letnią (o zgrozo, gdzie moje 16 lat:() dziewczyną. Mam wspaniałą mamę, cudownego narzeczonego (największa wada - uzależnienie od komputera). Uważam się za osobę otwartą i kontaktową, ale nie jestem typem osoby brylującym w towarzystwie i mega popul (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co lubi nasz mózg- żywieniowe ANTYdepresanty Przestrzeń Inspiracji

Dziś kontynuujemy temat odżywiania się i wpływu tego, co jemy na funkcjonownaie naszego mózgu jak i nasze samopoczucie, nastrój itp. Temat depresji w szczególności poruszany jest w okresie jesieni, zimy, kiedy to chłodne, pochmurne i często deszczowe dni sprzyjają naszemu "gorszemu samopoczuciu". O tym, by troszczyć się o swoje samopoczucie jak też prawidłowe i dobre odżywianie naszego mózgu mamy pamiętać przez cały rok, dlatego korzystając z okazji, że rozpoczyna się sezon na różne warzywa, owoce itp, które odgrywają znaczącą rolę w naszej diecie, przytaczamy kilka cennych wskazówek: co jeść, by zachować dobre samopoczucie. Nasz mózg z pewnością nam podziękuje za to, że będziemy dostarczać mu produkty bogate w minerały i witaminy, których potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania. Od jakości spożywanych przez nas produktów zależy także nasz proces uczenia się. Jak wiadomo, najefektywniej uczymy się, gdy w na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
DLACZEGO WCIĄŻ NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ?! 5 faktów Zdrowe Fakty

Kolejne postanowienie TERAZ MI SIĘ UDA!!!SCHUDNĘ!!! zaczynasz się głodzić, katować ćwiczeniami,  z czasem czujesz się gorzej, opadasz z sił. Stajesz na wagę, niby ważysz mniej, ale jakim kosztem? udaje się trochę zrzucić, ale jesteś na tyle osłabiona, organizm domag (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Banan i winogrono KILKA FAKTÓW Zdrowe Fakty

Często spotykam się z opinią, że banan i winogrono to najbardziej kaloryczne owoce. Czy zatem osoby dążące do redukcji wagi powinny kategorycznie odrzucić spożywanie tych produktów? Ja wyznaję zasadę WSZYSTKO z umiarem! :)   Zapraszam na zdrowe fakty na temat banów i winogron   BANANY (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zdrowe śniadanie – 5 przepisów z pomysłem Zdrowe życie

Dobry pomysł na śniadanie nie jest skomplikowany, a dodatkowo pomaga odczarować śniadaniową rutynę i sprawia, że z niecierpliwością oczekujemy kolejnego poranka. Zobacz przepisy na łatwe, pożywne i zdrowe śniadania!   1. Jajecznica (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co jeść by żyć dłużej? Zdrowe życie

Kto z nas nie marzy o długim i zdrowym życiu? Przy każdej okazji życzymy sobie 100 lat, ale czy długowieczność jest na wyciągnięcie ręki? Okazuje się, że zdrowa dieta może okazać się receptą na długie życie. Jakie produkty jeść? Warto spożywać warzywa i owoce, nasiona strączkowe i orzechy. Jedzmy też więcej ryb, które są źródłem  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Od początku Osobiście

Ok. Mamy 24 kwietnia. Teoretycznie zostało mi dokładnie 127 dni, co daje 4 miesiące i 5 dni. W praktyce dużo mniej. Do czego? Do ślubu, o ile do niego w obecnej sytuacji wogóle dojdzie. Tak się zastanawiam- czyta ktoś wogóle jeszcze blogi? W sumie nieważne. Chciałam stworzyć sobie coś na kształt pamiętnika, a nie miałam do końca pomysłu na formę w jakiej chcę to zrealizować. I tak oto jestem. A jeśli ktoś to jeszcze będzie czytał, to fajnie. Tylko wielkie sory za błędy ortograficzne i interpunkcyjne- nie jestem pisarką.   Oczywiście jak każda dziewczyna, która planuje założyć sobie GPSa na resztę życia, chciałabym żeby w dniu mojego ślubu wszystkim kopary opadły na mój widok. Tylko co jeśli zamiast pięknej rusałki, przed ołtarzem stanie biały bałwan? I taka wizja póki co jest najbardziej prawdopodobna. A pamiętam, jak 2 s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co je Twój mózg? nasza dieta – po co i dlaczego Przestrzeń Inspiracji

Bardzo często słyszymy, czytamy różne informacje na temat tego co powinniśmy jeść a czego lepiej unikać. Nie zawsze jednak otrzymujemy informację na temat tego po co mamy jeść wskazane produkty. No dobrze, mamy je „wcinać” po to, by dostarczyć sobie odpowiednią dzienną dawkę witamin itp. Jednak po co nam kwasy omega-3 albo witamina E czy żelazo w naszym organizmie? Żeby dostarczyć sobie pożądaną dawkę kwasów omega-3 warto jeść orzechy ale co w sytuacji, gdy jesteśmy na nie uczuleni? Z pewnością mamy stronić od nich jak najdalej. A jeśli nie pijemy alkoholu a więc także i czerwonego wina, które dostarcza wielu przeciwutleniaczy to czym możemy je zastąpić? W tym przypadku, jak łatwo się domyślić tym, z czego jest ono zrobione – kiścią fioletowego winogrona. Nasuwa się jednak pytanie co z pozostałymi składnikami naszej diety, których ze względu na styl życia, dietę czy alergie nie spożywamy? (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Układ immunologiczny Milioner z przypadku

Czy wiecie, że układ immunologiczny ma fantastyczną moc zapamiętywania przebytych chorób..w kontakcie z intruzem wytwarza przeciwciała, które chronią przed atakiem tej samej choroby.... Dlaczego jedni chorują częściej a inni prawie wcale? Skąd bierze się taka odporność organizmu? Czy są jakieś sposoby aby tą odporność poprawić? Czy można zbudować swoją odporność?..... Cała masa pytań......szczepienia, jak nam wiadomo stanowią najskuteczniejsza obronę przed wirusami...( przed groźnymi chorobami zakaznymi) W pamięci immunologicznej organizmu są przeciwciała, które produkuje organizm w odpowiedzi na szczepienia..... W obecnych czasach dość liczna grupa społeczeństwa stara się unikać szczepień....z różnych powodów......jednym z takich jest możliwość wbudowania do szczepionki ( przyłączenia),, nanoczipów.."...które mogły by pokazywać gdzie w danej chwili się znajdujemy lub innego rodzaju informacje na nasz temat..... Na odporność t (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Laktoza jeść czy nie jeść?? Dawacz Uśmiechu Kamila Horczak

          Jesteśmy aktualnie w czasach kiedy posiadanie jakieś nietolerancji pokarmowej lub nie jedzenie jakiejś grupy pokarmów jest modne czy mówimy o glutenie czy o laktozie.       Pytanie czy warto podążać za modą, czy może warto poznać fakty.       Na początek trochę z innej beczki:   czy słyszałeś o pamięci genetycznej/dziedziczenie pamięci ??   jeśli nie to już tłumac (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zn - Zinc - Cynk Dawacz Uśmiechu Kamila Horczak

  Zastanawiam się długo o czym mogę napisać w dobie epidemii i apeli o nie wychodzenie z domu z powodu wirusa który szaleje na całym świecie. Pomyślałam, że jest to doskonały moment, żeby przedstawić wam mikroelementy, które mają bardzo duży wpływ na prawidłowe funkcjonowanie naszego organizmu, a nie są celebrytami tak jak witamina D3,Tłuszcze Omega, witamina C, czy wszystko inne co się widzi na łamach gazet kolorowych czy w reklamach telewizyjnych.   CYNK:   Cynk w organizmie człowieka występuje w ilości od 2 do 4 g. Ma także ważną (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Moje odchudzanie Monia na diecie

Na początku pragnę zaznaczyć, że nie działam pod oflagowaniem żadnych firm, domen czy dietetyków. Blog jest moją własną historią i taką ma pozostać. Piszę go dla siebie, ale także dla Ciebie, drogi czytelniku. Bo jeśli go czytasz to znaczy, że coś jest na rzeczy.     Płeć - kobieta wiek - 44 lata wzrost - 160 cm waga - obecnie 78 kg (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dzień 1 Walka ze sobą

Piłka w grze, rano po zważeniu się waga pokazała 60,7kg, liczę na to że ten blog będzie mnie w pewien sposób motywował żeby trwać w postanowieniach, będę się codziennie ważyła, a jeżeli chodzi o cały dzień to zauważyłam że im więcej zjem tym większą mam ochotę na słodycze, podejrzewam że mój żołądek musi być rozciągnięty bo ciężko mi jest czuć sytość a więc narazie to tyle do jutra 

Zobacz cały wpis na blogu »