Dieta

Wpisy zawierające słowo kluczowe dieta.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

FISHBURGER (PRZEPIS NA 4 PORCJE) Dieta Inulinooporna dla dzieci

FISHBURGER (PRZEPIS NA 4 PORCJE) K:561.2 / B:39.2 / T:23.6 / WP:44.6 / F:8.4 / WW:4.5     Zjedz 1 z 4 porcji Sól himalajska - 2 g (2 x Szczypta) Mąka owsiana (pełnoziarnista) - 45 g (3 x Łyżka) Masło klarowane - 30 g (2 x Łyżka) Sezam, nasiona - 40 g (4 x Łyżka) Ser, parmezan - 40 g (5 x Łyżka) Pietruszka, liście - 12 g (2 x Łyżeczka) Jaja kurze całe - 56 g (1 x Sztuka) Dorsz, świeży - 500 g (5 x Porcja) Cytryna - 50 g (0.6 x Sztuka) (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
PIERŚ Z KURCZAKA ZAPIEKANA POD PORAMI Z RYŻEM (PRZEPIS NA 2 PORCJE) Dieta Inulinooporna dla dzieci

PIERŚ Z KURCZAKA ZAPIEKANA POD PORAMI Z RYŻEM (PRZEPIS NA 2 PORCJE) K:548.9 / B:36.4 / T:22.1 / WP:47.2 / F:6.1 / WW:4.7     Zjedz 1 z 2 porcji (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
SMOOTHIE MALINOWE Dieta Inulinooporna dla dzieci

SMOOTHIE MALINOWE K:540.3 / B:28.4 / T:24.2 / WP:46.0 / F:13.3 / WW:3.4      • Płatki owsiane (górskie) - 20 g (2 x Łyżka) • Jogurt skyr - 150 g (1.5 x Porcja) • Maliny mrożone - 100 g (1 x Porcja) • Migdały w płatkach - 10 g (1 x Łyżka) • Banan - 70 g (0.6 x Sztuka) • Napój kokosowy bio bez cukru - 150 g (0.6 x S (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
JAJECZNICA ZE SZCZYPIORKIEM I MOZZARELLĄ Dieta Inulinooporna dla dzieci

JAJECZNICA ZE SZCZYPIORKIEM I MOZZARELLĄ K:500.8 / B:31.4 / T:25.6 / WP:32.6 / F:6.8 / WW:3.3      • Szynka z piersi kurczaka - 25 g (1.7 x Plasterek) • Ser, mozzarella - 30 g (2 x Porcja) • Jaja kurze całe - 112 g (2 x Sztuka) • Masło ekstra - 10 g (2 x Łyżeczka) • Chleb żytni razowy - 70 g (2.3 x Kromka) • Szczypiorek - 10 g (2 x Łyżeczka) dodatkowo : • Ogórki, kiszone - 60 g (1 x Sztuka)   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
FIT RACUSZKI Dieta Inulinooporna dla dzieci

FIT RACUSZKI K:517.5 / B:20.3 / T:25.9 / WP:47.9 / F:6.9 / WW:4.6     • Masło orzechowe - 25 g (1.7 x Łyżeczka) • Jogurt Skyr waniliowy Pilos - 75 g (0.8 x Porcja) • Jabłko - 110 g (0.7 x Sztuka) • Kefir, 2% tłuszczu - 70 g (3.5 x Łyżka) • Mąka gryczana - 40 g (2.7 x Łyżka) • Masło klarowane - 10 g (0.7 x Łyżka) • Cynamon - 2 g (0.4 x Łyżeczka) • Proszek do pieczenia - 1 g (0.3 x Łyżeczka)   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
DIETETYCZNY GULASZ Z KURCZAKA Z WARZYWAMI Dieta Inulinooporna dla dzieci

DIETETYCZNY GULASZ Z KURCZAKA Z WARZYWAMI K:512.9 / B:23.1 / T:22.8 / WP:47.8 / F:4.7 / WW:4.8     • Oliwa z oliwek - 15 g (1.5 x Łyżka) • Ryż basmati - 50 g (3.3 x Łyżka) • Filet z piersi kurczaka zagrodowy (bez skóry) - 70 g (0.7 x Porcja) • Pieczarka uprawna, świeża - 40 g (2 x Sztuka) • Por - 30 g (0.2 x Sztuka) • Pieprz czarny mielony - 2 g (2 x Szczypta) • Passata pomidorowa (p (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dżem przyspieszający odchudzanie Olej CBD, herbata konopna, maść konopna - Konopna Farmacja Poznań

Aby się nie zniechęcić, zmianę sposobu żywienia warto zacząć metodą małych kroków, dlatego padło na zwiększenie ilości błonnika pokarmowego w diecie. Dietetycy bardzo często zalecają błonnik na odchudzanie i… mają rację! Liczne badania wykazały, że tempo chudnięcia jest szybsze, jeśli zwiększy się ilość spożywanego błonnika.       BŁONNIK KONOPN (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
początek ineedtobeXskinny

Cześć, jestem Amanda i niedługo kończę 22lata. Założyłam tego bloga żeby miec wiekszą motywację do schudnięcia. Moje ciało teraz wygląda okropnie. Ważę prawie 65kg przy 176cm wzrostu a pragnę znowu widzieć 4 z przodu, gdy wchodzę na wagę. Brzydzę się sobą i chcę to zmienić. Czuję się wstrętnie kiedy patrzę na moje nogi czy brzuch, tak właściwie to na wszystko.   Od jutra zaczynam tą dietę. Będę codziennie dodawała blinas tego co zjadłam i wypiłam oraz ilość spalonych kalorii w ciagu dnia.Trzymajcie kciuki, do jutra :)                

Zobacz cały wpis na blogu »
Bawolica na siłowni 2- już w kinach Bawolica na siłowni ćwiczy zadek i pośladek

Kochani długo czekałam na drugą część i się w końcu doczekałam- JEST! "bawolica na siłowni" 2. Szczęśliwa jak zielony groszek na grządce rozpoczynam......rozpoczynam drugą część odchudzania bo znów mam do zrzucenia kilogramy, które pięknie powróciły jak ta fala morska...kurcze mam nadzieję,że to nie potop i nie będzie musiał powstać serial:) Tak, tak wiem będą sceny, które się powtórzą, ale przykro mi bardzo odchudzanie to nie odkrywanie Marsa lub Żuczka w puszczy amazońskiej. Wiele sie nie zadzieje, choć kto wie? Wiecie jak to jest kiedy dajecie sobie luz i kupujecie super deser po obfitym posiłku bo są wakacje i trzeba celebrować chwilę ? Ja tak mam, jak się cieszyć to na całego i poszło! Na całego! Także bawolica znów przy schylaniu zaciska zęby żeby guzik w spodniach nie puścił, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Konopie w diecie ketogenicznej Olej CBD, herbata konopna, maść konopna - Konopna Farmacja Poznań

Rozpoczynając dietę ketonową, możemy doświadczyć tzw. grypy ketonowej. Objawy obejmują nudności, skurcze mięśni, drażliwość i problemy żołądkowo-jelitowe. Tutaj może pomóc kannabidiol. Zmniejszając stan zapalny i pomagając złagodzić problemy jelitowe i żołądkowo-jelitowe, może pomóc nieco łatwiej przejść przez grypę ketonową. Może również pomóc złagodzić objawy drażliwości, które są łatwe do wystąpienia w przypadku drastycznej zmiany sposobu odżywiania. Co ciekawe, istnieje inny efekt połączenia kannabinoidów i keto. Olej konopny cbd nie tylko może wzmacniać efekty diety ketonowej, ale keto może wzmacniać działanie olejku. Wszystko sprowadza się do biodostępności . Zasadniczo dieta wysokotłuszczowa (taka jak keto) zwiększa wchłanianie kannabinoidów przez organizm.  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
16 lipca 2020 Pamiętnik Anorektyczki

Hejcia aniołki! Z tej strony Angela. Dzisiaj jest pierwszt dzień z 21 dni mojej diety. Day 1 - 900 calories Śniadanie - jeden, mały kawałek pizzy - 253 calories Obiad - Spaghetti - 255 calories Przekąski - Kawa rozpuszczalna z mlekiem i cukrem - 149 calories Kolacja - jedna brzoskwinia i jedna śliwka - 81 calories Razem: 738 calories Przede mną jeszcze kolacja ale wierzę, że uda mi się zjeść tylko tyle ile zaplanowałam. Mam dzisiaj jeszcze zamiar pójść na długi spacer, żeby spalić trochę kalorii. Kontrola jest najważniesza. ~Angela  

Zobacz cały wpis na blogu »
Słabo z dietą Kasia Gajda

   Hej. Czemu nie pisałam przez taki długi czas: bo nie miałam odwagi się przyznać do tego, że zamiast schudnąć to jeszcze przytyłam. Kocham jeść to jest mój problem, być może powinnam wybrać się do hipnotyzera aby wmówił mi, że jestem abstynentką jedzeniową, że lubię tylko sałatę. Tak to by było coś jeśli za pomocą jednej magicznej wizyty można wmówić sobie, że przyjemność z jedzenia jednak nie jest przyjemna. Ślub już nie długo, pocieszam się faktem, że sukienka jeszcze nie kupiona, więc wybiorę coś co podkreśla moje dwa atuty, a zaryje całą resztę.         Pozdrawiam żarłoczków większych i mniejszych.  

Zobacz cały wpis na blogu »
Zaczynamy! Z lecokiem przez tycie!

   Pierwszy wpis. Zdecydowałam się na bloga bardzo spontanicznie i teraz co? Pierwszy wpis, a ja nie wiem co tu napisać. Wydaje mi się, że teraz blogi są już mniej popularne niż parę/paręnaście lat temu. Teraz więcej oglądamy, niż czytamy, cykamy fotki, niż opisujemy. Dlatego instagramy, i inne takie, cieszą się większą popularnością. Ale ja nie o tym tutaj - więc może zacznę od początku i napiszę coś o sobie. Trochę, żeby uporządkować to, co się będzie tutaj działo, a trochę po to, żeby sprawdzić samą siebie - co potrafię o sobie powiedzieć.    A więc. Nie zaczyna się zdania od "a więc". Eh.    Jestem zwykłą, już 26-letnią (o zgrozo, gdzie moje 16 lat:() dziewczyną. Mam wspaniałą mamę, cudownego narzeczonego (największa wada - uzależnienie od komputera). Uważam się za osobę otwartą i kontaktową, ale nie jestem typem osoby brylującym w towarzystwie i mega popul (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co lubi nasz mózg- żywieniowe ANTYdepresanty Przestrzeń Inspiracji

Dziś kontynuujemy temat odżywiania się i wpływu tego, co jemy na funkcjonownaie naszego mózgu jak i nasze samopoczucie, nastrój itp. Temat depresji w szczególności poruszany jest w okresie jesieni, zimy, kiedy to chłodne, pochmurne i często deszczowe dni sprzyjają naszemu "gorszemu samopoczuciu". O tym, by troszczyć się o swoje samopoczucie jak też prawidłowe i dobre odżywianie naszego mózgu mamy pamiętać przez cały rok, dlatego korzystając z okazji, że rozpoczyna się sezon na różne warzywa, owoce itp, które odgrywają znaczącą rolę w naszej diecie, przytaczamy kilka cennych wskazówek: co jeść, by zachować dobre samopoczucie. Nasz mózg z pewnością nam podziękuje za to, że będziemy dostarczać mu produkty bogate w minerały i witaminy, których potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania. Od jakości spożywanych przez nas produktów zależy także nasz proces uczenia się. Jak wiadomo, najefektywniej uczymy się, gdy w na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
DLACZEGO WCIĄŻ NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ?! 5 faktów Zdrowe Fakty

Kolejne postanowienie TERAZ MI SIĘ UDA!!!SCHUDNĘ!!! zaczynasz się głodzić, katować ćwiczeniami,  z czasem czujesz się gorzej, opadasz z sił. Stajesz na wagę, niby ważysz mniej, ale jakim kosztem? udaje się trochę zrzucić, ale jesteś na tyle osłabiona, organizm domag (...)

Zobacz cały wpis na blogu »