Dieta

Wpisy zawierające słowo kluczowe dieta.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

16 lipca 2020 Pamiętnik Anorektyczki

Hejcia aniołki! Z tej strony Angela. Dzisiaj jest pierwszt dzień z 21 dni mojej diety. Day 1 - 900 calories Śniadanie - jeden, mały kawałek pizzy - 253 calories Obiad - Spaghetti - 255 calories Przekąski - Kawa rozpuszczalna z mlekiem i cukrem - 149 calories Kolacja - jedna brzoskwinia i jedna śliwka - 81 calories Razem: 738 calories Przede mną jeszcze kolacja ale wierzę, że uda mi się zjeść tylko tyle ile zaplanowałam. Mam dzisiaj jeszcze zamiar pójść na długi spacer, żeby spalić trochę kalorii. Kontrola jest najważniesza. ~Angela  

Zobacz cały wpis na blogu »
Słabo z dietą Kasia Gajda

   Hej. Czemu nie pisałam przez taki długi czas: bo nie miałam odwagi się przyznać do tego, że zamiast schudnąć to jeszcze przytyłam. Kocham jeść to jest mój problem, być może powinnam wybrać się do hipnotyzera aby wmówił mi, że jestem abstynentką jedzeniową, że lubię tylko sałatę. Tak to by było coś jeśli za pomocą jednej magicznej wizyty można wmówić sobie, że przyjemność z jedzenia jednak nie jest przyjemna. Ślub już nie długo, pocieszam się faktem, że sukienka jeszcze nie kupiona, więc wybiorę coś co podkreśla moje dwa atuty, a zaryje całą resztę.         Pozdrawiam żarłoczków większych i mniejszych.  

Zobacz cały wpis na blogu »
dzień 3 Co mnie żywi niszczy mnie

Cześć,  Nie byłam w stanie dodać wczoraj nowy wpis. Dzisiejsza waga - 61kg.     BILANS 17-06-2020 śniadanie - kromka chleba (65kcal)                 pół plastra sera żółtego (23kcal) obiad: mała miska zupy pieczarkowej (216kcal) kolacja:  + 4 kubki herbaty odchudzającej 304/250kcal     

Zobacz cały wpis na blogu »
dzień 2 Co mnie żywi niszczy mnie

Cześć, Poranna waga- 62kg.Jest dobrze, w te kilka dni zrzuciłam już ponad 3kg i czuję się z tym o wiele lepiej.Pomijając moj stan psychiczny.   BILANS 16-06-2020 śniadanie - pół kromki chleba (32,5kcal)                 serek kanapkowy (16kcal)obiad - mała miska zupy pieczarkowej (216kcal) kolacja - + 2 kubki herbatki odchudzającej 264/400kcal   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
dzień 1 Co mnie żywi niszczy mnie

Cześć,  Dzisiejszy dzień był okropnie ciężki a ja czuję się bardzo źle - fizycznie i psychicznie.Fizycznie bo kompletnie nie mam siły ograniczając jedzenie, chociaż dopiero od dziś zaczęłam tą nową dietę tak naprawdę nie jem już od 3 dni.Psychicznie bo czuję lęki przed jedzeniem jak i przed ludzmi czy wyjśćiem z domu. Już nie mam nawet siły pisać, idę spać.Rano się zważę.Trzymajcie się   BILANS 15-06-2020śniadanie: - obiad: kromka chleba (65kcal)           serek kanapkowy (32kcal)kolacja: - + 4 kubki he (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
początek Co mnie żywi niszczy mnie

Cześć, jestem Amanda i niedługo kończę 22lata. Założyłam tego bloga żeby miec wiekszą motywację do schudnięcia.Moje ciało teraz wygląda okropnie.Ważę prawie 65kg przy 176cm wzrostu a pragnę znowu widzieć 4 z przodu, gdy wchodzę na wagę.Brzydzę się sobą i chcę to zmienić.Czuję się wstrętnie kiedy patrzę na moje nogi czy brzuch, tak właściwie to na wszystko. Od jutra zaczynam tą dietę.Będę codziennie dodawała blinas tego co zjadłam i wypiłam oraz ilość spalonych kalorii w ciagu dnia.Trzymajcie kciuki, do jutra :)        

Zobacz cały wpis na blogu »
Zaczynamy! Z lecokiem przez tycie!

   Pierwszy wpis. Zdecydowałam się na bloga bardzo spontanicznie i teraz co? Pierwszy wpis, a ja nie wiem co tu napisać. Wydaje mi się, że teraz blogi są już mniej popularne niż parę/paręnaście lat temu. Teraz więcej oglądamy, niż czytamy, cykamy fotki, niż opisujemy. Dlatego instagramy, i inne takie, cieszą się większą popularnością. Ale ja nie o tym tutaj - więc może zacznę od początku i napiszę coś o sobie. Trochę, żeby uporządkować to, co się będzie tutaj działo, a trochę po to, żeby sprawdzić samą siebie - co potrafię o sobie powiedzieć.    A więc. Nie zaczyna się zdania od "a więc". Eh.    Jestem zwykłą, już 26-letnią (o zgrozo, gdzie moje 16 lat:() dziewczyną. Mam wspaniałą mamę, cudownego narzeczonego (największa wada - uzależnienie od komputera). Uważam się za osobę otwartą i kontaktową, ale nie jestem typem osoby brylującym w towarzystwie i mega popul (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co lubi nasz mózg- żywieniowe ANTYdepresanty Przestrzeń Inspiracji

Dziś kontynuujemy temat odżywiania się i wpływu tego, co jemy na funkcjonownaie naszego mózgu jak i nasze samopoczucie, nastrój itp. Temat depresji w szczególności poruszany jest w okresie jesieni, zimy, kiedy to chłodne, pochmurne i często deszczowe dni sprzyjają naszemu "gorszemu samopoczuciu". O tym, by troszczyć się o swoje samopoczucie jak też prawidłowe i dobre odżywianie naszego mózgu mamy pamiętać przez cały rok, dlatego korzystając z okazji, że rozpoczyna się sezon na różne warzywa, owoce itp, które odgrywają znaczącą rolę w naszej diecie, przytaczamy kilka cennych wskazówek: co jeść, by zachować dobre samopoczucie. Nasz mózg z pewnością nam podziękuje za to, że będziemy dostarczać mu produkty bogate w minerały i witaminy, których potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania. Od jakości spożywanych przez nas produktów zależy także nasz proces uczenia się. Jak wiadomo, najefektywniej uczymy się, gdy w na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
DLACZEGO WCIĄŻ NIE MOGĘ SCHUDNĄĆ?! 5 faktów Zdrowe Fakty

Kolejne postanowienie TERAZ MI SIĘ UDA!!!SCHUDNĘ!!! zaczynasz się głodzić, katować ćwiczeniami,  z czasem czujesz się gorzej, opadasz z sił. Stajesz na wagę, niby ważysz mniej, ale jakim kosztem? udaje się trochę zrzucić, ale jesteś na tyle osłabiona, organizm domag (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Banan i winogrono KILKA FAKTÓW Zdrowe Fakty

Często spotykam się z opinią, że banan i winogrono to najbardziej kaloryczne owoce. Czy zatem osoby dążące do redukcji wagi powinny kategorycznie odrzucić spożywanie tych produktów? Ja wyznaję zasadę WSZYSTKO z umiarem! :)   Zapraszam na zdrowe fakty na temat banów i winogron   BANANY (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zdrowe śniadanie – 5 przepisów z pomysłem Zdrowe życie

Dobry pomysł na śniadanie nie jest skomplikowany, a dodatkowo pomaga odczarować śniadaniową rutynę i sprawia, że z niecierpliwością oczekujemy kolejnego poranka. Zobacz przepisy na łatwe, pożywne i zdrowe śniadania!   1. Jajecznica (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co jeść by żyć dłużej? Zdrowe życie

Kto z nas nie marzy o długim i zdrowym życiu? Przy każdej okazji życzymy sobie 100 lat, ale czy długowieczność jest na wyciągnięcie ręki? Okazuje się, że zdrowa dieta może okazać się receptą na długie życie. Jakie produkty jeść? Warto spożywać warzywa i owoce, nasiona strączkowe i orzechy. Jedzmy też więcej ryb, które są źródłem  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Od początku Osobiście

Ok. Mamy 24 kwietnia. Teoretycznie zostało mi dokładnie 127 dni, co daje 4 miesiące i 5 dni. W praktyce dużo mniej. Do czego? Do ślubu, o ile do niego w obecnej sytuacji wogóle dojdzie. Tak się zastanawiam- czyta ktoś wogóle jeszcze blogi? W sumie nieważne. Chciałam stworzyć sobie coś na kształt pamiętnika, a nie miałam do końca pomysłu na formę w jakiej chcę to zrealizować. I tak oto jestem. A jeśli ktoś to jeszcze będzie czytał, to fajnie. Tylko wielkie sory za błędy ortograficzne i interpunkcyjne- nie jestem pisarką.   Oczywiście jak każda dziewczyna, która planuje założyć sobie GPSa na resztę życia, chciałabym żeby w dniu mojego ślubu wszystkim kopary opadły na mój widok. Tylko co jeśli zamiast pięknej rusałki, przed ołtarzem stanie biały bałwan? I taka wizja póki co jest najbardziej prawdopodobna. A pamiętam, jak 2 s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co je Twój mózg? nasza dieta – po co i dlaczego Przestrzeń Inspiracji

Bardzo często słyszymy, czytamy różne informacje na temat tego co powinniśmy jeść a czego lepiej unikać. Nie zawsze jednak otrzymujemy informację na temat tego po co mamy jeść wskazane produkty. No dobrze, mamy je „wcinać” po to, by dostarczyć sobie odpowiednią dzienną dawkę witamin itp. Jednak po co nam kwasy omega-3 albo witamina E czy żelazo w naszym organizmie? Żeby dostarczyć sobie pożądaną dawkę kwasów omega-3 warto jeść orzechy ale co w sytuacji, gdy jesteśmy na nie uczuleni? Z pewnością mamy stronić od nich jak najdalej. A jeśli nie pijemy alkoholu a więc także i czerwonego wina, które dostarcza wielu przeciwutleniaczy to czym możemy je zastąpić? W tym przypadku, jak łatwo się domyślić tym, z czego jest ono zrobione – kiścią fioletowego winogrona. Nasuwa się jednak pytanie co z pozostałymi składnikami naszej diety, których ze względu na styl życia, dietę czy alergie nie spożywamy? (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Układ immunologiczny Milioner z przypadku

Czy wiecie, że układ immunologiczny ma fantastyczną moc zapamiętywania przebytych chorób..w kontakcie z intruzem wytwarza przeciwciała, które chronią przed atakiem tej samej choroby.... Dlaczego jedni chorują częściej a inni prawie wcale? Skąd bierze się taka odporność organizmu? Czy są jakieś sposoby aby tą odporność poprawić? Czy można zbudować swoją odporność?..... Cała masa pytań......szczepienia, jak nam wiadomo stanowią najskuteczniejsza obronę przed wirusami...( przed groźnymi chorobami zakaznymi) W pamięci immunologicznej organizmu są przeciwciała, które produkuje organizm w odpowiedzi na szczepienia..... W obecnych czasach dość liczna grupa społeczeństwa stara się unikać szczepień....z różnych powodów......jednym z takich jest możliwość wbudowania do szczepionki ( przyłączenia),, nanoczipów.."...które mogły by pokazywać gdzie w danej chwili się znajdujemy lub innego rodzaju informacje na nasz temat..... Na odporność t (...)

Zobacz cały wpis na blogu »