Dieta

Wpisy zawierające słowo kluczowe dieta.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Głowa pęka nowe życie-zmagania grubaski

Dziś dzień głodówki.  Lubię tą naprzemiennosc.  Jeden dzień zawsze jestem w stanie wytrzymać.  Chyba najgorzej jest wieczorem i w nocy, kiedy budzę się na karmienie synka. Dzisiaj od rana boli mnie głowa jakby była naładowana guzami.  Nie umiem tego inaczej określić.  Do tego uaktywnil się bardzo nieprzyjemny ból w klatce piersiowej po prawej stronie. Nasila się na szczycie wdechu i pod koniec wydechu oraz kiedy skręcam tułów w lewą stronę.  Mam nadzieję że to zwykle nerwobole.  

Zobacz cały wpis na blogu »
Euforia poczatku nowe życie-zmagania grubaski

Dziś rano się zwazylam.  1kg na minusie!!!! Warto bylo wczoraj przrbiec 4km i zjeść raptem 400kcal w ciągu dnia.  Dałam radę.  Za to dzisiaj poszalalam z jedzeniem.  Wypiłem też 3 kieliszki chalwowki.  Pycha, ale uspilo mnie to. Jutro kolejnybdzien na glodowce.  Dam rade

Zobacz cały wpis na blogu »
czas start nowe życie-zmagania grubaski

zaczelam od sniadanka z aplikacją Fitatu, która skrupulatnie mierzy kalorie. Jajeczko sadzone smazone bez tłuszczu na tefalu i 2 kromeczki chlebka wasa z dodatkiem buraczkow. do tego 5 grubych plastrow ogorka. razem 104kcal. Skonsumowalam o 7.48 i juz jestem glodna::( Jest godzina 8.41. Nie wiem jak przetrwan dzień. Już czuję stan zapalny w organizmie. Moje cialo jest bardzo inteligentne samo w sobie i wie ze cos jest nie tak. zaczyna się bronic przed utrtą zbędnych kilogramow. Planuję nie pić alkoholu tak długo jak się da. Staram się nastawic pozytywnie, jak na super przygodę....zobaczymy jak będzie. Planuję dokladac wpis za kazdym razem kiedy cos nowego poczuję lub zauważę w mojej psychice czy w ciele. Trzymajcie kciuki żebym potrafila wygrzebać się z tego bagna   14.50....a ja już po obiedzie i znowu głodna:( mój synek dzisiaj wyjątkowo marudny....Nie pomaga mi to:( Mam ochotę z nerwów isć do kuchni i pochłonąć zawartość lodówki. Musialam 2 godziny stać n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
nowy początek nowe życie-zmagania grubaski

Może na początek kilka słów o sobie. Żebyście mogli mnie lepiej poznać i zadecydować czy wogóle macie ochotę zagłębiać się w mojego bloga... Nazywam się Basia, zbliżam się do magicznego wieku 30stki;) Pech chciał że Bóg postanowił stworzyć mnie niską, grubą i z krzywymi kolanami. Mam krótkie dziwnokształtne nogi i nietypowe proporcje ciała. Nie zawsze miałam problemy z wagą. Kiedyś duzo cwiczylam bo kochalam sport i niejedna osoba zazdrościla mi sylwetki. Moje życie potoczyło się jednak następująco: w wieku 18 lat zostałam mamą po raz pierwszy. Nagle przestalam miec czas na cokolwiek i zaczelam pochłaniać z nerwow i z nudow oraz z frustracji ogromne ilosci jedzenia. Po rozwodzie udało mi się jednak osiagnąć pewien rodzaj stablinosci emocjonalnej i schudlam ponad 18kg na diecie Dukana. Cieszyłam się piękną figurą do czasu ąz ponownie się nie zakochalam....zaslepiona miłością popuscilam wodze fantazji i wrocilam do starych smieciowych nawykow. Doszedl tez alkohol no i moje (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Walka zaczyna się od NOWA ;) Proporcjonalnie_nieproporcjonalna

Od kiedy pamiętam, czyli już od dzieciństwa byłam kluską. Wraz z dorastaniem marzyłam o tym aby być szczupłą dziewczyną. Patrzyłam w lustro i wyobrażałam sobie siebie jak mogła bym wyglądać gdybym nie miała zbędnych ponad 30 kilogramów. Nie raz śniłam, że jestem szczupła i w wakacje wskakuję w dwuczęśćiowy strój kąpielowy. Czas podstawówki i gimnazujm to chyba był najgorszy okres w moim życiu.  Dzieciaki są bezwzględne mówią co im ślina na język przyniesie. Myślę, że to też kwestia wychowania nie każdy rodzić przykówa uwagę na to jak jego dziecko sie zachowuję w szkole czy na boisku. Wiele razy słyszałam obelgi kierowane pod mój adres z mniej obraźliwych to "pigi" a z bardziej "ty grubasie", "idzie słoń" itd...  Mówią, że do wszystkiego w życiu można przywyknąć (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dieta i odzywki mała natalia

Witajcie kochane chciałam dziś poruszyć temat diety jak się ją powino postrzegać i jak zacząć przygodę z nią.kochane ja zaczełam swoja przygode z dieta i treningami jakoś miesiac temu i powiem wam że nawet jakos mi idzie chodz łatwo nie jest, ciezko jest sie odłucyć tego co zawsze sie jadło  no ale cóz postanowilam zaczoć pierwszy miesiac dobrze mi idzie nie wiem czy dlatego ze mam mocna motywacje czy dla tego że jestem juz starasz ale nie bede sie tu rospisywac o moich przemysleniach i refleksjach. poprostu trzeba zacząć .Może zacznijmy od motywacji i nastawienia psychicznego trzeba znalezc dobra i własna motywacje zeby działała.zadaj sobie pytanie czy jesteś gotowa na wyrzeczenia.jesli tak to zostań ze mna i zobacz co codzienie bede dodawac. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dieta Learning is FUNtastic!

Wiadomo, że dieta wpływa nie tylko na nasze ciało, ale też na umysł. Aby mózg pracował jak najwydajniej, trzeba dostarczyć mu paliwo w postaci odpowiedniego pożywienia i duuuużej ilości wody. Co mówią na ten temat teksty źródłowe? Mówią, żeby zajadać się: - owocami (zwłaszcza bananami) - rybami (zwłaszcza łososiem) - ciemnym pieczywem - orzechami (zwłaszcza tymi w kształcie mózgu, czyli włoskimi) - nasionami - szpinakiem (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CZY ZDROWE ODŻYWIANIE JEST DROGIE? Zdrowe jedzenie,zdrowa ja!

Nie, ale warto pamiętać o kilku zasadach które pozwolą sporo zaoszczędzić:Planujmy swój jadłospis, najlepiej na cały tydzień z góry. To pozwala unikać kupowania na zapas.  Szczególnie jeśli zdarza nam się gromadzić produkty szybkopsujące się, na które nie mamy pomysłu.Sięgajmy po sezonowe warzywa i owoce, a zimą po mrożonki, kiszonki, przetwory i rośliny strączkowePolujmy na promocje i miejmy na uwadze zmienność cen ustalając jadłospis – przykładowo często zdarza się, że w jednym tygodniu awokado kosztuje 5 zł, a w kolejnym (w tym samym sklepie) 2 zł. Rożnica w skali miesiąca, jeśli często używamy danego składnika, może być znaczącaKupujmy w większych opakowaniach produkty sypkie, które mogą długo leżeć – kasz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dieta mega tania! Pole Dance

Mam dla osób odchudzających coś ekstra! Nie potrzebujecie wydawać 200 czy nawet 100 zł żeby mieć wszystko czego potrzebujecie dla utracenia waszej tkanki tłuszczowej w bardzo przestępnej cenie! Tanio i efektownie a na zdrowiu nie można oszczędzać!

Zobacz cały wpis na blogu »
Mega wspomagacz SlimmerTime

Witajcie kochani! Mam dla was sprawdzony produkt, który pomaga przy spalaniu tkanki tłuszczowej. Sprawdzony na sobie, na moich klientach a także kolegach i koleżankach z branży, świetny dodatek do naszej pracy nad swoim ciałem. Nie jestem powiązana z tą firmą a także nie jest to reklama a moje zdanie. Polecam bardzo serdecznie, jeśli na prawdę zależy Ci na zgubieniu tłuszczyku którego wychodowałeś/aś przez miesiące bądź lata. Uwaga! Produkt nie wykona za Ciebie całej pracy, lecz jest bardzo pomocny przy odpowiednich dawkach zalecanych przez producenta, nasza prawa ręka w walczeniu z głodem a także z zapewnieniem sytości danego człowieka.                                  Kliknij tutaj (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dieta gracza - Jak to powinno wyglądać? Spojrzenie na różne tematy z perspektywy gracza

  Gram więc jestem. Ale żeby być muszę też czasami jeść. No i szedłem na łatwiznę - pizza, kebab, kfc, mcd i inne fast foody. Czasami zamawiałem chińszczyznę i cieszyłem się, że to w miarę fit! W końcu miarka się przebrała - waga pokazała 130 i stwierdziłem, że trzeba cos z tym zrobić, bo umrę na zawał przed premierą Half Life 3! No i udało się - catering dietetyczny! Specjalista dobrał idealne posiłki do trybu życia, wszystko przyjeżdża spakowane i gotowe do spożycia. Pozostaje tylko kwestia silnej woli - to już moje zadanie, bo kuchnia wywiązuje się idealnie!

Zobacz cały wpis na blogu »
Dietoterapia - diety w chorbach Pordania żywienia medycznego i sportowego Agaty Szalewskiej

Szalewska AgataSpecjalista żywienia medycznego i sportowego, dietetyk, promotorka zdrowego stylu życia. Pasjonatka biegania, zdobywczyni Korony Maratonów Polskich, właścicielka Poradni Kliniczno – Sportowej ,,Dieta na Medal’’ w Słupi Kapitulnej i w Rawiczu Ukończyła dietetykę na Wydziale Nauki o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji na SGGW w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu żywienia i wspomagania w sporcie na AWF. Jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków.  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Naturalne witaminy naturalne witaminy

Naturalne witaminy i suplementy diety to najlepszy wybor jeśli chcesz wrócić do formy. Zobacz najlepsze produkty na: mlynoliwski.pl

Zobacz cały wpis na blogu »
witam o jedzeniu nie tylko kalorycznym i podróżach nieidealnych

Uwielbiam kombinować w kuchni i przerabiać różne potrawy, wymyślać nowe oraz konsumować i próbować już istniejące :-) Zdarza się, że potrawę, którą wymyśliłam (jak mi się wydawało) ktoś już wcześniej odkrył, ale się tym nie przejmuję, bo ogromną radość sprawia mi bawienie się w kuchni. Z racji tego, że jestem osobą otyłą czasami staram się odchudzić jakieś potrawy - co nie zawsze jest proste - ale próbuję. Uwielbiam też gotować i robić różne przystawki na imprezy. radość jak zbieram puste talerze jest bezcenna :-))

Zobacz cały wpis na blogu »
Dieta Treningi dla osób początkujących z dietą

Pokaże wam teraz kilka propozycji posiłków, dzięki którym utrzymacie stałą wagę ciała i nie będziecie się już musieli martwić, że przybędzie wam kilka zbędnych kilogramów. Gotowi. W takim razie zaczynamy. Generalnie najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie. Nie należy jednak rozumieć tego w ten sposób: "Śniadanie jest najważniejsze, więc powinno być największym posiłkiem jaki w danym dniu zjem".  Każdy posiłek jaki zjemy ma nam dostarczyć energi. Na tyle dużo żebyśmy mieli siłę i to wszystko. Chcąc uzyskać smukłą sylwetkę nie będziemy więc jedli 3  dużych posiłków, ale podzielimy je na kilka mniejszych. Ja proponuję podział na 5. Pierwszy posilek to oczywiście śniadanie. Co na nie możemy zjeść. Oto kilka moich propozycji. 1. Jogurt naturalny z płatkami i owocami Potrzebne składniki: jogurt naturalny  Jogurt może być rożnych marek, ale generalnie jeżeli chce (...)

Zobacz cały wpis na blogu »