Reklama

Wpisy zawierające słowo kluczowe reklama.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pozycjonowanie stron WWW kasienkaoreklamie

 Cześć. Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o pozycjonowaniu stron WWW. Przejdźmy już do części właściwej co to właściwie jest pozycjonowanie stron WWW i z czym to się je? Załóżmy, że mamy swoją stronę internetową i chcemy zwiększyć jej popularność. Pragniemy ją zareklamować. Od czego zacząć? Warto na początku skupić się na tym, aby nasza strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania słów kluczowych. Możemy to osiągnąć na kilka sposobów - zaczynając od np. wybudowania porządnego zaplecza. Takie buduje się poprzez dodawanie artykułów które będą zawierać słowa kluczowe, które z kolei będą kierować czytających na naszą stronę. Jest to bardzo uogólniony opis jednak z grubsza polega to właśnie na takim działaniu. Jest to czasochłonne i nie przynosi natychmiastowych efektów jednak z czasem dobrze zbudowane zap (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Druk wielkoformatowy Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Hej. Ostatnio zainteresowałam się drukami wielkoformatowymi. Mogłoby się wydawać, że nazwa nie kryje zbyt wielu tajemnic jednak gdy już zdecydujemy się wybrać taką formę reklamy powinniśmy się zaznajomić z kilkoma ważnymi zasadami dotyczącymi tej kwestii. Oczywiście w dobie dzisiejszej technologii mamy do wyboru szerokie spektrum możliwości jednak warto wiedzieć jakie czynniki mają wpływ na stworzenie dobrego wydruku. Do nas należy decyzja odnośnie materiału, rozmiaru i treści wydruku więc dobrze jest mieć jakiekolwiek rozeznanie w temacie. Pierwszym i chyba najważniejszym aspektem w planowaniu druku wielkoformatowego jest wybranie materiału, na którym chcielibyśmy coś stworzyć. W zależności od tego gdzie chcemy umieścić nasze dzieło musimy liczyć się z czynnikami na jakie będzie wystawiony nasz wydruk. Powiedzmy, że chcemy stworzyć baner, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
O tym jak zareklamować się w Internecie Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

  Witam. Dzisiaj słów kilka o tym jak zareklamować się w Internecie. Jak wszyscy wiemy, Internet towarzyszy nam już praktycznie w każdej sferze życia. Zarówno w domu jak i w pracy mamy do czynienia z wirtualnym światem. Jest to więc idealne miejsce, w którym możemy rozpowszechnić naszą firmę, bardzo tanim kosztem. Jak się do tego zabrać? Zapraszam do przeczytania mojej notki. Pierwszą rzeczą fundamentalną dla skutecznego zareklamowania się w sieci jest oczywiście stworzenie strony internetowej dla naszej firmy. Nie jest to jednak tak proste jak mogłoby się wydawać. Wielu ludzi na tym etapie korzysta z pomocy krewnych, znajomych którym, gdzieś kiedyś przyszło zrobić jakąś prostą stronę. Jest to błąd. Dobra strona internetowa to wysiłek i czas jaki musimy poświęcić na jej zrobienie, a co za tym idzie jest to również koszt. Internet co prawda jest pełen ogłoszeń, w których proponuje się nam stwo (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Responsywne strony internetowe bezpieczny dom opieki

Responsywne strony internetowe po przez dostosowywanie się do urządzeń mobilnych mają przewagę nad starymi stronami. Większość osób w obecnych czasach przegląda internet na swoich smartfonach i strony, które nie wyświetlają się na nich poprawnie są pomijane tracąc potencjalnych klientów. Konkurencja, która posiada nowoczesne trony internetowe, posiada sporą przewagę, dlatego warto im dorównać. Tagi: strony internetowe, tworzenie stron, responsywna strona internetowa, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Pozycjonowanie - co to jest i czy jest nam to potrzebne? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

  Pozycjonowanie, SEO, optymalizacja strony - co to jest z czym to się wiąże? Jak już zapewne wiemy samo stworzenie strony internetowej to zaledwie kropla w morzu potrzeb jakie musimy spełnić, aby zaistnieć w Internecie. Co więc zrobić kiedy mamy już gotową stronę internetową ale nie generuje ona klientów lub nawet nie odwiedzają jej internauci? Rozwiązaniem jest - powierzenie naszej witryny w ręce profesjonalnej firmy zajmującej się SEO czyli tzw. pozycjonowaniem. Co to jest i na czym polega taki proces? Zanim wyjaśnię jak przebiega proces pozycjonowania, kilka słów o tym po co nam w to inwestować. Wszyscy, którzy to czytają muszą sobie uświadomić fakt, że w Internecie, jest niezliczona ilość stron i codziennie przybywają nowe. Liczby są tutaj tak duże, że nie sposób określić ich dokładnie. Należy pamiętać, że nasza strona zaraz po ‚otwarciu’ (czyli uruchomieniu na serwerze) jest na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak zaprojektować logo kasienkaoreklamie

 Witajcie Dzisiaj krótko napisze kilka zasad na temat tego jak zaprojektować dobre logo dla naszej firmy. Nie jest to sprawa prosta nie tylko z punktu technicznego ale również dlatego, że dobry emblemat praktycznie buduję naszą markę i renomę jako firmy. Najlepsze loga świata które posiadają firmy takie jak Apple, Coca-Cola, YouTube czy Ikea są rozpoznawalne i od razu potrafimy je sobie wyobrazić. Dlaczego tak jest? Oto kilka zasad. Zacznijmy od kolorów. Najlepsze loga zawierają maksymalnie 3 kolory. Dlaczego tak jest? Z dwóch powodów. Po pierwsze takie logo jest najłatwiej zapamiętać. Drugi powód jest bardziej praktyczny: nasze logo nie zawsze będzie widzialne w pełnej krasie, czasami trzeba je będzie pokazać w czarno-białym formacie co oczywiście przy większej liczbie barw użytych do zaprojektowania loga sprawi, że będzie ono nieładne lub, w skrajnych przypadkac (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kolory w marketingu i reklamie Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Kolory odgrywają ogromną rolę w naszym życiu. Chyba niewielu z nas jest w stanie wyobrazić sobie świat pozbawiony barw. Towarzyszą nam one bowiem praktycznie od urodzenia. Jak wynika z badań, wzrok dwumiesięcznego noworodka jest już na tyle rozwinięty, że widzi on kolory tak samo jak osoba dorosła.    Już starożytni doceniali magię barw, siłę ich  oddziaływania i przypisywali im różnorakie znaczenia. Wiara w ich moc była na tyle silna, że noszono ubrania w określonym kolorze w celu leczenia różnego rodzaju schorzeń. Obecnie specjaliści do spraw reklamy i marketingu internetowego także starają się wykorzystywać w materiałach reklamowych symbolikę barw oraz skojarzenia z nimi związane. Są oni świadomi tego, że odpowiednia kolorystyka zastosowana w materiałach reklamowych może wpłynąć na zwiększenie sprzedaży danego produktu. Symbolika barw    Wyróżnia się dwie podstawowe f (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Pozycjonowanie sklepów internetowych codzienne życie

W sieci można znaleźć każdego dnia co raz większą ilość sklepów internetowych. Jest to doskonały pomysł na biznes, jednak pośród sklepów jest bardzo duża konkurencja. Potencjalni klienci najczęściej odwiedzają tylko pierwsze strony w wynikach wyszukiwania, dlatego jeżeli chcesz się rozwijać musisz tam być. Tagi: pozycjonowanie stron , pozycjonowanie regionalne , pozycjonowanie , pozycjonowanie sklepów

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowoczesne strony internetowe

Nowoczesne strony internetowe są nie tylko ładne, ale również swoją przejrzystością przyciągają większą ilość klientów. Dodatkową zaletą responyswnej strony jest jej automatyczne zmienianie rozdzielczości do wszystkich urządzeń mobilnych. Tagi: strony internetowe, tworzenie stron

Zobacz cały wpis na blogu »
skuteczne pozycjonowanie stron

skuteczne pozycjonowanie stron należy do prostych zadań, warto jednak dołożyć wszelkich starań, aby znaleźć doświadczonego specjalistę. Skuteczne pozycjonowanie może przynieść naprawdę wspaniałe rezultaty. Tagi: skuteczne pozycjonowanie stron, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kilka słów o marketingu mobilnym Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Nadchodzą Święta Bożego Narodzenia. Z tej okazji każdy z nas chce sprawić swoim bliskim jakąś miłą niespodziankę, obserwujemy więc znaczny wzrost sprzedaży. W okresie przedświątecznej gorączki zakupów przedsiębiorcom z każdej branży zależy na sprzedaniu jak największej ilości produktów, oferowanych usług. Mają oni świadomość, że właśnie teraz ludzie są bardziej skłonni do podejmowania decyzji zakupowych. Co więc zrobić, aby klient wybrał właśnie nasze produkty ? W jaki sposób przyciągnąć jego uwagę skoro wokół znajdują się tysiące innych reklam w formie plakatów, bannerów ? Jak się okazuje, dobrym rozwiązaniem w tym przypadku może być komunikacja mobilna, przy użyciu której Twoja oferta świąteczna trafi wprost na telefon klienta. Warto zaznaczyć, że sms spośród wszystkich narzędzi marketingowych dostępnych na rynku daje największą sza (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych ? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 W dzisiejszym czasach, kiedy obserwujemy coraz większy rozwój technologii oraz Internetu większość przedsiębiorców, aby wypromować swoją firmę zazwyczaj korzysta z możliwości jakie oferuje marketing internetowy. Obecnie prawie każda firma ma swoją stronę www, konto firmowe na serwisach internetowych. Oprócz tego wiele początkujących firm i nie tylko zatrudnia specjalistów od pozycjonowania. W obliczu dostępności tak wielu narzędzi marketingowych zapominamy o najprostszych rozwiązaniach, które także mogą przysporzyć nam rzeszę klientów. Tradycyjną formą promocji, która może zapewnić nam wiele stałych klientów są na przykład gadżety reklamowe. Gadżety reklamowe pomagają zbudować nowe relacje z otoczeniem ale też mają duży wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Stanowią one przykład chyba jednej z najstarszej form (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Fleet Media – nowa forma reklamy wykorzystująca geolokalizację Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Czy słyszeliście kiedykolwiek o Fleet Media ? Jeśli nie, dzisiaj postaram się Wam opowiedzieć o tej formie reklamy, która pojawiła się stosunkowo niedawno na rynku i wywołała naprawdę spore zamieszanie.  Pierwszą firmą, która zdecydowała się na zastosowanie tego typu reklamy w swojej kampanii był Samsung. Kampania promocyjna Samsunga został doceniona. Firma zdobyła bowiem aż siedem nagród podczas Cannes Lions 2015, pięć statuetek Clio oraz wyróżnienie magazynu „Timie” za jedną z dwudziestu pięciu najlepszych innowacji w 2015 roku. Z drugiej strony innowacyjny pomysł Samsunga spotkał się też falą ogromnej krytyki ze strony niektórych osób. Zarzucano firmie, że ich projekt „ The Safety Truck” nie jest zbyt bezpieczny. Główny założeniem projektu było bowiem wyświetlanie reklam na tyłach jadących ciężarówek, tak aby inni użytkownicy drogi mogli oglądać je podczas jazdy. Zdaniem przeciw (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Szyld jako forma reklamy. Historia szyldu Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Obecnie szyld jest podstawową formą reklamy każdego sklepu, punktu usługowego, firmy. Może on występować jako element wolnostojący lub wiszący na elewacji budynku. Przyjrzyjmy się teraz krótkiej historii tej formy reklamy. Za prototyp szyldu uznaje się odkryte w ruinach Pompei pochodzące z I wieku p.n.e.  tablice z terakoty z płaskorzeźbami przedstawiającymi szynki (wyroby wędliniarskie) – symbol masarni, rzeźbę kozy – symbol sprzedawcy mleka oraz napisy namalowane czarną i czerwoną farbą. Za prawzór dzisiejszych szyldów uważa się jednak godła rzemieślników powstałe w okresie średniowiecza. Były one tworzone na potrzeby tamtych czasów, kiedy większość społeczeństwa nie potrafiła ani czytać, ani pisać. Rzemieślnicy wywieszali na zewnątrz swojego zakładu jakiś swój wyrób np. garnek (oznaczał on garncarza), koło (oznaczało kołodzieja). Z czasem zacz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Email marketing – na czym polega i jak go poprawnie stosować? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Email marketing to jedna z form marketingu internetowego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną.  Polega ona na wysyłaniu bezpośrednio do odbiorców, którzy być może byliby zainteresowani daną ofertą, odpowiednich wiadomości. Jej niewątpliwą zaletą jest możliwość bezpośredniego dotarcia do określonej grupy docelowej klientów. Do głównych celów email marketingu należy zaliczyć tworzenie relacji z klientami, podtrzymywanie ich oraz sprzedaż usług bądź produktów. Kolejnym plusem tej metody reklamy jest możliwość wysokiej personalizacji przekazu. To znaczy, że np. dzięki obecnym na rynku narzędziom możesz dodawać na początku każdej wiadomości imię odbiorcy. Ten zabieg spowoduje, że klient poczuje się wyróżniony, pomyśli, że ta wiadomość została przygotowana specjalnie dla niego i chętnie zapozna się z jej treścią. Inne zalety email marketingu to: niskie koszty, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »