Wakacje

Wpisy zawierające słowo kluczowe wakacje.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Piękno Mazur Dobry Hotel

Każdy, kto jest rodzicem na pewno niejednego lata frapował się w jaki sposób zaaranżować relaks razem z dziećmi. Najważniejszą sprawą jest odpowiednie zaplanowanie wyjazdu uwzględniającego wiele kwestii. Na pewno warto dane miejsce dokładnie sprawdzić pod względem dostępnych wygód, atrakcji natomiast także przystosowania do wypoczynku dla najmniejszych uczestników wyjazdu. Planując letni urlop łącznie z rodziną zastanowić się trzeba nad doborem miejsca odpowiedniego dla maluchów pod względem wieku, stanu zdrowia i zainteresowań. Na pewno dzieci potrzebują ciekawych rozrywek, natomiast wczasy polegające na wylegiwaniu się nad basenem mogą okazać się nieudanym pomysłem. Obecnie wiele ośrodków wypoczynkowych ma w swojej ofercie najlepsze udogodnienia dla dzieci obejmujące place gier, przejażdżki konne, parki linowe i wiele innych. By ciekawie oraz w sposób aktywny spędzić wakacje wcale nie trzeba odjeżdżać z kraju. Też w Polsce nie brakuje miejsc fascynujących tury (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Oferty noclegowe Dobry Hotel

Nie ważne jaki ma się status społeczny, zawód czy miejsce zamieszkania, każdy pragnie od czasu do czasu cząstki wypoczynku od codzienności. Z pewnością nie każdy może sobie pozwalać na luksusowy wyjazd do ciepłych krajów, ale osiągalnych jest mnóstwo innych rodzajów wypoczynku. Można zaaranżować sobie urlop miesięczny, tygodniowy czy porostu wyjazd na weekend. Wszelka ewentualność jest dobra, żeby się zrelaksować i nabrać ikry. W naszym kraju miejsc interesujących krajoznawczo nie brakuje. Można przecież wyjechać w góry, nad morze, do uroczych miast czy też nad czyste jeziora mazurskie. Te ostatnie cieszą się ogromną modą pośród osób w wszelkim wieku począwszy od najmłodszych, poprzez familie z dziećmi, a na osobach starszych kończąc. Nad jeziorami zawsze znajdzie się coś do zrobienia. Może to być bierny relaks nad brzegiem jeziora czy też czynne żeglarstwo, kajakarstwo i inne. Tak naprawdę okazji jest duża liczebność, a wybór należy tylko do nas. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Rodzinny wyjazd na wakacje - grupowe ubezpieczenie turystyczne Bezpieczne Podróże

Szare, jesienne dni bez wątpienia mogą mieć negatywny wpływ na nasze samopoczucie. Już wkrótce jednak czekają nas dwa dłuższe weekendy i można wykorzystać ten czas na odmianę naszego stanu psychicznego. By przerwać nieco monotonię codzienności, zażyć trochę słońca i spędzić beztroski czas z rodziną można wybrać się na wspólne zagraniczne wakacje. Wcale niedaleko od naszego kraju, w państwach basenu Morza Śródziemnego klimat jesienią i zimą jest zupełnie inny niż w Polsce (OK, nie we wszystkich krajach, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
akuku!!!

zje.ały się, a tera działają. przeczytałam swoje stare wpisy. nie wiedziałam, nie pamiętałam tego... powinnam więcej się starać, dbać o to, by takie wspomnienia zapisywać. ulotne w sensie, nieważne z punktu widzenia końca dnia. bo czy ważne dzisiaj dla mnie, że kilka godzin temu byliśmy 650km na północ, rodzinnie, wczasowo? że Zofka za chwilę będzie miała o jednego zęba więcej, że Staś jeszcze dwa dni temu do morza wrzucał meduzy, które nierozsądnie na brzegu odpoczywały (i czy to na pewno były meduzy??). Że w Lidlu jest pyszne wino, a po winie zauważam - lepszą jestem matką, weselszą, bardziej wyluzowaną?   nie ma bata. pisać trzeba.

Zobacz cały wpis na blogu »
Wakacje we Francji

… to miał być tylko wyjazd na maksymalnie dwa lata. Wszystko zaczęło się od mojej przyjaciółki, która mieszka we Francji i zaprosiła mnie do siebie na małe wakacje. Wtedy bardzo się ucieszyłam, bowiem nigdy nie byłam w tym cudownym kraju. Akurat tak się złożyło, że w tym czasie miałam zaplanowany urlop, ale miałam spędzić go w domu. Moja pensja nie pozwalała mi na wakacyjne szaleństwa. Także ten telefon to był dla mnie ratunek. Wiedziałam, że moja przyjaciółka zapraszając mnie do siebie, potraktuje to zaproszenie bardzo dosłownie, tzn., że nie pozwoli mi za nic płacić. To zasługa jej idealnej sytuacji finansowej, w której się znajduje – zawsze jej tego zazdrościłam, że mogła sobie na wszystko pozwolić. Fakt, że sporo czasu poświęcała pracy, ale ten czas później należnie sobie wynagradzała. W moim przypadku tak kolorowo nie było. Moja pensja wystarczała mi na podstawowe potrzeby życiowe, czyli zapłacenie rachunków, jedzenie itp. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wakacje & Podróże LUXUS PORTAL : ZYCIEWLUKSUSIE.PL : Luksusowe sklepy, produkty, marki

Wakacje & Podróże   Zapach morskiej tropikalnej bryzy, złote piaszczyste plaże, kojąca zieleń egzotycznych zakątków, rozgrzane ciała kąpiące się w promieniach słonecznych. Luksusowe hotele, ekskluzywne restauracje, miejsca, które Twoje oczy muszą zobaczyć. Wymarzone wakacje dla ciała i ducha! Dla konesera wielkiej architektury, unikalnych zabytków, niezbadanych lądów, a także dla tych, którym marzy się tylko błogie lenistwo z chłodnym napojem w ręku i regionalnymi dźwiękami w tle. Biura podróży, z którymi warto polecieć nawet na koniec świata, luksusowe hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, SPA, a także niebywale bogata paleta apartamentów, willi, dworów i zacnych pałacy. Regiony godne miana „światowej turystyki” (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Polak, Węgier dwa bratanki

"Węgier Polaka rad gości i słucha W nowym znajomym znajdzie zawsze druha" Budapeszt nazywany jest Paryżem wschodu. Tego lata miałam okazję tam pojechać i było przecudownie. To byl mój prezent na urodziny. Moja paczka złożyła się na bilet i na nocleg w apartamencie a reszta już leżała w moich rękach. Na początku oczywiście trochę się przerazilam. I zamiast na prezent zareagować radośnie to ja zareagowałam ze strachem w oczych. Głupio mi się trochę zrobiło ale potem im wytlumaczylam gdzie leżaly moje obawy. Istotnym punktem było oczywiśice to, że miałam pojechać tam sama. Przeraziła mnie również nieznajomość języka węgierskiego. Mam dużo znajomych z Finlandii i ten język jest spokrewniony i b (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dover cyberia

Kilka dni temu byłem w Dover. Miasto muszę przyznać jest piękne, i jak większośc miast Kentu albo Sussex nie podbne do naszych wyobrażeń o Anglii domy oparte na białej skale, i z przodu morze. Chałbym tam mieszkać w Dover czekając na autobus postanowiłem opublikować w Ithinku moje "Zapiski z Anglii"  co też uczyniłem kilka dni później  http://www.ithink.pl/artykuly/hyde-park/tworczosc/zapiski-z-anglii/ przy okazji przypominam link do poprzedniego opowiadania KRAKOPOLIS:: http://www.ithink.pl/artykuly/hyde-park/tworczosc/krako (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wakację. Złap szczęście za nogi i nie puszczaj;D

Niecały tydzień temu zaczęły się nasze upragione wakacje. Zakończenie roku szkolego ostatnie pożegnanie z klasą i wakacje, które jak zawsze mają być niezapomnianym przeżycie. Chodź ja mam utrodnione zadanie ponieważ mieszkam w niewielkiej miejscowości i nie ma nic tu u nas ciekawego. Ale naszczęście co raz są tu jakieś imprezy i wpobliskich miejscowościach, można jechać i dobrze się bawić.;)) Ja wakacje planowałam już pół roku temu i półowa z planów legła w gruzach , ale to nie znaczy, że moje wakacje mają być przez to nudne. ;D Naprzykaład w niedzielę grało u nas Kombii nie przpepadam za nimi ale poszłam tak żeby niesiedzieć w domu i nie żałuję.;D Poznałam fajnych chłopaków z jednym zaczęłam kręcić pomimo tego , że miesiąc temu rozstałam się z moim chłopakiem o takim samym imieniu, to trochę gorsze ;p He;D Ale to jeszcze nic dzisiaj mamy sirodę Maciek (kolega ze szkoły)  zaprosił mnie do siebie bo już u mnie był, a ja uniego nigdy. Ciekawe co z te (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Billabong party - PINORAMA TOUR 2008 - oficjalnie rozpoczęta!!!!!!!!!!!!! Pinorama

Halo! A tu Wam zrobie niespodziankę! Obiecałam, że opowiem o pewnym miejscu gdzie grała muzyka. I gdzie hasał Wujek z ekipą w piątkowy wieczór. I bedzie muzyka. Jednak odrobinę inna - nadszedł czas żeby zdradzić pare tajemnic z naszej pierwszej wielkiej imprezy PINORAMA TOUR 2008 - PINO.pl z nieodzownym teamem PINOTV:) Zaczeło się niewinnie. Wstaliśmy zdjedliśmy śniadanie i... ktoś powiedział to co dziś poszalejemy co? Nawet nie wiedzieliśmy jak bardzo:) Nasz pierwszy raz odbył się ... tadaaaa!!! oczywiście w Chałupach - jednym z najfajniejszych miejsc nad naszym morzem. Nie dość, że czarowna plaża to jeszcze zatoka i fajni ludzie. Niby turyści a jakby nie turyści. Niby młodzi a jednak w każdym wieku. PINO stawia wszystkim, którzy byli w ten weekend 5z plusem! za udział w zabawie. Naszej imprezie smaku dodały emocje związane z Play Ground Billabonga - zawody na tym wszystkim co jeżdzi, slizga sie i dobrze wygląda na wodzie. Oprócz naszych konkursów pojawiły się r (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Noclegi, baza noclegowa, turystyka, wycieczki, wczasy, wakacje Noclegi, baza noclegowa, turystyka, wycieczki, wczasy, wakacje

Jak myślisz ile mogą kosztować niezapomniane wakacje? Napewno wydaje ci się, że majątek. Jeżeli tak myślisz to jesteś w błędzie ponieważ wymarzone wczasy za granicą są mogą być w porównywalnej cenie do wczasów w Polsce. Wystarczy dobrze poszukać. Nie musisz chodzić po biurach podróży i marnować czasu siedząc w korkach w mieście. Wystarczy odwiedzić odpowiedni serwis, który zrzesza firmy organizujące wycieczki i wczasy. Takim serwisem jest portal pokoje24h.net możesz tu znaleść ofertę wczasową, któryj nie znajdziesz nigdzie indziej. Natomiast jeżli masz już zarezerwowane wczasy za pośrednictwem biura podróży. Zrezygnuj z zakwaterowania. W serwisie znajdziesz bazy noclegowe na całym terenie polski i poza jej granicami w bardzo atrakcyjnych cenach! Pamiętaj, nie trać bezpotrzebnie czasu w biurac (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
śmierdząca sprawa jakietoproste

tak... pomyślalem, że na dobry początek opisze miłą sytuację znad morza...Był rok 2007 jakiś bliżej nieokreślony dzień wakacyjn kiedy to byłem sobie nad morzem. Czasami sobie myślę jak tak patrzę na ludzi, że nic już mnie nie zdziwi. A jednak! Wsiadam do auta z całym equipmentem potrzebnym do odbywania wypoczynku na plaży i jade... hehe nie myślcie że jestem aż tak leniwy. Do plaży mialem ponad 2 km drogi :P Dojechalem. Zabieram equipment i leze brzegiem morza szukajac miejsca wśród gęsto zebranych plażowiczów. Patrze?! jest! podchodzę a tam same kipy... ale to chyba norma... odgarniam rozkładam koc, kopię dziurę na wodę żeby była zimna (żywiec zdrój 0,5litra) wkladam i zasypuje. Taką sobie zrobiłem lodówkę.. ale do sedna bo zbaczam z deka ze ŚMIERDZĄCEGO TEMATU! otóż niedalego mnie leżała sobie kobieta z dzieckiem na oko lat 13 dziewczyna. Strasznie darla morde w takim marudzącym tonie ciężko mi to opisać w każdym razie... Pierwszy wiedziałem ze zachciało jej (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Smutne wakacje.... "Absterget DEUS Omnem Lacrimam Ab Oculis"

Te wakacjebyły smutne lecz co ja zrobie teraz gdy już się skończyły i muszę stanąć oko w oko z przeciwnościami jakie na mnie czekają... Jedyna rzecz z której mogę się cieszyć to taka że wracam do Qmpelek i przyjaciół którzy są ze mną w trudnych chwilach. W szkole są równierz wrogowie ale nimi sie nie przejmuje jakoś dam radę. Mam nadzieję że w szkole będzie chociaż troche luźniej na początku bo jeżeli nie to nie wiem czy dam radę coś zrobić z moim życiem. Może pomyślicie że jestem kujonem ale to nie prawda chce poprostu spotkać Misie i Mrówke moje dwie najlepsze psiapsióły.               Czekam na komenty i (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zmiany blogowe "canis" - czyli, Blog chłopaka poznającego na nowo życie

WitamWłaśnie wszedłem na bloga w nowym wydaniu i próbuje się tu odnaleźć. Chyba daty w kalendarzu ustawić nie umiem. Troche zajmie mi czasu nauczyć się aby swobodnie z tych funkcji korzystać. Są jeszcze wakacje więc wspomne, że na 9 dni i ja zrobiłem sobie wakacje będąc niedaleko jeziora gowidlińskiego w lesie na działeczce. Odpocząłem od wiadomości i sceny politycznej, od komórek, od tv. Ale dvd można było oglądać. Czytałem, chodziłem na spacery i czas miło upływał. Było fajnie. Spokojnie. Lubie takie spokojne klimaty. Ale jak wróciłem dwa tygodnie temu musiałem sprzątać w domu. Moja bratowa na wakacje wyjechała ale lekki syf był. Bracki tylko na weekendy jeździł do bratowej bo miał prace. Ale nic nie robił, bałaganił a ja musiałem chodzić i sprzątać. Może mam hopla na punkcie czystości, ale lubie jak jest czysto i podziwiac jak potem usiąde na kanapie w posprzątanym pokoju itp. Uważam, że codziennie można sprzatac...wtedy nie zajmuje to tyle czasu. Teraz robie to szybciej. No (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
w wielkim skrócie jestem nieoswojonym wilkiem_wilczycą

7 dni żeglowania bezpowrotnie minęło… jakoś sobie daliśmy radę z moją trochę inną niż do tej pory sprawnością fizyczną… skakać jak kozica to już się nie wchodziło w grę, a jak raz wyjęłam kotwicę to mnie plecy bolały cały wieczór, no i się ruszam zdecydowanie wolniej (dostojniej hehe) To żeglowanie było też ewenementem w skali wszechświata – nie upodliłam się alkoholem do nieprzytomności (w ogóle nie piłam oczywiście) Z Harrym to jednak jesteśmy dwa fumfle i pieszczoszki, a cała łódka była dla nas:))) Akumulatorów do końca nie naładowałam, mam wrażenie że trzeba je po prostu wymienić. Ale to kiedy indziej.

Zobacz cały wpis na blogu »