Wakacje

Wpisy zawierające słowo kluczowe wakacje.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

zatoka - zgadniecie ? Fotografia

Zabudowa, wyspa Simi Fotografia

Wyspa Simi Fotografia

Czy dobrze zrobilem .....ciąg dalszy....(5) GENTELMAN W AKCJI

Irek usiadł do kolacji w towarzystwie dopiero co poznanej Tamary....była na wakacjach i pasjonowala się fotografią a Teneryfa stała się tłem jej zdjęć.....słyszała od  znajomych wiele cudownych opowieści na temat tych wysp, również widziała przepiękne zdjecia .....z.zazdrością patrzyła na ich kolekcje.....przyleciała tu z Moskwy, gdzie dopiero co ukończyła jeden z moskiewskich Instytutów.....była bardzo pewną siebie osobą....jak już się czymś lub kimś zainteresowała....nie było na nią mocnych...udało się jej zrobić kilka udanych zdjęć i resztę pobytu postanowiła spędzać na poznawaniu nowych ludzi oraz na drobnych przyjemnostkach......właśnie teraz , jej celem stał sie Irek......którego poznała w z góry zaplanowany sposób......Kolacja upłynęła im dość szybko , nie byli widocznie zbyt głodni....rozmawiali po angielsku i po rosyjsku , gdyż Irek znał w miarę oba te języki ..... Po udanej kolacji trochę pospacerowali w okolicy ich Hotelu.....romantyczny czas przy świecący (...)

#TuRcja PjOteR w PodRóŻy

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Czy dobrze zrobilem .....ciąg dalszy....(4) GENTELMAN W AKCJI

Ania rowniez zameldowala sie w swoim Hotelu.....nieco dluzej zejelo jej rozpakowywanie rzeczy ( jak kazda kobieta....) Poszla na obiad....zjadla jakies fajne kombinacje salatek ( kochala kuchnie wegetarianska)....i wybrala sie na zwiedzanie Teneryfy.....Zaczela od robienia drobnych zakupow.....kupowala takie rzeczy, ktore mogla bedzie nosic na codzien i pasujace do jej stylu....wykonala kilka zdjec....w pewnym momencie poprosila przechodzacego obok chlopaka aby zrobil jej kilka fotek na tle morza i palm....okazal sie nim Polak , pochodzacy z Warszawy....rowniez sam przylecial na Teneryfe , aby odpoczac od codziennosci....mieszkal w Hotelu....15 minut spacerkiem od jej hotelu.... Umowili sie na kolacje jeszcze tego samego wieczora , po ponad dwu godzinnym spacerze...Mial na imie Waldek , byl studentem 3 roku Akademii Fizycznej...byl dosc barczystej budowy i mial ponad 180 cm wzrostu.....odrazu sie Ani spodobal.....

Wyjeżdżam - co zrobić z kotem? Profesjonalna opieka nad kotem

Dlaczego lepiej zostawić kota w domu na czas wyjazdu, zamiast oddawać do hotelu lub znajomych? Zmiana w rytuale dnia, a więc wyjazd opiekuna, to dla kota duży stres. Zmiana otoczenia jeszcze by ten stres spotęgowała - nieznane miejsce, nieznane zapachy, nieznani ludzie i zwierzęta. To dla kota stanowczo za dużo. Żeby się do czegoś takiego przyzwyczaić, potrzebny jest co najmniej kilkutygodniowy, stopniowy proces adaptacji.  Stres może przyczyniać się do rozwoju chorób, w tym idiopatycznego zapalenia pęcherza, które skutkuje posikiwaniem poza kuwetą.  (...)

Dane kontaktowe Profesjonalna opieka nad kotem

TELEFON/ WHATSAPP    501 150 674 Messenger                   @natalia.grochal   @Opiekanadkotem FANPAGE                     Kotki Dwa Email                           n.grochal@interia.eu     (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kim jestem? Profesjonalna opieka nad kotem

Jestem kociarą od urodzenia. Zawsze lubiłam koty i zawsze wiedziałam, że chcę z nimi mieszkać. Gdy miałam 6 lat, do mojego domu trafił pers Figaro. Od niego uczyłam się jak opiekować się kotem i jak dogadywać się z nim. Dzisiaj mieszkam z dwoma kotami- orientalnym Alexem i syberyjką Sasetką. Sasetka jest chora, musi codziennie brać leki- to od niej nauczyłam się opieki nad kocim seniorem z problemami. Stąd nazwa mojej firmy: Kotki Dwa :D. Koty mnie interesują i fascynują, lubię z (...)

Wyzywające wakacyjne wyzwanie Kiedy fikcja przeplata się z prawdą

Pewnie tytuł jest dla was trochę zagadkowy ale spokojnie, puenta pojawi się w miarę czytania. Jak już pewnie czytaliście poprzednie posty to znacie przynajmniej zarys mojej osobowości, jak nie to polecam przeczytać i w komentarzu wyrazić swoją opinię. Zarys dlatego, bo to w sumie tylko dwa posty, więc jeszcze tak naprawdę nie dałem wam się dobrze poznać. Dobrze, już kończę z tym nędznym wstępem, wstawiam zdjęcie spoilerujące tematykę i zabieram się do pisania.     Po paru latach narzeczeństwa zdecydowaliśmy się z Amandą na wspólne wakacje. Po wielu rozmowach, namysłach, wizytach w biurach podróży w końcu zapadła decyzja - Chorwacja. Dni leciały i leciały, termin się zbliżał i w końcu wsiedliśmy w samochód, pojechaliśmy na lotnisko i samolotem polecieliśmy na nasz pierwszy dwu tygodniowy urlop sami. Ekscytacja była ogromna. Gdy j (...)

Weekend w górach Najlepsze Wakacje

Polacy pokochali krótkie wypady za miasto. Dwa wolne dni wystarczają, by rzesze mieszkańców dużych miast wsiadało do samochodów lub transportu publicznego i wyruszało przynajmniej kilkadziesiąt kilometrów od domu, by odpocząć i naładować akumulatory. Ulubione kierunki takich krótkich wyjazdów to okoliczne jeziora, morze lub najbliższe góry- Beskidy bądź Sudety. Wielu preferuje pobyt w najwyższych polskich górach- Tatrach. Planując weekend w górach, warto wybrać hotel w miejscowości usytuowanej w sercu gór, dzięki temu więcej czasu spędzi się na wędrówce po górskich szlakach, a mniej na dojazdach do nich. Hotel w górach zazwyczaj posiada wypożyczalnię rowerów lub oferuje dodatkowe atrakcje w postaci strefy (...)

Hotel Najlepsze Wakacje

Hotel jest nam potrzebny podczas każdej podróży oraz podczas każdego wyjazdu. Obecnie na naszym rynku ich oferta jest bardzo szeroka i bogata i na pewno znajdziecie odpowiedni hotel dla Was, zgodny z Waszymi oczekiwaniami oraz potrzebami. Jak wiadomo, każdy będzie miał inne i przez jego wyborem powinniście pomyśleć, co będzie dla Was ważne oraz istotne. Hotel zazwyczaj cechuje się tym, że jest zaszeregowany i jego oceną są gwiazdki, jakie on posiada. Niektóre hotele maja trzy gwiazdki, inne cztery, a te najlepsze mają ich aż pięć. Jak wiadomo, im więcej gwiazdek tym hotel będzie droższy oraz bardziej luksusowy i będzie posiadał więcej zalet oraz dodatków. Hotel może na przykład zawierać w sobie basen, spa, saunę, fryzjera, bar, kuchnie, salę dla dzieci oraz wiele innych, bardzo r&oac (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wakacje na Majorce - ale cudne Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Postaram się nie dawać takich informacji o Majorce, które można znaleźć w Wikipedii. Będą tu głównie moje spostrzeżenia. Zacznę jednak od tego jak realizowałam wyjazdowe plany. W zasadzie Majorka nie była w planach ale przekonała nas cena hoteliu jaki udało się znaleźć. Na Booking.com zarezerwowaliśmy na początku roku pokoje w hotelu razem z pełnym wyżywieniem w cenie pokoju. Potem był trochę problem dopasować do tego loty, zastanawialiśmy się nad przesiadkami ale w końcu Ryanairem też wyszło przyzwoicie i bez przesiadek. Byliśmy w trzy rodziny i każda z rodzin miała inną cenę za lot ale różnice były niewielkie. Moja 4 osobowa rodzina zapłaciła ok. 2700 w obie strony razem z bagażem rejestrowanym do 20 kg. Wylot z Warszawy był 20 czerwca, a wylot z Palmy 30 czerwca 2019 r. Ho (...)

Filipiny 2018/2019 Ciesz się życiem teraz

Kiedy spoglądam wstecz, nie sposób nie zatrzymać się na chwilę. Warto przypominać sobie fajne miejsca i miłe momenty, bo przecież one stanowią o naszym życiu, że ma klimat. Wrzucę więc kilka filmów, prosze traktować je z przymróżeniem oka ponieważ my też byliśmy tylko turystami, dla których wszystko było nowe. Chcieliśmy zatrzymać czas i nasza radość często była bardzo emocjonalna.     Wspaniałe, kolorowe jeepneye na filipińskich ulicach wzbudzają nasz niekłamany zachwyt. Są jak z bajek. Każdy z innej. Jeżdżący nimi kierowcy i podróżni, którzy wsiadają i wysiadają z nich prawie w biegu są dumni ze swoich niezwykłych poj (...)

Kinga Hotel Wellness - pies na wakacjach Enzo - pies adopciak

W Hotelu Kinga byłem z "Pańcią" i "Pańciem" na krótkich wakacjach - polecam ten hotel pomimo tego, że niektórzy uważają mnie za "psa mordercę" zostałem bardzo ciepło przyjęty. Miałem wystarczająco dużo miejsca w pokoju i na spacerach. Pańcia była bardzo zrelaksowana ponieważ biegała do sauny i na basen. Pan natomiast był bardzo zadowolony z dobrego piwa w barze i bardzo miłej ob (...)