Początek

Wpisy zawierające słowo kluczowe początek.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Początek. Książka... Moja własna!!!

Chyba każdy wie, że mężczyźni dzielą kobiety na: idealne mniej idealne takie które do niczego się nie nadają. Historia, którą chcę opowiedzieć jest o Tej idealnej, Tej mniej idealnej i o chłopakach. Historia ta dzieje się ciągle nawet teraz. Co chwilę widać coś warte opisania. Przedstawie moje postacie: Magda -ciemnowłosa i ciemnoskóra,miła, zbyt ambitna [w związku z chłopakami]. Sama nazwała się 'chłopaczycą'. Ma wszystkich chłopaków z którymi chce być. Oliwia - kiedyś ciemno, teraz jasnowłosa,miła, nieśmiała, bezchłopaka. Kasia - koleżanka Ma (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co dziś w TV ABC gaga, czyli dadaizm nju century

Po ciężkim tygodniu pracy, czas na relaks przy telewizorze. Co oferują nam polksie stacje? Dziś o 20:00 TVN prezentuje Batmana, pod tytułem "Batman Begins", czyli początek... Najciekawsza jest zapowiedź filmu na Onecie: W jaki sposób jeden człowiek może zmienić świat? To pytanie prześladuje Bruce'a Wayne'a. Gdy był dzieckiem, na jego oczach, na jednej z ulic miasta Gotham, zastrzelono mu rodziców. Ta noc na zawsze zmieniła jego życie. Dręczony poczuciem winy i gniewem dziedzic przemysłowego imperium znika z Gotham i w tajemnicy podróżuje po świecie, szukając sposobów walki z niesprawiedliwością. Po powrocie do Gotham, Bruce Wayne postanawia uwolnić swoje budzące grozę alter ego: Batmana, zamaskowanego bojownika, który wykorzystuje siłę, intelekt oraz najnowsze zdobycze techniki do walki ze złowrogimi mocami, grożącymi zniszczeniem miasta. Film, który od dwóch tygodni jest na szczycie amerykańskiego box office'u, na ekrany naszych kin (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Od nowa nowy

Rano odwiozłem E. na dworzec. pociąg miał 5:47. Poryczałem się na peronie jak odjeżdżał. Kocham Go i nic na to nie poradzę. Czekałem na Rafała. Miał byc o 6:26 , ale pociąg opóźnił się o 90 min. Połaziłem po mieście i jeszcze czekałem na dworcu - trochę spałem czekając. Przyjechaliśmy do domu ok. 9:00 . Chcieliśmy spać , ale  gadaliśmy i przeszło. Przeszliśmy się w 3 do BRW obejrzeć meble. Chyba kupimy jeden słupek za 356 pln. Wieczorem obejrzeliśmy film. Tęsknię za E. , ale mam nadzieję , że Rafał mi Go zastąpi.

Zobacz cały wpis na blogu »
1 Głupie przemyślenia...?

początek... wszystko ma jakiś początek... i nawet taki zatwardziały zwolennik tezy "blogi są dla dzieci" znalazł się tutaj....A więc zacznijmy od początku. Znalazłem się tutaj dzięki kobiecie... właściwie poprzez rozstanie z nią.   Jakoś nagle po jej wyjeździe zrobiło się pusto... nagle znalazłem mase czasu... I mam do wyboru: albo zaczne pić  i płakac nad swoją głupotą, albo zajmę się jakimis innymi rzeczami... np. pisaniem bloga,   na którym przeleje jakieś swoje przemyślenia.... których pewnie nikt nie przeczyta.... a może znajdzie się ktos kto będzie chciał czasami troszkę podyskutować....??

Zobacz cały wpis na blogu »
Witam na nowym Blogu Blogasek czyli wszystko co wiem powiem ;););)

Hej mam nowego bloga bedzie opowiadał o wszystkim co wiem i o czym wy chceciwe wiedzieć a szczególnie o nintendo DS szukam kogoś do pomocy przy blogu bo to mój pierwszy blog na www.blogi.pl  i mam pytanko jak sie tu wkłada obrazki zdjęcia itp. ??

Zobacz cały wpis na blogu »
Witam na nowym blogu Blogasek czyli wszystko co wiem powiem ;););)

Hej mam nowego bloga bedzie on opowiadało wszystkim co wiem  i o czym wy chcecie wiedziec a szczególnie o grze nintendo DS jezeli ktos jest chętny aby pomuc mi przy blogu prosze pisac w komentazach i mam jedno pytanko do wszystkich czy da sie tu wstawiac obrazki takie ściągniętez neta ?? jezeli tak to jak sie je wkłada ??data : 2009-02-16         godz :  09:32:15

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek jest bardzo ważny! rozterki (nie)pokornej

Właściwie nie wiem, co ja tu robię. Powinnam uczyć się makroekonomii (jutro egzamin), a ja zakładam bloga i na dodatek nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać. Adres notki - a co to jest?! Chyba nie powinno mnie tu być...Złość mnie roznosi. Na prezesa, na męża, na szkołę dzieci, na moją szkołę, na moją mamę, na mojego teścia, na wszystkich i na w (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek blog by Śnier

Jakoś nigdy nie byłem dobry z Polskiego, ciężko mi idzie pisanie i w ogóle wszystko z tym związane, Adam Mickiewicz to ja nie jestem i chyba już nie będę;) ale za to dużo czasu spędzam przeglądając różne stronki WWW, więc postanowiłem podzielić się najlepszymi według mnie tekstami, dowcipami, powiedzonkami, czy rysuneczkami i fotkami. Jeżeli ktos poczuje się urażony czy uzna że złamałem prawo autorskie to z góry przepraszam i proszę o kontakt i jeżeli uznam roszczenie za zasadne to oczywiście zaraz usunę..

Zobacz cały wpis na blogu »
POCZĄTEK SYSTEM NA KRAWĘDZI CHAOSU

tik-tak, tik-tak, tik-tak… czas, czas, czas…   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
DOSKONAŁOŚĆ STWÓRCY, POCZĄTEK I KONIEC WSZYSTKIEGO Przesłanie Miłości Jezus Chrystus

DOSKONAŁOŚĆ STWÓRCY, POCZĄTEK I KONIEC WSZYSTKIEGO 267. I choć przenika ta świadomość tu na Ziemię do ludzi, to i tak nigdy ludzkość nie uzyska właściwego wyobrażenia, gdyż powyższe pojęcia są poza zdolnością ich pojmowania. Rozum produkt mózgu przedniego pojmie tylko w zakresie ziemskim, czyli materię, ograniczone czasem i prz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Bez tytułu ...Kobiece...

No to zaczynamy... Minął dopiero jednen dzień a mi już odpierdala. Zachowuję się jak jakiś kretyn! Jestem nie zdecydowana i łapę jakieś durne doły. Hmm...A jak to się wszystko zaczęło? Nie wiecie. Banalnie. Byłam z tym dupkiem sześć jebanych lat. Prywatna dziwka, kucharka, sprzątaczka...Jezu, jak ja tego prosiaka kochałam! Kiedy się rozstawaliśmy średnio raz na miesiąc to i tak do niego łaziłam handlując tyłkiem żeby tylko do mnie wrócił. To, jak skrzywdziłam wtedy rodzinę, poniżając się, upodlając gorzej niż pies- szkoda słów... Ale wiecie miarka się przebrała...Po 6 latach on zostawił mnie na dobre...Bynajmniej tak twierdził. No i zrobiłam jakąś tam scenkę na kolanach przed nim, że tak go kocham i że nikt nie będzie go tak kochał jak ja...No ale twardziel pokazał mi  drzwi.Heh. Słuchajcie, coś we mnie pękło. Ja chyba nawet nie byłam człowiekiem, byłam niczym na własne życzenie, Nie miałam do siebie szacunku....Kurwa, ja taka ładna mądra dziewczynka! Ukochana córeczka mam (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Koniec zawsze jest początkiem Wewnętrzny kosmos

Zaczynam prowadzenie tego bloga, jako probe odreagownia rozczarowania po 3 latach photobloga, ktore nareszcie zamknalem, nie chce sie ujawniac kim jestem i jak sie nazywam. No mam nadzieje, ze uda mi sie regualrnie prowadzic notatki w miare. (bo znajac siebie nie wiem jak to bedzie ;) )

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek Blog dla na100latek xD

  Siemka xD Na początek kilka obrazków xD      (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wstęp Życie to choroba którą trzeba znosić w cierpliwości

Podobno początki są najgorsze...to nie prawda to koniec zawsze jest najgorszy. Ale po kolei mam na imię Paweł, mam 27 lat i chcę tu o wszystkim zapomnieć. Wyrzucić z siebie i zapomnieć. Zapomnieć o ponad 5 latach w seminarium, o tym jak odbierano mi to wszystko co zbudowałem, zapomnieć o tym kim jestem. O tych wszystkich facetach którzy zrobili mi dziurę w życiu i w sercu....o tym wszystkim chcę zapomnieć. Ale po kolei....

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek o moich refleksjach związanych z tym światem i życiem

no więc tak rozpoczęła się moja przygoda z blogiem( i mam nadzieje że tez sie nie skończy,gdyż problemy mam z systematycznością ).  Na wstępie wypadało by sie przedstawić opowiedzieć o sobie itp.  Na imie mam Florian  mam 19 lat...  o reszcie z czasem  opowiem. Jaki mam cel  w tym blogu?  opowiedzieć  o moich refleksjach dotyczących swojego życia, świata i życia w ogóle.

Zobacz cały wpis na blogu »