Pozycjonowanie

Wpisy zawierające słowo kluczowe pozycjonowanie.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pierwszy wpis Riken - blog o tym o czym po czym i dlaczego tak a nie inaczej

Witam, Właśnie wystartował mój blog związany tematycznie ze wszystkim i z niczym. Znadziecie tutaj wiele sztuczek trików technologi, dni z życia częsty zapierdul i to wszystko co się dzieje w okół mnie. Wkrótce kolejne wpisy. Zapraszam do lektury.

Zobacz cały wpis na blogu »
Pozycjonowanie stron WWW - Presell page Artykuły tematyczne - promocja stron

Presell page jest to strona WWW na której użytkownicy Internetu mogą pisać róznego rodzaju artykuły i umieszczać w nich linki do swoich stron. Teksty takie powinny być tematycznie związane ze stroną którą mają promować (przez dodanie linka do treści) a link umieszczany w tekście musi zawierać anchor text (czyli wyświetlana nazwa linka tekstowego), jest to zwykle słowo kluczowe na które pozycjonowana jest dana strona. Celem tego typu stron jest wspomaganie pozycjonowania. linki umieszczone w treści artykuły, który jest powiązany tematycznie z pozycjonowaną stroną (zawiera frazy kluczowe na które pozycjonowana jest dana strona) posiadają dużo większą wartość niż linki zdobywane na przykład za pomocą katalogów stron.   Zapraszam do mojej strony Artykuły Te (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co zrobić, gdy klienci zaczynają odchodzić do konkurencji? Marketing Internetowy w Biznesie

Większość firm skupia się na zdobyciu nowych klientów. Ciągłe rosnąca konkurencja oraz dążenie do zwiększenia zysków powoduje, że firmy nie poświęcają należytej uwagi obecnym klientom. Aby jednak zagwarantować sobie rozwój firmy konieczne jest przygotowanie strategii postępowania z obecnymi klientami. Strategii, która nie będzie opierała się na ślepym obniżaniu cen, a na przemyślanych działaniach marketingowych. Tylko  tak przygotowana strategia pozwoli pokonać konkurencję i zwiększy szansę na sukces. Strata klienta zdarza się każdej firmie. Jednak strata klienta na stałe jest sytuacją, której powinieneś za wszelką cenę się wystrzegać. Gdy taka sytuacja jednak się wydarzy musisz sprawić, aby klienci wrócili do ciebie. Jednym z najbardziej potężnych narzędzi, które umożliwią Ci zbadanie czynników jak spowodowały odejście twoich klientów jest ankieta satysfakcji (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy blog SEO 001Pozycjonowanie stron internetowych, SEO

Witam wszystkich! Chciałbym Wam zakomunikować, że oficjalnie dnia 22. lutego 2010 roku powstał nowy blog poświęcony pozycjonowaniu i optymalizacji witryn internetowych. Jego adres to: www.001pozycjonowanie.blogi.pl. Zapraszamy do zapoznania się z treścią wpisów 1!!

Zobacz cały wpis na blogu »
Budowa strony www Pozycjonowanie stron

Dobry skrypt, na którym opiera się strona internetowa powinien być odpowiednio zoptymalizowany. Oznacza to, że kod źródłowy powinien odpowiadać na wymagania wyszukiwarki Google. Wpływ na pozycję w rankingu wyszukiwarki ma nawet przestarzała budowa strony oparta na tabelkach. Kilka lat temu, budowa strony internetowej opierała się głównie na tabelach, jednak po wprowadzeniu kolejnych znaczników, w tym div-ów nastał nowy standard. Obecnie kod źródłowy musi być jak najbardziej przejrzysty. Zatem style poszczególnych elementów na stronie muszą być umieszczone w pliku ze stylami kaskadowymi. W ten sposób strona zostaje „odchudzona” o zbędne elementy. Przejrzystość kodu to nie tylko jego mały rozmiar. Gdyby tak było, najbardziej doceniane byłyby strony flashowe, gdzie animacja jest osadzona w kilku linijkach kodu i nic więcej nie potrzeba. Częstym błędem popełnianym przez webmasterów ignorujących zalecenia optymalizacyjne, jest bud (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Budowanie świadomości marki Pozycjonowanie stron

Branża SEO/SEM to trudny kawałek chleba i wymaga niekonwencjonalnych rozwiazań. To nie jest praca dla kogoś, kto chce przez X lat wykonywać te same czynności, gwarantujące comiesięczną pensję. Każdy dzień może przynieść wiele niespodzianek, w tym oblicze klęski. Dlatego nie można ograniczać swoich usług do technicznych zagadnień pozycjonowania. To znacznie za mało. Aby mieć względną gwarancję i komfort psychiczny, że miesiące i lata pracy nie pójdą na marne, należy promować, promować i popularyzować markę oraz produkt. Budowanie świadomości marki to działka zajęta przez domy mediowe, agencje reklamy, ale nie jest jeszcze za późno, aby rozszerzyć swoją działalność i na to pole, tym bardziej, że nie jest to trudne. Wcześniej czy później, pozycjoner dojdzie do miejsca, w którym nie tylko kwestie finansowe przyjmą absurdalne rozmiary (wszak, trudność pozycjonowania wzrasta z każdym kolejnym specem w tej branży), ale czasowo pozycjonowanie stanie się niewykonalne. Dz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Projektowanie stron internetowych , pozycjonowanie , jak zabezpieczyć system projektowanie stron internetowych , pozycjonowanie , sieci

Jak zabezpieczyć system komputerowyPodstawy:- zainstaluj firewall'a- aktualizuj oprogramowanie- używaj antywirusa i antyspyware- uważaj jakie strony przeglądasz  strony internetowe- rób kopie bezpieczeństwa Pamiętaj:"Kiedy podłączysz swój komputer do sieci (internetu) , internetpodłącza się do ciebie"Niezabezpieczony system to dla crackera 20 min , żeby go przejąć.Co to jest firewall?- Może być sprzętowy lub programowy- stoi pomiędzy siecią (internetem) , a twoją siecią (komputerem)- testuje pakiety - odrzuca , blokuje , przepuszczaNAT - Newtwork address translation - ukrywa twoje IP" Jeśli cracker zna twój adres IP , może sprawdzić twój systempod względem dziur - które często występują w systemie".NAT - zamieni tw& (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Reklama ABC gaga, czyli dadaizm nju century

Reklama jest dźwignią handlu. Tak mawiano przez dziesiątki lat i powiedzenie ani na chwilę nie straciło ze swojej świeżości. Mało tego, świetnie spisuje się w odniesieniu do internetu i jego roli w społeczeństwie. Dzisiaj reklama w Internecie jest bardziej skuteczna niż w prasie czy radiu. Przez kilkanaście lat polskie społeczeństwo wyspecjalizowało się w przełączaniu kanałów w telewizorze podczas przerwy na reklamę. Odpowiedni refleks i pilot pod ręką może sprawić, że widz nie będzie wiedział co się obecnie reklamuje w telewizji. Z Internetu korzystają wszyscy. W pracy, w domu, podczas wyjazdów służbowych i prywatnych. Bezprzewodowy dostęp do internetu i powszechność laptopów przełamała kolejne bariery. Mamy dziś do czynienia ze społeczeństwem web2.0, które komunikuje się za pomocą internetu, robi w nim zakupy i czerpie informacje. Realne pieniądze przelewają się w wirtualnym świecie, które w zamyśle miał służyć na potrzeby naukowców i wojska. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zmiany w Page Rank Pozycjonowanie stron

Po ostatniej aktualizacji Page Rank minęło niemal równo 3 miesiące. 2 kwietnia nastąpił update i w tej chwili jesteśmy świadkami wielu zmian, ponieważ update zajmuje kilkadziesiąt godzin. Za kilka dni poczujemy te zmiany na pozycjach w wynikach Google. Z obserwacji można już wysnuć pierwsze wnioski. Jeśli chodzi o bardzo popularne u nas „precle”, to na podstawie rankingu PR jasno widać, gdzie Google ma wielokrotnie duplikowane teksty. Na próbce kilkunastu precli widać, że publiczne i otwarte otrzymały niższy PR niż prywatne, porządnie linkowane, z unikalną treścią. Podobnie dowartościowane zostały strony zbudowane zgodnie z wytycznymi Google. Do końca procesu aktualizacji PR wstrzymujemy się z ostatecznymi wnioskami. Za kilka dni będzie można opublikować raport i porównać doświadczenia z innymi pozycjonerami.

Zobacz cały wpis na blogu »
Seowiec a programista zlinkuj i zaindeksuj

Nie minęło kilka miesięcy, a pracownicy innych działów zaczynają patrzeć na agencję seo z lekkim niepokojem i irytacją. Programiści bowiem klepią powyżej 8 godzin na dobę i są rozliczani z tej mozolnej pracy. Gdy któryś z nich robi przerwę na wyjście do ubikacji lub dostarczenie kolejnej kawy kolegom, widzi, że seowcy nic nie robią. Specjaliści SEO postrzegani są niemal jak krytycy filmowi. Charakter pracy seowca różni się od pracy grafika czy programisty, ale o tym nie każdy wie. Dla niewprawnego oka może wydawać się, że taki pacjent siedzi w Necie i czyta albo coś pisze. Albo czasem liczy. Napięcia między działami trzeba było rozluźnić godzinną konferencją i szkoleniem z podstaw pozycjonowania dla reszty pracowników. Dopiero bliższe zapoznanie się z obowiązkami pozycjonera uspokoiło pozostałe grupy współpracowników. Nadzór prac i koordynacja działań jest bardzo odpowiedzialnym zajęciem, gdyż linki należy wpuszczać do Sieci z głową – ani za dużo, ani (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Pozycjonowanie a świadomość usługobiorcy Pozycjonowanie stron

Podczas wielu rozmów z klientami zauważyłem, że pozycjonowanie w ich świadomości, to zabiegi polegające na osiągnięciu najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google na kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt fraz związanych z ich branżą. Ten sposób pozycjonowania jest atrakcyjny dla wielu firm SEO, ale niekoniecznie dla ich klientów. Dlaczego? Wyobraźmy sobie startujący sklep z monitorami komputerowymi. W 99% przypadków, właściciel sklepu chce być na pierwszej pozycji pod frazą „monitory”. Bardziej kreatywni dodają jeszcze kilka fraz typu: „monitory lcd”, „monitory komputerowe”, „lcd”, „komputery”, „sklep z monitorami”. Wycena tych fraz oraz przewidywany czas konieczny do osiągnięcia wysokich pozycji wprawia w zakłopotanie niejednego biznesmena. W grę wchodzą tysiące złotych, a skuteczność tych fraz jest nieadekwatna do nakładu finansowego na pozycjonowanie. Problem w tym, że mimo dużej ilości wejść, sprzedaż może (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak promować artykuły w Sieci Pozycjonowanie stron

Rozwój stron internetowych, na których umieszczane są artykuły sponsorowane, reklamowe, promocyjne, podyktowany jest wysoką skutecznością takiej formy zabiegów umacniających pozycje w internecie. Największym problemem z jakim borykamy się każdego dnia, to niska jakość wielu z nich. Do upadku każdej z takich stron przyczyniają się sami użytkownicy publikujący niedbale teksty. Zamiast kilku dobrych tekstów promocyjnych, umieszczają śmieci i kopiują je wielokrotnie na wszystkich dostępnych stronach typu presell page. Obniża to znacząco wartość merytoryczną, która jest niezwykle ważna – zarówno dla pozostałych Internautów, jak i robotów Google. Każda wartościowa strona wymaga promocji. Jednakże sposoby promocji muszą być odpowiednie do poziomu strony reklamowanej. Z dobrej strony, na której umieszczamy swoje artykuły sponsorowane możemy otrzymać całkiem sensowny ruch zainteresowan (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co w necie słychać zlinkuj i zaindeksuj

W internecie można znaleźć już niemal wszystko. Od przepisów na babeczki po produkcję bomby jądrowej we własnym garażu. Setki tysięcy for, poradników, informacji, gigabajty danych i ich ilość wciąż rośnie. Wirtualny świat jest już tak bujny, że wiele firm pracuje tylko i wyłącznie na przetwarzaniu i obróbce tego, co już w Sieci istnieje. Tysiące firm, agencji, zajmuje się profesjonalnym projektowaniem sklepów internetowych, w których kupimy co tylko dusza zapragnie. Sklepy internetowe z roku na rok zyskują coraz większe obroty i generują niemały dochód właścicielom. Pomimo kryzysu, jaki nas dopadł, reklama w Internecie ma się świetnie. Już dawno specjaliści od marketingu dostrzegli potencjał w Sieci. Reklama tradycyjna jest droga i mało skuteczna. Bloki reklamowe przerywające filmy nie wywołują zamierzonego efektu. Widz ma pod ręką pilota i już odruchowo robi z niego uży (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
SEO Video Pozycjonowanie stron

  SEO na wesoło: jak osiągnąć pierwsze miejsce w 72 godziny;)   (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
SIła słowa ręceprecz odTybetu

Gdy pisałem o renesansie humanistów w XXI wieku, miałem rzeczywiście na myśli pracę copywritera, związaną stricte z promocją stron internetowych. Już kilka lat temu dostrzegałem siłę słowa, jaka tkwi w nowoczesnym medium, jakim jest Internet. W dalszym ciągu, decydujące znaczenie w Internecie ma słowo pisane. Tyle się mówi i PISZE o wtórnym analfabetyzmie, o pokoleniu obrazkowym, lecz słowo wciąż tkwi na piedestale Internetu. Główne techniki promocji w internecie opierają się na przekazie informacji, najczęściej w postaci tekstu. Nawet jeśli są to animacje, krótkie reklamówki, to okraszone zewsząd słowem stanowią o wartości reklamy. Gdy przeanalizowałem środowisko firm pozycjonerskich, zauważyłem, że na tym polu jest jeszcze wiele do zrobienia. Widać duży postęp od 2007 roku, zarówno ilościowy jak i jakościowy, ale wciąż jest wiele do zrobienia. Przede wszystkim, pozycjonerzy to grupa programistów, administratorów, ludzi o wykształceniu (...)

Zobacz cały wpis na blogu »