Wycieczka

Wpisy zawierające słowo kluczowe wycieczka.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

SENIORZY Z WITNICY ZAPRASZAJĄ NA WYCIECZKĘ INFORMACJE ZACHODNIE

zatoka - zgadniecie ? Fotografia

Zabudowa, wyspa Simi Fotografia

Wyspa Simi Fotografia

Szkolna wycieczka do Torunia. Blog Julii

Szkolna wycieczka do Torunia.     W dniach 24.09.2019r.-25.09.2019r. pojechaliśmy na szkolną wycieczkę do Torunia i Ciehocinka. Razem z nami uczniami pojechały dwie panie- Pani od polskiego i Pani od angielskiego. Pierwszgo dnia zwiedzaliśmy Ciechocinek w szczególności tężnie oraz Muzeum piśmiennictwa. Uczyliśmy się kaligrafii i zobaczyliśmy jak wyrabia się papier. Po zwiedzaniu nadszedł moment, w którym dotarliśmy do naszego zakwaterowania. Spaliśmy w zamku w miejsowości Golub-Dobrzyń. Drugiego dnia zwiedzaliśmy Toruń. Rynek, dom Mikołaja Kopernika i jeszcze inne rzeczy. Na wycieczce była bardzo fajna i miła atmofera. Bardzo mi się podobało.         (...)

Miejsce wielu przeciwieństw, Filipiny Ciesz się życiem teraz

Nasz pobyt na Filipinach należał do aktywnych. Chwilami tylko spędzaliśmy czas leżąc na plaży. W większości jeździliśmy, chodziliśmy, aby zobaczyć jak najwięcej, żeby poznać, co się da poznać. Osobiście nie należę do osób pasywnych i szczęścia nie daje mi bar z drinkami. Myślę, że moje zadowolenie ma najwyższy poziom, kiedy poznaję, widzę, poszerzam swoje horyzonty. Uważam, że to jest jedną z najwyższych wartości, których nikt mi nie zabierze. Nie cieszy mnie też knucie, intrygi lub udział w nich. Życie posiada o wiele więcej poziomów, na które mogą wspiąć się tylko nieliczni i tam też można spotkać tych nielicznych. Zwiedzając, zobaczyliśmy jak wiele jest ubóstwa na Filipinach. Skromne domy zaraz po tajfunie nie wyglądały dobrze. Niezależnie od pogody, wokół było wiele śmieci, które często stają się materiałem, z którego powstają kolejne domy. Rzeczą zaskakującą mnie były sznury z praniem wokół tych maleńkich domk& (...)

Wycieczka szkolna Mój blog

Już 10 czerwca jedziemy na wycieczkę do Kątów Rybackich... Nie mogę się doczekać tego opalania się na plaży, kąpania w morzu, zabawy w parku linowym... Liczę dni !

Spacer w górach Podróżowanie jest fajne

Spacer w górach to coś co kocham. Uwielbiam wschód słońca w górach. Jest tam zdrowe powietrze, aczkolwiek lekko ostre. Górskie szczyty są fajnym wyzwaniem. Pięć lat temu wszedłem na Rysy. Rysy to najwyższy szczyt polskich Tatr. Można spotkać niedźwiedzia, który ma wielkie łapy z pazurami. Trzeba wtedy szybko położyć się na ziemi i udawać "trupa". (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zostaw Łapkę W Górę... Niebawem Zacznę swoją przygodę !! NotatnikPodróżnika - Podróże Wyprawa Natura Przygoda Historia Mój Dziennik

Cześć :) Mam na imie Marcin Niebawem startuje z pasmem przygód które jeśli zechcecie będe szczegółowo publikować i opisywać na swoim blogu, facebooku oraz youtubie. Zaczerpniecie tutaj Prawdziwą Historię odległych miejsc, spektakularne, niecodzienne zdjęcia oraz opis przygód którym będę musiał stawić czoła. Zostaw Łapkę w górę aby być na bierząco: (...)

Nasza wycieczka - atrakcje Gór Bardzkich Ja i moje słodkości...

Niewielkie Góry Bardzkie, wciśnięte pomiędzy Góry Sowie i Góry Złote, słyną z pięknej panoramy Barda oraz malowniczego przełomu Nysy Kłodzkiej. Co warto zobaczyć na terenie Gór Bardzkich?   Samo Bardo, odgrywające w turystyce najważniejsza rolę w tej okolicy, znane jest z popularnego wśród turystów i pielgrzymów sanktuarium maryjnego. Ten gród obronny nad Nysą Kłodzką już w średniowieczu był celem licznych pielgrzymek. Przedmiotem kultu była cudowna figurka, przedstawiająca Madonnę z Dzieciątkiem.   Innym ważnym miejscem, również związanym z kultem maryjnym, jest Góra Bardzka.   Na niej to miała ukazywać się Matka Boska Płacząca. Aby upamiętnić to wydarzenie, w XVII wieku na górze wybudowano kaplicę w stylu barokowym oraz ustawiono duży, biały krzyż.   Większość Gór Bardzk (...)

Wycieczka po OPN i JKC Atrakcje turystyczne w Polsce

Wycieczka - JKC, Ojców Założenia naszej wycieczki to  wybranie wyłącznie miejsc rzeczywiście atrakcyjnych pod kątem zwiedzania. Odrzuciliśmy pokusę pokazania wszystkiego, co można znaleźć w przewodnikach i reklamowania rzeczy, które może i są ważne historycznie albo przyrodniczo ale dla turysty zmuszonego do zmieszczenia wycieczki w określonym czasie, mogą wywołać poczucie straconej energii. padło na Jurę Krakowsko-Częstochowską. Ruszyliśmy na Szlak czerwony Prądnik Korzkiewski - Ojców - Grodzisko - Młynnik - Pieskowa Skała - Sułoszowa (dalej: Rabsztyn - Klucze - Ogrodzieniec - Częstochowa) Szlak ten nosi nazwę Szlaku Orlich Gniazd, na terenie OPN ma długość 13,6 km. Biegnie dnem Doliny Prądnika, a od Bramy Krakowskiej do Grodziska wspólnie ze szlakiem niebieskim. (...)

wycieczka nowy

Byłem na jakiejśc wycieczce (jakby w Turcji). Była tam też Basia Z. (Ostrożnica), ale nie wiedziała, że ja jestem. Było tam mase Polaków więc postanowiłem, że nie przyjadę tu na wczasy. Było tam wszystko (statki pirackie i mase atrakcji)Niby było to nad morzem, ale miejscami wyglądało to jakby plaże były nad rzeką. Działo się jeszcze trochę, ale nie pamiętam :( Potem jak już wróciłem do domu to na mapie (wraz z Robertem-bratem) sprawdzałem gdzie to jest. Okazało się, że jest to jedno z większych miast tego kraju (tak jakby zaraz po stolicy) bo na mapie zajmowało spory obszar.

Przygotowania Blog Kurierski

Wakacje zapowiadały się wspaniale. Wraz z rodzicami miałem wyjechać do Hiszpanii, do Madrytu na całe cztery tygodnie. Kiedy dowiedziałem się o wyjeździe zacząłem uczyć się hiszpańskiego. W Internecie szukałem różnych stron, ale samotne uczenie się wcale nie było takie łatwe. Namówiłem rodziców by dali mi pieniądze na korepetycje z języka hiszpańskiego, a oni nawet ucieszyli się, że poznam innym język. Na korepetycje chodziłem codziennie po zajęciach szkolnych.. języka hiszpańskiego uczyła mnie miła, ale dość wymagająca pani. Często zadawała mi trudne prac domowe, które z chęcią odrabiałem. Przyswajanie hiszpańskiego przychodziło im z niezwykłą łatwością. Nawet moja nauczycielka dziwiła się z tego powodu. Po dwóch miesiącach orzekła, że już nie są mi potrzebne korepetycje. Zapewniła mnie, ze będę potrafił się porozumieć w języku hiszpańskim, a dalszą naukę mogę kontynuować w domu. Ucieszyłem się, bo wyjazd do Madrytu był tuż, tuż. Walizki były (...)

Wycieczka do Szkocji Wycieczka do Szkocji

Podróże to moja fascynacja, zwiedzanie nowych ciekawych miejsc, kolekcjonowanie pamiątek. Zawsze mówiłem, że to co zobaczę jest moje i nikt mi tego nie odbierze. W każdym kraju inne tradycje i obyczaje. Znajomi zawsze się dziwili, że lubię podróżować sam. Tłumaczyłem im, że podróżując zawsze mam kontakt z ludźmi i tak naprawdę nigdy nie jest samotny. Może to przez to, że wybieram najczęściej publiczne środki transportu i niesamowita ze mnie gaduła. Dlatego też do Szkocji zdecydowałem się popłynąć promem. Natrafiłem w necie na fajną stronę – wycieczki promem w różne zakątki świata. Powiedziałem sobie czemu nie? Przecież promem nigdy wcześniej nie płynąłem. Zarezerwowałem bilet przez Internet i czekałem na dzień wyjazdu.  Prom wypłynął wcześnie rano. Po wejściu na jego pokład o (...)

wycieczka nowy

Sam w pracy. Przyjechała Monika z urzędniczką odebrać wino. Posiedziały chwilę. Roboty bardzo mało , ale czas minął szybko. Po pracy mam ( zgodziłem się ) jechać na Ruczaj zaieźć 15 szt. wina do InstytutuInnowacji UJ. Wkórzyłem sie bo kurier przyjechał późno a chciałem wyjechac wcześnie żeby szybciej skończyć. trafiłem tam bez problemów  i nawet nie było korków :) , których się bardzo bałem. W domu po 18:00 więc cała podróż z czekaniem na miejscu ok. 15 min zajęła mi 2h. Wykapałem się i do Roberta. Była akurat w okolicy więc razem pojechaliśmy do niego. Kolacja i trochę posłuchaliśmy muzyki. Wziołem mu kabel do DVD ale na nic sie nie przydał bo w TV nie ma wejścia EURO. Spać po 23:00