Wycieczka

Wpisy zawierające słowo kluczowe wycieczka.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

SIERPIEŃ 2023 Klub Seniora Łagiewniki

Sierpień rozpoczeliśmy w klubie od spotkanie z Genowefą i Edwardem Czamarka z okazji ich 68 rocznicy ślubu.  Wręczyliśmy kwiaty i zaśpiewaliśmy tradycyjne 100 lat, Ewa w imieniu całego klubu wręczyła pamiątkowe zdjęcie/tablo całego klubu  z podpisami wszystkich obecnych. Na pomysł pamiątkowego tablo wpadła Ewa.    (...)

Czar dawnych wycieczek Impresje suchodolskie

Kiedyś to były wycieczki . Autobusem Jelcz karosa „ogórek”, z własnym prowiantem, paleniem papierosów w autobusie , często suto zakrapianych , ze śpiewem o dzieweczce z laseczka i rybkach które nie śpią w jeziorze. Wszystko z taką dziecięcą radością wyrwania się chociażby na jeden, dwa dni z szarej komunistycznej rzeczywistości .     (...)

SIERPIEŃ 2022 Klub Seniora Łagiewniki

Sierpień zaczyna się na bogato Ruszają wyjazdy na basen kapielowy.  Zwiedzanie, kino, imprezy integracyjne, nauka hymnu klubu itd. Przybyło dwóch nowych członków klubu. Państwo Eugenia i Edward Czamarka.     Dwa razy w tygodniu basen Koziegłowy nasz....   (...)

LIPIEC 2022 Klub Seniora Łagiewniki

Lipiec rozpoczeliśmy 4.07. imprezą z okazji minionych imienin Piotra i Pawła ...były torty , kawa i co nieco.... Lipiec miesiąc imprez w plenerze. Josia zaprosiła 8 lipca na grilla w swojej posiadłości Łagiewniki 25 Chata wolna ...."wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni, gdy nie ma dzieci w domu to jeteśmy niegrzeczni" Jak przystało na piknik ,.... było ognisko, ciasta, sałatki, procenty i 0%, muza. Rodzinna atmosfera. (...)

MAJ 2022 Klub Seniora Łagiewniki

Będzie intensywny miesiąc. 6 maja wybraliśmy się na wycieczkę do Kórnika i kina Malta w Poznaniu.' W programie było zwiedzanie Arboretum PAN i Zamku. Przejdź do nawigacji (...)

Przed urodzinami ZNOWU KURWA TO SAMO

Zbliżają się moje urodziny. Zawsze po urodzinach miałam poczucie, że znowu spieprzyłam sobie święto. Mówię bliskim, że nie jest dla mnie ważne, choć czuję inaczej. Nie przyznaję się, ale zawsze czekam na jakiś prezent. I też zawsze powtarzam, że na nic nie czekam. Jednakże czekam. Moi bliscy wiedzą to i starają się zrobić w ten dzień dla mnie coś miłego. To miłe.     Nigdy nie zapraszam na swoje urodziny gości. Czekam, aż ktoś mnie powinszuję, ale ze wszystkich sieci społecznościowych starannie usunęłam datę swoich urodzin. Ha-ha.      Wcześniej nie planowałam obchodów swoich urodzin. Myślałam, że samo się ułoży i zawsze było jakoś szaro. Nie pamiętam, co w ten dzień robiłam rok temu czy kiedykolwiek jeszcze. Teraz po (...)

PAŹDZIERNIK 2021 Klub Seniora Łagiewniki

Ciekawe zajęcia, jesteśmy aktywni. Wszystkim bardzo podobają się zajęcia z choreografii. Ośrodek Kultury w Pobiedziska przeprowadził ciekawe zajęcia z rękodzieła. Szkoda, że tylko jeden raz. Nie mają pieniędzy na zjęcia z Seniorami.    Bardzo radosne zajęcia choć wymagające fizycznie i kordynacji ruchu. Wybraliśmy się na wycieczkę do Muzeum Rolnictwa i Przetwórstwa Spożywczego w Szreniawie. Wszyscy przeżyliśmy "Powrót do PRZESZŁOŚCI".   (...)

LIPIEC 2021 Klub Seniora Łagiewniki

Zaczynamy aktywny LIPIEC.  Wycieczka rowerowa do Dąbrówki Kościelnej z piknikiem. Super pomysł i zabawa.         &nb (...)

Wycieczka Do Kina w Bełchatowie. Wycieczka Do Kina w Bełchatowie.

W piątek 2 kwietnia, wraz z kolegami wybrałem się do kina w Bełchatowie. Poszliśmy na seans filmu pod tytułem: ,,Wejście Smoka". Film bardzo mi się spodobał i z ręką na sercu mogę polecić go każdemu.

WRZESIEŃ 2020 Klub Seniora Łagiewniki

Działamy w zmniejszonym ale stałym składzie. Czesia, Franciszka, Grazyna, Grażynka, Bożenka, Basia, Joasia, Adam, Józek, Genek, Bogusia, Wanda, Alina i Piotr. Genek zapalony kucharz przygotował dla zespołu świetne naleśniki z iloscią trafił w 10 !       (...)

SIERPIEŃ 2020 Klub Seniora Łagiewniki

Wycieczka do Świeradów Zdrój W dniach 20 -23.08. wyjechaliśmy na wycieczkę do Świeradowa Zdrój, który był bazą do wycieczek po regionie, Zwiedziliśmy Świeradów Zdrój, Lubomierz - Muzeum Pawlaka i Kargula, Zamek Czocha, Zaporę Pilichowicką, Lubiąż wjechaliśmy kolejka linową na Stóg Izerski. W programie były również zakupy po stronie czeskiej w Nove Mesto n/Smerkem. Ognisko z grillem oraz wieczór z piosenkami i tańcami. (...)

LIPIEC 2020 Klub Seniora Łagiewniki

Wycieczka na Lawendowe Poletko          (...)

Podróż poślubna w Karpaczu blog religijno- psychologiczno- filozoficzno- muzyczno-podróżniczy

Witam serdecznie.Tydzień temu wzięłam ślub . Od razu po ślubie, następnego dnia wybraliśmy się z małżonkiem w podróż poślubną w góry do Karpacza. Pojechaliśmy nowym samochodem - Toyota Aygo. Pierwszy raz zwiedzaliśmy Karpacz, w związku z tym była to dla nas nowa sytuacja.Wrażenia były niesamowite. Pojechaliśmy na tydzień. Zacznę może od jedzenia. Jedliśmy w hotelu. Codziennie śniadania w szwedzkim stylu- ogórki, pomidorki, papryki, zupy mleczne, parowki, jajecznice, pieczywo, sery, szynki oraz jogurty, kawy, herbaty,soki, a nawet goraca czekolada. Każdy wybierał co chciał. Jedzonko pyszne. Obiadokolacje:zupy(krem z dynii, brokuł, kalafiorowa, pomidorowa, ogórkowa, rosól), mieso wołowe, ryby, ziemniaki, frytki. salatki, desery. Masakra. Wszystko było bardzo smaczne, ale porcje takie duże, że człowiek nie miał siły pożniej już nic jeść. Bardzo miła obsługa i zdrowe jedzenie.Polecam. Wiadomo: jedzonko było w hotelu, ale chcieliśmy spróbować innych przysmaków na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ameryka Południowa- wycieczka kim jestem?

Chciałabym was przedstawić kilka miejsc, znajdujących się w Ameryce Południowej. Są to idealne miejsca do zwiedzania jak i poznania historii zwiedzanych zabytków.      Kolorowa Laguna, Boliwia Kolorowa Laguna to niezwykłe, słone jezioro o czerwonych wodach, położone w rezerwacie Eduardo Avaroa w Boliwii. Jest domem dla wielu gatunków ptaków, w tym dla zagrożonej wyginięciem odmiany flamingów krótkodziobych. (...)

Dzień 24.02 Blisko kultury

W ferie zimowe w raz ze znajomymi wybraliśmy się na wycieczke do Lublina.  Plan wycieczki: +Nocleg u znajomych, transport 2 samochodami +Piątek: -wyjazd o godzinie 19.00 z pod LO nr 13 w Radomiu -planowany przyjazd 21.30 -wieczorne planszówki i sen +Sobota: -wyjście z domu 8.30 i przejazd do Muzeum Pod Zegarem (parking 5 zł) -zwiedzanie muzeum 9.00-11.15 -przejazd do CSK (parking pezpłatny) -przejście do kawiarni CZAR przy ulicy Kołątaja 3 -Przed 16.00 w domu, obiad i odpoczynek -wyjście na Stare Miasto (zwiedzanie) o 17.00 -powrót do domu około godziny 21.00 -sen +Niedziela: -wyjście o 9.00 i przejazd do Obozu Pracy "Majdanek" -zwiedzanie w godzinach 9.30-12.30 -powrót do miejsca zakwaterowania -wykwaterowanie i wyjazd do Radomia -planowany powrót 16.00 w jednym wielkim skrócie. Lublin to najp (...)