Jedzenie

Wpisy zawierające słowo kluczowe jedzenie.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

ZDROWE ODŻYWIANIE domiiniikaa

ZDROWE ODŻYWIANIE Cześć! Dzisiaj trochę o zdrowym odżywianiu. Zostawiam tutaj poniżej parę cennych zasad dotyczących zdrowego odżywiania. Miłego czytania! Zdrowe odżywianie - 10 najważniejszych zasad - PoradnikZdrowie.pl <--------- LINK DO DODATKOWGO MATERIAŁU Warto też pooglądać poniższy film. Miłego oglądania! (...)

Jakoś tak wyszło Osobiście

Zaczęłam w sumie w niedzielę po południu. Kurde, no bo w sumie teraz jest ostatni, bardzo ostatni moment żeby zacząć. W końcu nie piwkuję sobie co wieczór, jak to miałam do teraz w zwyczaju. Nie żebym miała problem z alkoholem, po prostu jakoś tak jedno piwko wieczorową porą weszło mi w nawyk. Pierwsza kolacja od dawna nie zjedzona zaraz przed pójściem spać. Dramat. Mój żołądek wręcz błagał żebym go nakarmiła tak, jak zazwyczaj. Prawie z płaczem poszłam spać i modliłam się, żeby był już ranek i żebym mogła coś zjeść.    No ale przyszedł ranek. Śniadania to jest coś, czego po prostu nie umiem się nauczyć. Może dlatego, że jak byłam mała to musiałam je jeść, bo mi kazali. A mi zawsze po śniadaniu niedobrze było. I zostało mi tak do dzisiaj. Dobra, przyszła pora na obiad. Jest z niedzieli, a do południa w niedzielę przecież nie byłam (...)

Recepty naszych dziadków Milioner z przypadku

Korzystając z dobrodziejstw internetu możemy poznać receptury naszych dziadków.....jak wykonywali niektóre napoje ( mikstury) ze swoich   owoców..czy ziół....również starsi ludzie umieli korzystać z ziół.....nie tylko w celach leczniczych, dodawali także zioła do chleba i do sałatek.... Takie mikstury ratowały ich zdrowie, co przekładalo sie na dłuższe życie....obecne koncerny medyczne jednym lekarstwem nas leczą a inne organy ( narządy) nam niszczą...... Póki jeszcze możemy, uczmy się o ziołach i ich wpływie na nasze zdrowie....natura zadbała o to aby nas leczyć...

Jak u Babci Bistro Rodzinny Ranking Restauracji w Polsce *****

No to, żeby nie było, ze my tylko chodzimy po restauracjach fancy schmancy... a zgodnie z zasadą, że w weekendy nie gotujemy, wybraliśmy się z dzieciakami na szybki obiad do Bistra Jak u Babcia na Marca Polo, przy Olimpii Port. Byliśmy super głodni po aktywnie spędzonym przedpołudniu i zależało nam na szybko, smacznie i po domowemu. Na pierwszy rzut oka wnętrza sympatyczne, fajnie wykończone sufity z lampionami, obrusy czerwone w kratę, a na ścianach obrazki z sentencjami babci odpowiadające zasadzie, że od babci głodny nie wyjdziesz. :D pomysł fajny! Z wystroju to jedyne co toaleta zrobiona w stylu starych wiader i mis jakoś do mnie nie przemówiła...zamysł fajny ale obawiam się, że utrzymanie tego w czystosci moze byc problematyczne i juz widac na nich objawy mocnego zuzycia co w gastronomii dla mnie jest <rzyg> No ale może to tylko ja jestem zboczona pod tym względem.  Zamowilismy wiec krokiety z barszczykiem w kubeczku - dla mnie i młodszego dziecka i barszczyk sup (...)

Menu Motto Rodzinny Ranking Restauracji w Polsce *****

Korzystając z weekendu bez dzieciaków wybraliśmy się do @menumotto , co odkładaliśmy już od dawien dawna. Fakt faktem poszliśmy z myślą,że szefową kuchni jest wciąż @beatasniechowska (Chlubny masterchef z rodzinnego Wrocławia), ale gdy dowiedzieliśmy się, że niestety już nie, nie pozostaliśmy zawiedzeni. (...)

Restauracja Fortezza Rodzinny Ranking Restauracji w Polsce *****

3/5 ⭐️⭐️⭐️ Rok 2020 zaczęliśmy w @miastopoznan_😊z racji rodzinnego wyjazdu wybraliśmy po raz kolejny już @restauracjafortezza (...)

Gdzie na kawę, jeśli nie na Piotrkowską? pani ada

Za oknem szaro, ponuro, melancholijnie. Coraz częściej budzą nas dźwięki deszczu rytmicznie uderzającego w okna. Dni stały się już znacznie krótsze, a zieleń drzew powoli przeistacza się w złoto. Koniec z oszukiwaniem się, naprawdę nadeszła jesień. Niektórzy wyczuwają ją już z początkiem sierpnia - marzą o chłodniejszych dniach, kiedy położą się na kanapie, zawiną w kocyk i będą popijać gorące kakao. Ja należę do tych, którzy odpychają myśl o zbliżającej się jesieni jak najdłużej i staram się cieszyć każdym z ostatnich promyków słońca. (...)

Trochę o jedzeniu na Filipinach Ciesz się życiem teraz

Generalnie mówi się, że na Filipinach ludzie odżywiają sie głównie owocami morza, rybami i owocami. My byliśmy w małej miejscowości, gdzie ta teoria nie do końca miała zastosowanie w praktyce. Podstawowym jedzeniem, które było tam najbardziej popularne był pansit. Pansit to danie złożone z ugotowanego makaronu ryżowego a potem smażonego w woku na głębokim tłuszczu z dowolnymi dodatkami. Dodatki to jest to, co kucharz ma akurat w domu. Może to być mięso, ryba a mogą to być lokalne przyprawy a nawet owoce. Wadą tego dania jest to, że jest bardzo tłuste. Osobiście nie jadam mocno tłustych potraw, dlatego miałam trochę problem z jedzeniem tego specjału. Były też świeże ryby. Muszę przyznać, że doskonałe. Te które akurat jedliśmy, nie należały do najtańszych ale były naprawdę pyszne. Z reguły smażone na patelni w tradycyjny sposób. Kolejnym ważnym składnikiem kuchni były krewetki. Jako lokalne danie, krewetki były prawie w każdym rozmiarze. Oczywiś (...)

Kompas Myszki - dzień za dniem

Dzisiaj Miska jak co rano zajęła całą przestrzeń śniadaniową, biedna data sie chowa po rolkach z ukradzionymi ziarenkami aby móc zjeść w spokoju 🙊

Ale dobre Myszki - dzień za dniem

Szybka fotka ze wspolnego posilku. MYSZKI NIE MOGA JESC CYTRYSOW BO BARDZO IM SZKODZOM! lepiej dac marchew albo troszke owsa

jedzenia Ziem to! - pysznie i zdrowo

(...)

Zobacz cały wpis na blogu »
hejj powitanko pierogi so super

elo mordy \ szis pogadamy o serialu bo fajny był. Jak jadłam pierogi to se go ogladałam!! n H2So4 wystarczy kroplkaa kwasu siarkowegio \ super seriqal polecam przy pierogach wasz fan pierogów nr łan #pierogirogi #pierogirzyciem

Szarlotka Jedzenie

Składniki: CIASTO 4 szklanki mąki 2 łyżeczki proszku do pieczenia 3/4 kostki margaryny 1 szklanka cukru 1 cukier waniliowy 2 całe jajka + 2 żółtka 3 łyżki kwaśnej śmietany  NADZIENIE Z JABŁEK 2 kg jabłek 1 cukier waniliowy 1 łyżka bułki tartej (...)