Zdjęcia

Wpisy zawierające słowo kluczowe zdjęcia.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Idealny fotograf ślubny Ciekawa Pasi

Każda Młoda Para podczas przygotowań to wesela staje przed trudnym wyborem idealnego fotografa. W sieci można znaleźć bardzo wiele ogłoszeń warto jednak dołożyć wszelkich starań, aby był on wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju, ponieważ zdjęcia weselne są wspaniałą pamiątką weselną. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Umieszczenie zdjęć w sieci a prawa autorskie gwardiusz-blog

Prowadząc własną stronę czy blog albo tworząc strony na zamówienie, niejednokrotnie stajemy przed dylematem, skąd wziąć ciekawą ilustrację do artykułu czy tworzonego serwisu. Wiele osób sięga do wyszukiwarki Google i po prostu szuka zdjęcia, które będzie odpowiadać potrzebom, zapominając jednocześnie, że takie zdjęcia mogą nie być dostępne do użytku na własnych stronach nawet w celach prywatnych, a co dopiero np. na stronie firmowej czy w komercyjnym projekcie. Skąd zatem brać fajne zdjęcia bez obaw o prawa autorskie? Aby bez obaw korzystać ze zdjęć autorstwa innych osób podczas tworzenia własnych stron internetowych, należy zadbać o sprawdzenie ich pochodzenia i praw, jakich udziela na ich wykorzystanie autor lub serwis WWW, który je oferuje. W sieci znajduje się sporo serwisów oferujących płatne licencje na zdjęcia. Są to serwisy niejednokrotnie oferujące najwyższą jakość zdjęć i obrazy znanych fotografów, które można w ramach oferowan (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
witam zagrajmy w msp

witam pokaże wam kilka zdjęć♥♥♥

Zobacz cały wpis na blogu »
witam zagrajmy w msp

witam pokaże wam kilka zdjęć♥♥♥

Zobacz cały wpis na blogu »
witam zagrajmy w msp

witam pokaże wam kilka zdjęć♥♥♥

Zobacz cały wpis na blogu »
Zadowalające efekty pracy fotografa Oblicze fotografii

Gwoli wielu z nas retusz zdjęć jest nieco wcale malutko znanym określeniem azaliż również działaniem wykonywanym przez mniej względnie z większym natężeniem profesjonalnego fotografa. W zdecydowanej większości przypadków, bowiem robota ten kojarzy się po największej części z wykonywaniem zdjęć związanych z lecz i wyłącznie precyzyjnie określonymi uroczystościami. Pewnie praktycznie każda spośród osób posiada w swoim albumie ze zdjęciami dymisja z chrztu, swojej Pierwszej Komunii Świętej bądź również wielu innego rodzaju mniej albo z większym natężeniem ważnych uroczystości. Dużo osób wzdłuż akt prawny jazdy i dowodu osobistego nosi dodatkowo małe abolicja w formie aż do dowodu osobistego kogoś bliskiego. Przypadkiem owo być dymisja partnerki życiowej czy też dzieci. Dla większości spośród nas natomiast niechybnie w największym stopniu rozpoznawalna odmiana zdjęć jest względnie choć była fotka małżonka zaś zdjęcia wykony (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kim jesteśmy? Fotografia ślubna i okolicznościowa

MateArt Studio - to dwójka pasjonatów fotografii. W swojej pracy zabieramy Twoje emocje i przenosimy je na zdjęcia. Główną formą działalności jest fotografia ślubna, w której pozwalacie nam zabrać się w Waszą podróż życia. Zdjęcia wykonujemy w formie reportażu, aby uchwycić prawdziwe i nie wymuszone emocje. Dbamy oto, abyście wraz z Waszymi gośćmi czuli się wbodonie i nie czuli naszej obecności. Oprócz zdjęć ze ślubu zajmujemy się fotografią okolicznościową, m. in. chrzty, komunie, wieczory panieńskie. Na tym blogu będziemy pokazaywać Ci nasze dzieci, czyli zdjęcia, które wykonaliśmy. Zapraszamy do wspólnej podrózy :)

Zobacz cały wpis na blogu »
Zdjęcia ze ślubu jako prezentacja-prezent dla gości Fotografia ślubna i zdjęcia ślubne, fotograf na wesele

    Każde wesele wiąże się z dylemantem - upominki dla gości. Niewiele par porzuca pomysł obdarowania gości drobnym upominkiem. Najczęściej przybyli na wesele goście znajdują obok swoich miejsc drobiazgi, np. fikuśnie zapakowane cukierki.     Nie nowością jest równie obdarowywanie gości, przynajmniej tych najbliższych, zdjęciami ze ślubu i wesela, jednak coraz popularniejsze jest przygotowanie prezentacji, czyli sekwencji zdjęć z oprawą muzyczną. A to wszystko na płycie CD. Dzięki temu goście otrzymują namiastkę filmu, który zazwyczaj wędruje do nielicznych. W przygotowaniu takiej prezentacji pomoże nam fotograf.

Zobacz cały wpis na blogu »
Bukiet Panny Młodej Fotografia ślubna

  Źródło: Fotograf Toruń

Zobacz cały wpis na blogu »
Filmy ze ślubu i wesela Fotografia ślubna i zdjęcia ślubne, fotograf na wesele

Fotograf i filmowiec na wesele to powinny być dwie różne osoby. Często jednak spotykamy się z faktem, że to ten sam Pan, krzatający się po kościele. Oczywiście nic dobrego z tego nie wyjdzie ani dla niego ani dla Państwa młodych. Kto skorzystał z usług takich "perpetum mobile" wie dokładnie co mam na myśli. Finalnie ani zdjęcia ani film nie są zadowalającej jakości. I nie ma się co dziwić, jedna osoba tego nie ogarnie. Nawet mimo szczerych chęci i większego zarobku.

Zobacz cały wpis na blogu »
Fotograf na ślubie Fotografia ślubna i zdjęcia ślubne, fotograf na wesele

Fotograf podczas całej uroczystości weselnej powinien pozostac niezauważony. Efekty jego pracy powinny być widoczne w postaci dostarczonych zdjęć. Rola fotografa nie jest łatwa i wymaga wielu wyrzeczeń. Trzeba także posiadać odpowiednie umiejętności i kwalifikacje. Na rynku jest wielu amatorów, którzy sądzą, że wystarczy trzymać aparat w dłoni i to już czyni z nich ekspertów. Niestety popyt na ich tanie usługi rośnie, a rynek psuje się bardzo z tego powodu. Pamiętaj, aby dobierając fotografa na swoje wesele rozsądnie wybierać między ceną a jakością usług. To z reguły dwa odwrotnie proporcjonalne parametry.

Zobacz cały wpis na blogu »
odzyskane zdjęcie z karty pamięci flash

  odzyskiwanie danych kojarzy się przede wszystkim z uszkodzonym nośnikiem, uszkodzony talerz lub głowica w dysku twardym, czasem spalona elektronika sterująca dyskiem, zalany pendrive. w tym przypadku zdjęcie zostało usunięte świadomie z karty pamięci. nie wiedziałem czy istnieje możliwość odzyskiwania danych z kart typu flash, ale odruchowo wyjąłem kartę z aparatu i odpowiednio schowałem. na zdjęciu była pewna dziewczyna i jak zwykle uznała, że zdjęcie jest do usunięcia bo jak zwykle źle wyszła, przy takim podejściu możliwe, że nie uchowały by się żadne zdjęcia płci żeńskiej. idąc po najniższej linii oporu poszukałem specjalisty w rodzinnym mieście. jako, że sprawa była dość ważna dla mnie chciałem osobiście załatwić sprawę. na www.ratuj-dane.pl znalazłem dane kontaktowe i telef (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Mamaj czworonogi

A wiec o kocurze Mamaju Jak widać rudy jest i charakter też ma rudy, własnymi drogami chadza ale przymilić też się potrafi. Jego dewiza to "karm mnie, kochaj mnie i nie opuszczaj" a ja w zamian za to dam ci sie pogłaskać w przypływie dobroci wobec ludzi. Ma coś w sobie z Garfielda aczkolwiek nie jest tak wredny. W tym jest najlepszy jego współbrat Dżigit, ooo to paskudny mściciel ale o tym w kolejnej odsłonie... Od Rud (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Rudy kocur czworonogi

Czy te oczy mogą kłamać..... To pierwszy prezentowany mój zwierzak, kocur bardzo kocurowaty, nie pozbawiony swej męskości... czyli w krótko mówiąc nie pozbawiłam go jaj, ma to czasem przykre zapachowo w skótkach konsekwencje dla domowników   hmm no cóż..... Od Rudy zdjęcie fotka rudego

Zobacz cały wpis na blogu »
Studio Paradiz Art Paradiz Art - wizaż i fotografia

Kolejny krok w rozwoju Paradiz Art:). Jak widzicie dorobiłam się sprzętu i powstało mini studio Paradiz Art:). Kiedyś dorobię się porządnego, a na razie cieszę się tym. Do portretów idealne:). Zatem zapraszam na sesje ^^

Zobacz cały wpis na blogu »