Wspomnienia

Wpisy zawierające słowo kluczowe wspomnienia.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Pierwsza, ale nie ostatnia (1) Blog o fwb i innych takich

Pierwsze kroki w temacie internetowego randkowania stawiałem już będąc nastolatkiem, ale poza paroma rozmowami na gg i jeszcze mniej udanej pisaninie na przeróżnych czatach (nawet irc), nie zagłębiałem się zbytnio w tym wszystkim. Dopiero gdy w moim wieku na dobre zagościła dwójka z przodu, to wziąłem się za tworzenie kont na przeróżnych portalach i aplikacjach randkowych. Jednak nawet wtedy wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na to, że do końca trzeciej dekady życia nadal będę prawiczkiem, więc po ukończeniu studiów jeszcze bardziej zintensyfikowałem swoje poszukiwania.   Początki "postudenckie" nie napawały optymizmem i mijały kolejne bezowocne lata. Czasem robiłem dłuższe przerwy i przestawałem szukać, skupiając się na innych rzeczach, sądząc w sumie że przecież pośpiechu nigdzie nie ma. Ogólnie l (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Podróż Wspomnienia

Darmstad  Życie jest podróżą, przemieszczamy się z miejsca na miejsce, nie stoimi w miejscu. A teraz pasażerowie z autobusu x proszeni są o przejście do autobusu y.  Jedni dłużej zabawili we Francji, inni wracają po świętach do Polski. W końcu rodzina na emigracji i trzeba razem spędzić wspólnie czas ⏳.  Obarczeni bagażem, walizki, mniejsze, większe, jak bagaż życia, niektórych już przytłacza.  Przez lata podróży do Niemiec, gdzie pewnie już widziałam wszystkie dworce większych miast, tych ludzi spotkałam już pewnie i tysiące albo i setki tysięcy, nie wiem, każdy ma cel podróży, choć są i wyjątki, blakaja się bez celu, bez domu....  

Zobacz cały wpis na blogu »
Podróż Wspomnienia

Bella Italia.  Jedziemy już dość długo, oddaliłam się od domu, no może jeszcze nie tysiące km ale setki już na pewno.  Przede mną siedzi dwóch starszych panów.  Im też podróż zaczyna dawać się we znaki, choć wygodna to podróż ale już nuzaca....  Jakoś dziwnie przypomniało mi, że było takich dwóch dziadków z Muppet show.  Ale do rzeczy, jak wspomniałam jedziemy już dość długo i w końcu aby pocieszyć jeden mówi do towarzysza siedzącego obok, że teraz i tak mamy dobrze, bo w średniowieczu np taka wyprawa trwała przynajmniej dwa tygodnie i jeszcze mieli zbójców  po drodze. Minęlismy, Piemont, Lombardie, jesteśmy już we Francji 🇨🇵, wow morze 🌊 srodziemne, a konkretnie liguryjsie.  Widoki?  Niezapomniane. Autostrada zwie się prowansalka. A ja?  Siedzę zauroczona jak mała, szara myszka, która na chwilę wyrwała się z podkarpackiej mieścin (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Prolog Blog o fwb i innych takich

W moim życiu, bardzo wysoko w priorytetach jest seks. Dotyczy to zarówno relacji stałych, jak i przelotnych. Jest to dla mnie jeden z najważniejszych elementów romantycznego związku, bez którego trudno by było mówić o miłości.   Na nią składa się kilka czynników, które muszą zaistnieć w zasadzie jednocześnie, aby było można mówić o prawdziwej, głębokiej i szczerej miłości (może nawet przez duże "M"), a nie o zauroczeniu, przyjaźni, czy koleżeństwie. Seks jest w niej jednym z najważniejszych filarów (bądź fundamentów), idealnie współgrającym z pozostałymi, w celu stworzenia wyjątkowej i trwałej więzi. Jednak ponieważ jego rola nie kończy się tylko na miłosnych relacjach, to biorąc pod uwagę całość życia, jest on w zasadzie jednym z najważniejszych jego aspektów. Tzn. s (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Carlos Wspomnienia

Słońce ☀ + 30 stopni, mieszkanie powierzchni ok 100 m2. Albo i więcej.... Myślę, że dużo więcej, ogromne.  Czyli standard niekoniecznie polski. 12 piętro, na dole ochrona, co by nikt się nie wdarl. Inny świat dla młodej Polki. Inna rzeczywistość. Wielomilionowe miasto, największe w Ameryce Południowej. Tętniące życiem.  Sao Paulo. Zerkam przez okno,  widzę mały, stary kolonialny dom. Konarski, Polskie nazwisko, nasi tu są... Nie to tylko adwokat miał tam swoją kancelarię. Ciepłe popołudnie. Jutro jedziemy nad Ocean 🌊. Auda, żydówka, która zabrała mnie ze sobą, ze swoją rodziną, wynajęla domek niedaleko plaży w Pernambuco. Wieczorem razem z mężem Haim, wypuszczają się na miasto. Zostaję z małym Alexem, Liam i jest jeszcze Carlos. Brat Audy. Szczupły, typ inteligent  z bródka, rudy.  Jego matka pochodzi z Łodzi, skąd uciekła przed Holokaustem.  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
11 miesięcy Wspomnienia spisane dla mojej fasolki

Mój kochany syneczku, Dwie godziny temu 11 miesięcy temu byłeś już na świecie! Jak ten czas szybko leci. Nie mam pojęcia kiedy to minęło... Co to był za rok. Połączenie ognia z wodą. Tornada szczęścia z pustynią smutku. Niezdecydowanie przeplatane z krzykliwą pewnością. Dużo uśmiechu, ogrom łez. Zaciąganie hamulców z pikanterią szybkości. Miłość. Niezadowolenie. Duma. Gorycz porażki. Dzięki Tobie zaznalam prawdziwego smaku życia. Ale tak z konkretów to 15 grudnia zacząłeś raczkowac i wstawać! Od tamtej chwili wszystkie nasze dotychczasowe zabawy i zwyczaje poszły w niepamięć. Teraz chcesz tylko i wyłącznie stać i się wspinać a ja tylko pilnuje żebyś się nie uszkodził. Za nami Twoje pierwsze święta. Niestety nie były bajkowe... W drugi dzień świąt trafiliśmy do szpitala bo się zatruła i wymiitowalws cała nic i kolejny dzień. Pobyt w szpitalu był koszmarny i szkoda o tym pisać. Później ja się zarazilam a potem tata... dopiero teraz dochodzimy do siebie. Mam nadzieję że ter (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czy dobrze zrobilem? GENTELMAN W AKCJI

Dobrze wychowany przez dziadkow (Irek) , konczyl wlasnie szkole srednia I caly czas nie byl zdecydowany co dalej.....nie mial za duzo pomyslow na zycie I zdecydowal sie pierwszy rok poswiecic na podroze.....beztroska zawladnela jego najblizszymi marzeniami I nic wiekszego nie planowal w najblizszej przyszlosci....wybieral sie wlasnie w podroz na wyspy kanaryjskie , zaplanowal sobie zaczac dwa tygodnie od pobytu na Teneryfie , najbardziej znanej z wysp.....Kiedy nadszedl dzien  wylotu spakowany I przygotowany do Wilekiej przygody siedzial juz na lotnisku I wypatrywal kiedy zostana otwarte bramki na jego lot......w pewnym momencie zauwazyl , ze po przeciwnej stronie na lawce ktos zostawil czarna torebke.....bez namyslu podszedl do niej , otworzyl( przeciez sa kamery I musze wiedziec kogo trzeba wezwac przez megafon....pomyslal  na szybko....)w torebce bylo duzo damskich przedmiotow oraz zauwazyl paszport......niezwlocznie podszedl do stanowiska gdzie pracownicy lotniska przeszukiwali osoby wylatuja (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czym jest Efekt Prousta? Ostatnia szansa - pomoc przez wiedzę

Efekt Prousta         Czy kiedyś czując jakiś zapach przypomiało ci się jakieś wydarzenie z Twojego życia? Jeżeli Twoją odpowiedzią jest tak - doświadczyłeś(łaś) Efektu Prousta. Dlaczego tak jest, że zapachy przywołują wspomnienia? Odpowiedzialny za to jest nasz mózg skonstruowany w ten sposób, że obszary odpowiadzialne za pamięć oraz te odpowiedzialne za odczuwanie zapachu leżą obok siebie. Dodatkowo bardzo blisko znajduje się ciało migdałowate, które odpowiedzialne za emocje, dlatego dane wspomnienie może wzbudzić w nas określone emocje pozytywne lub negatywne.   [Ten wpis powstał dzięki książce: Kaja Nordengen - Mózg twój niezastąpiony narząd Rządzi]

Zobacz cały wpis na blogu »
10 miesięcy Wspomnienia spisane dla mojej fasolki

Część najukochanszy synku, Dużo się u nas dzieje przez ostatnie dwa tygodnie ale o tym napisze Ci trochę później.   Z konkretów to skończyłeś 10 miesięcy, masz 9.5 kg ślicznie pelzasz i sam siadasz. Czekamy z niecierpliwością jak zaczniesz raczkować. Skończyliśmy narazie naukę pływania bo jest za zimno ale chodzimy na zajęcia bystry bobas. Jesteś bardzo zainteresowany innymi dziećmi i ciekawymi zabawkami. Dziś Mikołaj , jutro idziemy na spotkanie z Mikołajem i mam nadzieję że zrobię Ci piękne zdjęcie i że się to nie wystraszysz. Zbliżają się wielkimi krokami Twoje pierwsze święta Bożego Narodzenia. To tyle z konkretów teraz czas na mamusi wynurzenia filozoficzne. Masz kochanie wspaniałego tatę, na punkcie którego szalejesz. Twoja radość gdy wraca do domu jest nie do opisania. Ciągle w kółko mówisz tata tata. Uwielbiasz jak tata bierze Cię na barana lub bawi się z Tobą na macie. Ja też bardzo kocham Twojego tatę w ostatnim czasie dał mi wiele wspar (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
1 grudnia 2019. O chuj chodzi, czyli krótka historia wulgaryzmów. Co się dzieje, kiedy przestaje Ci na wszystkim zależeć.

Szybka rozkminka - czy ktoś kiedykolwiek tutaj dotrze, przeczyta, zostawi ślad po sobie. Chuj w to. Ale, jeżeli już tu jesteś, zalinkuj ten burdel do znajomych, może ktoś zainteresuje się tymi wypocinami. Chyba, że serwer padnie. Jebać. Jeżeli już tutaj dotarłeś/dotarłaś, to znaczy, że albo masz za dużo czasu, albo jesteś emo zjebem (pozdrowienia dla mojej pierwszej dziewczyny). ***Wulgaryzmy*** Towarzyszyły mi od kiedy pamiętam, awantury rodzinne, rozmowa ojca ze znajomymi czy babcia opisująca zachowanie mojego brata ciotecznego. Kurwy, chuje, pierdolenie, dziwki i inne dupy towarzyszyły mojemu życiu od najmłodszych lat. Podobno osoby które dużo przeklinają mają mniejsze problemy z agresją i są bardziej szczere. Następnym razem jak będę rozmawiał z nowo poznaną osobą i nie zarzuci przynajmniej 3 kurew przy każdym zdaniu to od razu wiadomo, że trzeba się mieć (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
mała rzecz a cieszy o czym myślę jadąc na rowerze

            Lekarstwo na smutki       (werble...fanfary...marsz gladiatorów itp itd.....) JEEEEEEEEEEEEST!!!! Długo wyczekiwany!!!! Do nabycia tylko w najlepszych księgarniach nowojorskich i londyńskich. Totalny nr 1 na listach bestsellerów takich potentatów jak New York Times i innych poczytnych gazet!!!!!       Właśnie dzwonil Biały Dom (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Przeklęty Kubek... BlogiDoM

Czy on musiałbyć w tej szafce?      Każdy remont surowego pomieszczenia zakończy się pewnie nowym umeblowaniem. Tak też było dzisiaj. No wiem niedziela, trochę niefortunnie, ale jak czasu nie ma to i nawet w niedzielę trzeba robić takie rzeczy. Wracając do rzeczy. Przed założeniem nowych mebli trzeba zdjąć stare i wyciągnąć ich zawartość - nic odkrywczego. Ale sentyment powrócił. Jedna szafka zawierała w sobie skrytą zawartość. Był w niej kubek od M. który otrzymałem dobre 5-6 lat temu. Bez okazji. Jak staram się walczyć z tym co teraz mam w naszej sytuacji, a właściwie nic nie mam to ten kubek przywrócił mi minione 6 lat. Bardzo mi smutno z tego powodu. Ten kubek i wspólna fotografia z tego kubka stoi mi przed oczyma cały dzień. Już wiem że rano będzie ciężko. Losy kubka oczywiście zostały przesądzone. Nie, nie został wyrzucony - teraz to dla mnie cenna pamiątka. Trzymam ją w swoim pokoju - w witrynie, frontem do przodu. Jak rano to zobaczę pewnie (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
38 tygodni Wspomnienia spisane dla mojej fasolki

Część moje słoneczko, Ostatnio dużo się dzieje. Skończyłeś 38 tygodni, pelzasz po domu, sam siedzisz, masz 8 zębów i mówisz mama, Tata, baba i kilka sobie tylko znanych słów. Mama jest ogromnie dumna. W tym tygodniu tata miał urlop i byliśmy cały czas wszyscy razem, tata obchodził też swoje 33 urodziny. Wczoraj byli dziadkowie jedno i drudzy, ciocia Iwona z wujkiem i wujek Wojtek. Kupiłam tacie w prezencie kamerę do samochodu żeby mógł nagrywać nasze podróże małe i duże. Kupiliśmy ci w tym tygodniu nowy wózek spacerowy żeby Ci się lepiej jeździło i nowy odkurzacz bo odkąd pelzasz jesteś cały czas brudny i muszę codziennie sprzątać. To jedna z wielu rzeczy która przyznam szczerze bardzo mnie zaskoczyła jeżeli chodzi o macierzyństwo. Otóż od 9 miesiecy cały czas w domu jest bałagan. Gdzie się nie ruszę są twoje pieluszki, ubranka zabawki itd. Do tej pory w naszym domu panował nienaganną porządek i wszystko miało swoje miejsce, teraz jest chaos. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Cóż, taka jest ta "moja" Wisła... POKOMENTUJMY

    (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Początek To i owo, czyli wszystko i nic...

Od czegoś trzeba zacząć, a najlepiej od początku. Początkiem jest dzieciństwo, narodzin nie pamiętam.  Jakie było? Spokojne, udane, w ciepłym gronie rodzinnym. Preferowałam babciną troskę i nadopiekunczość niż chłód i sztywność mojej Matki. Babcia była moim przyjacielem, ostoją i najważniejszą osobą w tamtym czasie. Spędzałam najwięcej czasu z nią. Rodzice i dziadek byli aktywni zawodowo a my we dwie miałyśmy czas dla siebie. Pomagałam babci "gotować", robiłam z nią pranie, chodziłam do sklepu. Pamiętam sceny, nie pamiętam aktorów. Sklep spożywczy, pralnię z maglem. Pamiętam opowieści o sąsiadach, o naszym głównym najemcy, o Jadźce, o adwokacie i jego rodzinnej tragedii. Pamiętam wnuki naszego sąsiada, z którymi szalałam przez całe lato. Nie jestem w stanie wygrzebać z pamięci ich twarzy, imion. Pamiętam burze, i następujące po nich problemy energetyczne, pamiętam znalezionego przed furtką "pioruna“... Miałam go jeszcze do niedawna w swoich dzi (...)

Zobacz cały wpis na blogu »