Wrocław

Wpisy zawierające słowo kluczowe wrocław.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Etapy działania windykacyjnego

Biznesmeni, którzy mają kłopot z odzyskaniem kredytów zwykle dysponują trzema możliwościami rozwikłania tej niepokojącej sytuacji. Pierwszą z nich jest wycelowanie sprawy na drogę sądową, druga alternatywa to odsprzedaż pożyczki, z kolei trzecią alternatywę stanowi windykacja należności Wrocław. Który wariant będzie najkorzystniejszy? Proces sądowy, mający na celu otrzymanie tytułu egzekucji należności, zwykle jest długofalowy i kosztowny. Zaiste przeto rozwiązanie to nie jest najsłynniejszym sposobem na odzyskanie należności. Wysoce tańszą, prędszą i równie efektywną techniką jest odsprzedaż długu na jednej z giełd pożyczki lub odniesienie kooperacji z spółką windykacyjną. Główną zaletą sprzedaży kredytu jest natychmiastowe pozyskanie gotówki. Transakcja taka może ukończyć się bez regresu bądź z regresem. W pierwszym trafie spółka pozbywa s (...)

We Wrocławiu za miej niż 4 tys. zł za metr DOMPRESS.PL

Wrocławskie mieszkania deweloperzy oferują nawet poniżej 4 tys. zł/mkw. - Stawka wywoławcza za metr nowego mieszkania we Wrocławiu to średnio 5880 zł/mkw. Jednak w kilku inwestycjach zlokalizowanych w dzielnicach Fabryczna i Psie Pole można znaleźć pojedyncze oferty w kwocie nawet poniżej 4 tys. zł za metr. Co czwarte mieszkanie wystawione na sprzedaż na wrocławskim rynku pierwotnym nie kosztuje więcej niż 5 tys. zł/mkw. - informują analitycy portalu Dompress.pl.     Jak podają, na osiedlach, które są jeszcze w budowie ceny są niższe. Takie lokale kosztują przeciętnie 5730 zł/mkw. - Za mieszkanie, w którym można od razu zamieszkać trzeba zapłacić więcej. W inwestycjach ukończonych deweloperzy chcą średnio 6050 zł/mkw. Za nowe mieszkanie oferowane we Wrocławiu trzeba wydać przeciętnie 327 tys. zł. - wyliczają analitycy serwisu. (...)

Wrocław, powrót nowy

Wstaliśmy ok. 8:00. Pojechaliśmy zobaczyć stadion. Zrobiłem trochę zdjęć. Jedziemy do Wrocławia. Po drodze chwilę na stacji gdzie jest zrobiony fajny zajazd ze zwierzętami. Na miejscu ok. 15:00. Chodzimy z psem. Trochę na rynku i poszliśmy na Ostrów Tumski. Erniemu podobał się Wrocław. Sporo zdjęć. Skończyliśmy ok. 20:00. Wracamy do Kędzierzyna. W domu ok. 22:00. Spać ok. 24:00.

Wrocław nowy

Wstaliśmy ok. 7:30 Po śniadaniu ok. 8:30 wyjechaliśmy. We Wrocławiu ok. 12:00. Zameldowaliśmy się w hotelu (Etap hotel na ul. Wyścigowej) - ok. 4km od centrum. Zapłaciłem za hotel 160zł (pokój 2osobowy z 1 łóżkiem+samochód+pies). Pojechaliśmy na miasto (4 bilety za 9,60zł). Ciągle pada. Przemokliśmy. Chodziliśmy tylko po rynku. W kawiarence herbata 6zł, piwo 9zł. Pizza w Pizza Hut. W biedronce:piwo 2,59zł, piwo 3,19zł, napój energetyczny 1,89zł, woda 1,19zł, orzechy solone 3,29zł, czekolada 2,29zł, czekolada 1,99zł. Spaliśmy chwilę. Na dyskotekę H2O po 22:00. Wstęp 20zł. Lokal całkiem fajny choć mały (coś jak New 7). Sporo młodych łepków. Muza niezła. Znalazłem 20zł więc dysk mamy za free. Wracałem ja bo Erni trochę wypił.

Apartamenty we Wrocławiu - zaczynamy Apartamenty we Wrocławiu

Zaczynam podróż po miejsach, w których można znaleźć komfortowy nocleg w stolicy Polski południowo-zachodniej - Wrocławiu. Chcę Wam przedstawiać najlepsze apartamenty we Wrocławiu, które wynajmiecie na doby - tak jak pokój w hotelu. Ta alternatywa dla tradycyjnych miejsc noclegowych może być korzysniejsza cenowo nawet od hosteli, dlatego warto poznać ofertę wrocławskich aparthoteli. Wrocław apartamenty do wynajęcia oferuje w wielu lokalizacjach. Dziś naliczyłem się około 250 mieszkań wynajmowanych na doby. Na pewno każdy może znaleźć tu "apartament" dla siebie. Zdecydowana większość lokali zlokalizowana jest w centrum Wrocławiu, blisko Rynku lub w jego centrum. Od takich miejsc zacznę swoją podróż, na którą serdecznie już teraz zapraszam. Polecę Wam najlepsze apartamenty we Wrocławiu!

Zobacz cały wpis na blogu »
Alarm nie postraszył złodzieja Blog o zabezpieczeniu domu i mieszkania

Dzisiaj w poście muszę pomarudzić. Wynajmuję pokój tymczasowo na wrocławskim osiedlu –Partynicach, w apartamencie który kupiła moja siostra. Mieszkanie jest schludne i nowoczesne, no i jest też systemy alarmowe Wrocław, tylko nie wiadomo w sumie było w jaki sposób go okiełznać. A przydało by się. Apartament okradli. Osobiście nie byłem w apartamencie przez około dwa tyg., i żaden znajomy o włamaniu nie miał zielonego pojęcia.   Jak oni kradną Jak poprawnie funkcjonuje alarm do teraz się nie dowiedziałem. Włamywacze dobrali się do domu przez okna i zabrano meble ekskluzywne, za które moją siostrę kosztowały spore pieniądze. Jakby tego było mało, zabrali ze sobą oczywiście też parę moich osobistych urządzeń. Włamali się przez okna, ponieważ mieszkam na najniższym piętrze. Zaskakujące jest, że przez okiennice równ (...)

MIASTO UPADŁE WROCŁAW Przesłanie Mojżesza apostoła Prawdy

MIASTO UPADŁE WROCŁAW 167. Syn Boży, Jezus Chrystus przebywał przez dziesięć lat w mieście Wrocławiu. Tutaj też zaczynał budzić się i uświadamiać sobie kim jest. Proces przebiegał powoli, aby nie doszło, tak jak dwa tysiące lat temu, do nie zaplanowanego zakończenia pobytu na Ziemi. Przyjście Syna Bożego teraz na Ziemię jest doskonale zaplanowane i realizowane w najdrobniejszych szczegółach. Jezus Chrystus uświadamiając sam siebie i przekazując tą informację w kręgu ludzkich tworów, których przebywał, został odrzucony. Nikt z tych ziemskich ludzi nie badał, sprawdzał Słowa, płynącego z ust Syna Bożego. (...)

Wypad do Wrocławia Podróżnicze Opowiastki

Odkąd jakiś czas temu oddano do użytku znaczący fragment autostrady łączący Kraków i Wrocław, podróż między tymi dwoma miastami znacznie się skruciała i zajmuje już tylko około trzech godzin. A ponieważ nigdy wcześniej nie miałem okazji zwiedzić stolicy Dolnego Śląska, postanowiłem któregoś dnia ten stan rzeczy zmienić. Wyposażony w mapę oraz przewodnik po tym wspaniałym mieście rozpocząłem zwiedzanie Wrocławia od odwiedzenia Ostrowa Tumskiego. Ta najstarsza, bardzo zabytkowa dzielnica miasta i istotnie bardzo piękna. Wznosząca się tutaj wspaniała archikatedra wrocławska zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Bardzo trudno jest jednak zwiedzić tak bogate turystycznie miasto w jedno tak niedługie ppopołudnie. Rozsądną decyzja jest zatem zatrzymać się na kilka dni, i tak właśnie zrobiłem. Zorganizować nocleg we Wrocławiu nie jest dużą trudnością. Już podczas spacerów po Starym Mieście rzuciły mi się w oczy rozliczne reklamy rozmaitych hostel (...)

Historia Firmy Garnitury-Sklep Aleksander

Sklep "Aleksander" powstał w 1989 roku. Początkowo była to spólka cywilna kilku osób. Andzrzej, Barbara, Irek, to nasi wspólnicy. Nie od razu naszym sztandarowym asortymentem były garnitury. Handlowaliśmy prawie całym asortymentem odzieży. Ubiory męskie w stylu sportowym, a więc bluzy, jensy, t-shirty, kurtki sportowe. "Damszczyzna": bielizna, rajstopy, bluzki, spodnie, garsonki, płaszcze. Prowadziliśmy cały asortyment ubrań dziecięcych: garniturki komunijne, spodenki, skarpetki, kurteczki, rajstopki, śpiochy. Barbara zajmowała się stoiskiem kosmetycznym, gdzie profesjonalnie malowała klientki i doradzała kobietom w sprawach umiejętnego stosownia kremów, farb do włosów, szminek i pudrów. Wielorakość branż powodowała braki w zaopatrzeniu. Brakowało rozmiarów i kolorów. Po latach, gdy wspólnicy odeszli, postanowiliśmy ujednolicić asortyment i skoncentrować się tylk (...)

Wrocław centrum technologii? Poszukiwacz wiedzy

Wrocław walczy o to aby stał się miejscem ulokowania Europejskiego Instytutu Technologii, który to ma pobudzić ducha innowacji w całej Unii Europejskiej.      Europa pragnie przeciwdziałać negatywnym tendencjom, takim jak: odpływ młodych utalentowanych naukowców za Atlantyk w poszukiwaniu lepszych laboratoriów i możliwości rozwoju oraz przenoszenie ośrodków badawczo-rozwojowych do Stanów Zjednoczonych, Chin czy Indii. Niepokojący jest również fakt, że coraz mniej Europejczyków wybiera trudne przyrodnicze kierunki studiów. Poza tym na badania naukowe wydaje się zdecydowanie mniej na Starym Kontynencie niż w USA.       Z tymi tendencjami (...)