Moda

Wpisy zawierające słowo kluczowe moda.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

tytul i omega

WASZYNGTON - Kluczowym federalnej agencji ochrony środowiska wydał zgodę na planowanej farmy wiatrowej off Cape Cod, Wszystkie odcinki! stanowiąc impuls do projektu w centrum gorzkim publicznych walki. Wiatr gospodarstwa wrogów, w tym Sen Edward Kennedy, twierdzą będzie zniszczyć widzenia, szkodliwe dla środowiska i boli turystyki i rybołówstwa. Ale Minerals naruto shippuuden 34 Management Service wydała raport piątek powiedział planów dewelopera Cape Wiatr Associates budowania narodu pierwsze farmy wiatrowej będzie stwarzać żadnych poważnych problemów związanych z ochroną środowiska. Różne federalne i stanowe agencje zostały przeglądu projektu 130 wiatraków w całej 25 mil wód federalnych w Nantucket Sound od 2001 (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
czy wiesz ze... i omega

A 10-letniego chłopca w Hammond, Ind dostał jego języka zatrzymany do streetlight biegun środa wieczór naruto shippuuden 37 podczas zimnych przystawek he'll prawdopodobnie nigdy nie zapomni. I tak, jego przyjaciele ośmielił go, zgodnie naruto 183 z lokalną gazetę raportu. W uncomfortable stunt jest zazwyczaj poprzedzone triple-dog dare, jak we współczesnym filmie "A Christmas Story", w którym Flick próbuje go jako swojego przyjaciela Ralphie zegarki na z horroru. Jednak wiele osób (prawdopodobnie w tym Hammond chłopiec) nie jesteś pewien, to może się zdarzyć naprawdę. Oto jak to działa: naruto online Język jest pokryta wilgoć, więc jeżeli jest narażona na działanie temperatur poniżej 32 stopni Fahrenheita, że wilgoć może za (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Magia pocałunku Z myślą o nas, nastolatkach

Ta notka będzie dla tych, którzy boją się pierwszego pocałunku, a także dla tych, co chcieliby wypróbować coś nowego w całowaniu lub dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy na ten temat,chyba że już wszystko mają przerobione i sprawdzone ;) MAGIA POCAŁUNKU    :*:* Jak całujemy? :*:* Dawanie buziaków to poważne zajęcie :).J eden niewinny pocałunek angażuje zmysły, dotyku, smaku, powonienia. Każdy z nich może być źródłem całkiem miłych doznań. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Walentynki Śliczny blogasek

WALENTYNKI No więc to już dzis, dziś jest 14 luty, czyli święto wszystkich zakochanych:) Chciałabym życzyć Wam wszystkim wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń a przede wszystkim szczęścia w miłości. Bu$$aki dla Was wszystkich:)    Kilka esków, które mozecie wysłać swoim ukochanym:D *** Każdy gwiazdę ma na niebie Dla każdego gwiazda lśni Ja wybrałam właśnie ciebie Moją gwiazda jesteś ty.***  *** Kocham cię rankiem i wieczorem, gdy siedzę przed telewizorem. Gdy śpię i śnie, gdy śpiewam czytam i jem. Kocham cię cały czas i nic nie rozłączy nas. *** (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Złoty brokat Olcia 13

Złota brokatowa końcówka    

Zobacz cały wpis na blogu »
Moja pierwsza notka. Pamiętnik dziewczyn

  Co tam u Was? Bo u mnie spoko. Ten blog założyła Ola, a ja jestem współautorką. Dzisiej w notce opisze siebie no i napisze co dzisiaj robiłam w szkole:) Mam na imię Ksymena, ale mówią mi Ksenia. Mam 11 lat. Interseuje sie grafiką komputerową. Mój ulubiony kolor to: zielony,niebieski i zółty. Mój ulubiony zespół to RBD. Ulubiona piosenkarka to G.Andrzejewicz.   Dobra no to teraz co robiłam w szkole. Dzisiaj miałam 4 lekcje i basen:)Na pierwszej miałam plastyke:( Oglą (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Pierwsza notka Pamiętnik dziewczyn

Witam na moim nowymblogu. To będzie blogowy pamiętnik dziewczyn. Jeśli ktośby chciał pisać na tym blogu swój pamiętnik to niechnapisze na mój nr. GG. Gadu-Gadu jest w ramce ,,O mnie".Za chwilę zaproszę jedną osobę do pisania tego bloga.Ja postaram się pisać często notki, ale nie wiem czy to wyjdzie.Na dzisiaj tyle. I zapraszam na mojego bloga:   Pozdrawiam:):) animowane tapetki tapety ekran brokatowe iniona

Zobacz cały wpis na blogu »
Liczy się każda chwila.. Smutek i wspomnienia

Nieśmiało zamykasz oczy Nad Tobą milcząca czerń A w okół płaczące drzewa Szeptem Ci niosą sen Zuchwale wstrzymujesz oddech Wyciągasz zimną, swą dłoń W oziębłe mroku komnaty Znów rozpoczęty sąd Nieśpiesznie, z luster Twych oczu Spływa zraniona łza Płynie bezwolna, przez serce Twe Lecz, tam... Już żałobna msza.          Kochać, a lubić to wielka różnica, sercem się kocha, a duszą zachwyca. Duszą zachwycać można każdego, a sercem kochać jednego.     (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Piosenka Avril Avril Lavigne

HotYou're so good to me Baby Baby I want to lock you up in my closet, where no one's around I want to put your hand in my pocket, because you're allowed I want to drive you into the corner, and kiss you without a sound I want to stay this way forever, I'll say it loud Now you're in an (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowości od maybeline Kawalek Mody

Dream Mousse Eyecolor to cienie do oczu, jakich jeszcze nie znałyście! A to za sprawą przełomowej technologii, dzięki której nowe cienie do powiek Dream Mousse Eyecolor są wyjątkowo delikatne w dotyku, idealnie stapiają się ze skórą i pięknie ją rozświetlają. - Sprężyste elastomery silikonowe są odpowiedzialne za wyjątkowo delikatną konsystencję  - Opatentowana formuła z pęcherzykami powietrza zapewnia niezwykłą strukturę produktów - Specjalne perełki zapewniają świetliste wykończenie - Cienie łatwo "stapiają się" ze skórą zapewniając jednolity kolor  - Kolor trwa przez wiele godzin - Do wyboru macie 7 wspaniałych kolorów! Druga wiosenna nowość to szminka Hydra Extreme. Dzięki naturalnemu kolagenowi i alantoinie, zawartym w szmince, nasze usta będą głęboko nawilżone i wygładzone. - Efekt pielęgnujący balsamu do ust - Żelowa formuła, która nie zawiera wosków - Deli (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Co jest teraz modne? sliczna16

Wyłoniły się nowe trendy podczas pokazu mody Fashion Week w Nowym Jorku OPASKI Opaskiokazały się najgorętszym hitem tego lata!! Klasyczne dodatki mogąuzupełnić całkowity image! Opaski nie są aż tak pretensjonalna jakkapelusze więc mogą być zakładane na każdą okazję. Jenak szczególnieintrygująco będą wyglądały razem z suknią wieczorową. KOKARDY: Ogromne kokardy wokół szyi optycznie powiększają małe piersi i przyciągają uwagę do twojej wyjątkowej twarzy. FIOLET: (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dotyk zdziała cuda.. Śliczny blogasek

DOTYK ZDZIAŁA CUDA ! Czy wiesz, że gest potrafi zdziałać cuda? Zobacz jak możesz wykorzystać dotyk! Nie ma miłości bez kontaktu przytulenia, głaskania, poklepywania. Nawet najczulsze spojrzenie czy słowo niewyrazi tyle uczuć, co zwyczajne pogłaskanie po policzku lub odgarnięcie niesfornego kosmyka włosów z czoła ukochanej osoby. Gestami możesz nietylko sprawić, że chłopak zakocha się w tobie bardziej niż teraz. Głaskaniem po głowie, trzymaniem za rękę możesz mu poprawić humor lub okazać zrozumienie. Przytulanie jest dobre bo: uspokaja, pogłębia bliskość między ludźmi, ułatwia zrozumienie drugiej osoby, jest milsze niż słowa, poprawia odporność, ułatwia zapominanie o problemach, obniża ciśnienie ;), redukuje stres, odgania samotność.    Muśnięcie, żeby go oczarować... (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Morska końcówka Olcia 13

"morska" końcówka z delikatną przeplatanką...  

Zobacz cały wpis na blogu »
Wolna lekcja przyrody Ja i kju

Hm. Od zawsze Kju była ciekawa, o czym to gadają chłopcy w jej wieku. K. i Ł. są od niej młodsi, a w ich przypadku (dziesięcio i jedenastolatek) jedyny temat do rozmowy to klocki lego, bionicle, Gothic3, bronie, wojna i takie tam. W przypadku K. także Harry Potter (i za to Cię lubię xD). A u  Kju w klasie?     Z racji tego, że na przyrodzie nikt nas nie pilnował (chyba że było za głośno- wtedy wparowywała [xD] dyrcia i się- krótko mówiąc-darła), a mieliśmy robić ćwiczenia (których chłopcy oczywiście nie mieli) nasze klasowe biboje (nie wiem, skąd się to wzięło...) poruszyli temat: Dorastanie. A dokładniej- długości swoich... Hm. Pewnych intymnych narządów. Tych w dół brzucha. O_O.   W ten sposób Kju dowiedziała się o różnych długościach i została wielce zawstydzona. Niby to normalne, ale jakoś tak.. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Modelki - Coco Rocha Modelki

             Postanowiłam napisać na początek co nieco o tej właśnie modelce, ponieważ ostatnio należy do grona moich ulubionych. Powiem szczerze, że gdy zobaczyłam ją pierwszy raz, nie spodobała mi się zupełnie. Jednak zaczęłam ją lubić coraz bardziej za oryginalną urodę i kilka cudownych zdjęć.   Balenciaga Coco Rocha pochodzi z Kanady, ma 19 lat i 176,5 m wzrostu. Od dziecka zajmowała się tańcem irlandzkim i właśnie na konkursie tanecznym została zauważona. Karierę modelki zaczęła w wieku 14 lat. Brała udział m.in. w kampaniach dla Balenciagi, Lanvin, Dolce&Gabbana. Upodobał ją sobie fotograf Steven Meisel. Podczas ostatnich tygodni mody mozna ją było zobaczyć na wielu pokazach najbardziej znanych projektantów. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »