Historia

Wpisy zawierające słowo kluczowe historia.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Historia pewnej miłości / History of love WeronMPhotography

Cześć. Ostatnio dużo dostałam pytań na temat miłości mojej i mojego męża Kamila. Czy to naprawdę była miłość od pierwszego wejrzenia. Opowiem wam o tym razem z Kamilem. Poprosiłam go o to, a on wie że jak ja się uprę to on musi skapitulować.    15 stycznia 2008 rok Weronika: Pamiętam, tego dnia poszłam zapisać się na warsztaty fotograficzne. Zmotoywował mnie do tego mój brat. Stanęłam przed sekretariatem, czytałam broszurkę. Nagle poczułam jak ktoś przeptycha się do przodu. To był jakiś młody chłopak. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że kioedyś będzie on moim mężem. Pomyślałam sobie o nim wtedy że (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Powód założenia konta pierwszy wpis

Hej Dziś napiszę o historii założenia mojego konta tutaj.No więc powodem założenia bloga były a raczej są moje problemy.Kiedy myślałam o założenia konta wcześniej moje problemy się nasiliły.Nasiliły się do takiego stopnia, że byłam biska wybuchnięcia.Nikt nie wiedział o moich problemach bo nikomu o nich nie mówiłam.Wolałam chować emocje ale po pewnym incydencie nie wytrzymałam i poszłam po pomoc, dlatego teraz stwierdzam, że osoby które mają problemy nawet najmniejsze powinny iść do kogoś się wyżalić lub powiedzieć co go trapi.Wiem, że jest to trudne tak nagle iść i o wszystkim komuś o tym powiedzieć ale później jest wam z tym problem owiele łatwiej, ponieważ możesz o nim z kimś pogadać.Wiem też, że jestem młoda i, że niektórym jest cieżko posłuchać tak młodej osoby ale przeszłam już dość dużo aby teraz powiedzieć wam żeby wziąść się w garść i nareszcie zmienić coś w swoim życiu na lepsze.Mam nadzieję, że pomogłam niektórym w podjęciu ważnej decyzjii (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czechów - zalety położenia Polscy chłopi, polscy Żydzi

Czechów – zalety położenia nad Strugą Czechów jest położony między dwoma niewielkimi pagórkami po południowej i północnej stronie rzeczki płynącej ze wschodu na zachód. Rzeczka ta zwana Strugą, czyli strumieniem, była i jest nadal zadrzewiona samosiejkami: olchami, wierzbami, topolami i osikami. Jej początkiem są źródła na wschodzie oddalone o około 10 kilometrów, w wiosce Chomentówek. Z Chomentówka płynie Struga na zachód w poprzek wsi Gartatowice, następnie wzdłuż północnej strony wioski Janów, pośrodku i wzdłuż wsi Czechów, następnie wzdłuż południowej strony wioski Hajdaszek, by na końcu wpaść do Nidy na wysokości wsi Umianowice, po wschodniej stronie grodu kasztelana Czechów /obecnie wioska Stawy/. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Historia Tarnowskich Gór w latach 1918-1922 lulajkaa0785

(...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Street Universe - Aktualizacja fabrykacosienigdyniezamyka

Oto przed Wami kontynuacja mojego pomysłu/concept art'u/concept : Street Universe. Na wcześniejszej stronie macie pierwszą część.    Czekam na propozycje.  Mam Facebooka : @gamingang Zapraszam do współpracy (być może sami złożymy drużynę, jak sponsorowi się spodoba). t-Das88   Aktualizacja: Dla przykładu jak wygląda struktura tego universum, które nie będzie takie małe. Objaśnienia znaczeń czytelnych bardziej lub mniej konceptów dla członków dev teamu.  Nie żartujemy (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Я могу знать почему нет moj blog o moskwie

привет дружки приветствую вас в моем следующем посте (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
bogactwo moj blog o moskwie

nie wiem mama mowila ze w rosji to bogactwo ja nie wiem ocb jej ale no w rosji sa ladne i bogate budynki jesli w rosji to i w moskwie tez XDD ogolnie to jak tam u was? jak sie trzymacie wszystko ok? siema zobaczymy sie w next wpisie a no i pozdro barcikow1 dzieki za super tagi elo

Zobacz cały wpis na blogu »
hymn B) moj blog o moskwie

hymn tego jakze pieknego panstwa w języku rosyjskim Россия – священная наша держава, Россия – (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
mocarz z poteznej rosjii moj blog o moskwie

mocarz z rosjii elo

Zobacz cały wpis na blogu »
cos o rosji moj blog o moskwie

Siemaneczko tym razem cos o rosji bo to chyba wazne no nie??? historia nazwy panstwa W latach 1991–1992 wprowadzono 2 równorzędne nazwy Rosja i Federacja Rosyjska (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Mój pierwszy wpis Dublin

Dublin – stolica i największe miasto (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
złoty wiek złoty wiek

bettel-uzywka na bazie pieprzu zuwnego-powszechna na dalekim wschodzie,w wieku zlotym, to jest historia,podroz,wedrowka-po wieku 19-nastym,  

Zobacz cały wpis na blogu »
Coś o mnie abyście wiedzieli o kim czytacie. SzczeryDoBólu

Cześć to pierwszy wpis ale jak na razie bez stresowo. Jestem zwykłym chłopakiem, mam 18 lat mieszkam w Łodzi od urodzenia. Zakładając bloga pomyślałem sobie że może być to całkiem przydatne dla innych być może bardzo podobnych osób do mnie. Coś o mnie? Właściwie nie interesuję się niczym wyjątkowym i nadzwyczajnym jestem raczej normikiem który pewnego dnia postanowił być szczery tak na 100% Moje życie opiera się o standardowe procedury jedzenie,spanie,chodzenie do pracy,wychodzenie ze znajomymi czyli chyba jak większości osób  . W życiu chyba spotkało mnie już prawie wszystko zaczynając od utraty członka rodziny po pierwszą i drugą miłość kończąc na rozpoczęciu samodzielnego życia bez rodzicielskiego nadz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
HISTORIA z puzzlami Kacper Soboniak

Ostatnio, podczas robienia zakupów w sklepie: ,,Auchan", natrafiłem na promocję puzzli firmy: ,,Trefl". Zestaw 1000 elementów kosztował jedynie 16.99 zł. Postanowiłem zakupić jeden. Wybrałem ,,Rodzinę wilków". Przez ostatnie dni układałem obrazek, lecz spędziwszy nad tym zadaniem ok. 6 godzin, ułożyłem jedynie obramowanie, część drzew i niebo. Powoli tracę cierpliwość.

Zobacz cały wpis na blogu »
Żywa lekcja historii Blog z Klasą

Hejka!! To mój pierwszy wpis na tego bloga. Dnia 25.10.2019 roku przyjechali do naszej szkoły... ułani.  Spędziliśmy dwie pierwsze lekcje na zewnątrz. Było bardzo ciekawie!! Jeździli oni na koniach, opowiadali o II Wojnie Światowej oraz pokazywali triki z szablą.  Pozdrawiam, Oliwia                     (...)

Zobacz cały wpis na blogu »