Dzieci

Wpisy zawierające słowo kluczowe dzieci.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Rozmyślenia o dzieciach Wiersze, wierszyki i rymowanki

Dzieci największym szczęściem są, Przy dzieciach świat jest lepszy. Nie mają zmartwień. Żyją beztrosko, otoczone opieką, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
"separacyjne poczucie winy".... Ostatnia szansa - pomoc przez wiedzę

"Separacyjne poczucie winy" - pojawia się głównie w relacjach rodzice- dzieci (choć moim zdaniem czasem może dotyczyć relacji żona - mąż). Polega to na odczuwaniu poczucia winy przez dzieci w sytuacji kiedy zamierzają opuścić (lub opuściły) dom rodzinny.  Może być to związane z wyjazdem do pracy lub na studia do innego miasta, wyjazdem za granicę itp. Zdarza się, że syn lub córka czuje się winny/ winna gdy zaczyna z kimś się spotykać, mieć dziewczynę/ chłopaka. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
"Poczucie winy z powodu odpowiedzialności" Ostatnia szansa - pomoc przez wiedzę

Jesteś za kogoś odpowiedzialny i czujesz poczucie winy? Oto dlaczego...          Kiedy ludzie są za kogoś odpowiedzialni (lub mają wrażenie, że są odpowiedzialni) i tej osobie dzieje się krzywda mogą zacząć obwiniać siebie za całą sytuację, nawet wtedy gdy nie byli odpowiedzialni za bieg wydarzeń i nie była to ich wina. Może to dotyczyć relacji rodzic-dziecko; opiekun-chory; nauczyciel-uczeń.  Pierwszym przykładem mogą być rodzice obwiniający siebie za ciężką chorobę dziecka. Mogą zarzucać sobie, że to oni są winni chorobie dziecka (co w rzeczywistości nie jest prawdą). Na przykład gdyby obwiniali się o to, że źle odżywiali dziecko, czasem pozwolili mu zjeść frytki (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak ten czas leci.... DoubleMamka

My mamy widzimy nasze pociechy każdego dnia, czy tylko ja mam wrażenie ,że czas mi gdzieś ucieka bokiem? Widzę już dużą , zaradną i samodzielną dziewczynkę , która chodzi do przedszkola, a przecież jeszcze nie dawno była tulona w moich ramionach jako niemowlę. Drugie małe, ma już 7 mcy,a ja pamiętam każdą minutę z sali porodowej i moje wielkie szczęście i dumę jaka mnie wtedy rozpierała. Najbardziej widzę tą zmianę w nich, różnicę w rysach twarzy po ich zdjęciach. Kocham je fotografować , wtedy wydaje mi się ,że zatrzymuję ten cenny skarb jaki mam, nasze wspólne chwilę i ich dzieciństwo, które tak szybko może nam przeminąć. Najbardziej lubię cykać im foty w domu , przy zabawie, wtedy są rozbawione , a ich oczy tryskają szczęściem, wtedy nie potrzeba żadnej scenerii. Na zdjęciu jest już wszystko: nasz dom, nasza rodzina, nasza relacja i nasza miłość. =)  

Zobacz cały wpis na blogu »
Nadzieja Elienna

Od dawna myślałam o opisaniu naszych przeżyć podczas mojej ciąży. Początkowo chciałam ubrać w słowa cały ból który nosiłam w sobie. Chciałam aby miało to formę terapeutyczną... Zrobić to dla siebie. Dziś wiem, że tym wpisem mogę nieść nadzieję kobietom w sytuacji podobnej do mojej. Miałam świetną pracę, cudownego męża, wspaniałych przyjaciół i kochająca rodzinę. Do pełni szczęścia brakowało nam tylko dziecka. Decyzja o zajściu w ciążę wbrew pozorom nie była łatwa. Wiedziałam, że przewróci to nasz świat do góry nogami.  Kocham swoją pracę, kocham być między ludźmi, rozwiązywać problemy, szukać rozwiązań, przewidywać różne scenariusze i przygotowywać się do tych najczarniejszych.  Wiedziałam, że nastanie czas kiedy będę musiała odejść z pracy. Nie wiedziałam, że nastąpi to tak szybko... Nasza decyzja o ciąży była w pelni świadoma, jednak gdy zobaczyłam wynik testu ciążowego byłam zaskoczona, że udało się nam tak szybko to osiągnąć... (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Masz za dobrze..zrób se dziecko..albo dwa Pamiętnik zmęczonej matki....

"...najlepiej jedno po drugim..." - mówili "...będą się razem bawić..." - mówili   Rzeczywistość: 6:30 awantura o butelkę z piciem bo oboje chcą tą samą, krzyk, jedno wyrwie, drugie płacz, drugie wyrwie, pierwsze płacz, popychanie, bicie, kopanie.   Zapowiada się "piękny" dzień!   Hola hola i taka awantura przez cały dzień o każdą rzecz i zabawkę!   Myślę: kiedy pójdą spać! W skrajnych przypadkach: niech się już wyprowadzą!    

Zobacz cały wpis na blogu »
Symfonia pulpit dyrygenta marki B. Toys Bebetu - blog sklepu

Symfonia pulpit dyrygenta marki B. Toys to muzyczna zabawka dla maluszków w wieku 3 do 13 lat. Daje dzieciom możliwość rozwijania zdolności muzycznych i utrwala zamiłowanie do śpiewu. To dobry pomysł na prezent dla dziecka.     Radość dziecka i nauka w jednym Symfonia pulpit dyrygenta marki B. Toys to zabawka, która sprawi każdemu dziecku mnóstwo radości, a rodzicom da okazję do rozwijania zdolności muzycznych ich pociech. Symfonia posiada kolorowe elementy, dzięki czemu wizualnie jest atrakcyjna dla dzieci w różnym wieku. Co ciekawe, można ją kupić w wielu wersjach, takich jak np. wersja rockowa dla starszych dzieci i mniejszy model symfonii - w sam raz dla maluszków.     Polecane zabawki dla (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Samo zycie Opowiesci dziwnej tresci

Siedze i ogladam te seriale i piesze bez polskich znakow bo kurna nie umiem inaczej ustawic laptopa. Taki nowoczesny nie amerykanski ale prawie. I tak ogladam te ich piekne twarze i szczuple sylwetki, czesto usmiechniete, nigdy nie sprzatajace zawsze jedzace lub przygowtowuja salatke. A u mnie streta no taka mala ale sterta garow w zlewie. a ja siedze i ogladam dalej, wstan cholera skoncz ten zlew siedzi w glowie, nie nie ide ogladam. Przyszlas z pracy, posprzatalas balkon, pranie zebralas, poskladalas, pochowalas i nagle swiatlo w glowie piszac slowo pranie w pralce jest cholera jeszce rozwiescic to pranie. Pada deszcz bedzie, schlo duzej. Prania duzo, bo ludzi duzo w domu to prania duzo a Twoj no znaczy moj ani sprzatac ani nic ogarnac nie zamierza przeciez kobieta moze pracowac, prac gotowac, sprzatac. Myc ten cholerny kibel jak tylko chce siku bo przeciez dzieci male i na deske nasikac tez sie zdarzy ale nie wytra przeciez, czasu nie maja. I wkurza mnie brak tych znakow. A seriali teraz duzo nie ma na (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Parę słów o mnie Proste sztuczki na efektowny makijaż każdego dnia moda dla młodych mam i nie tylko. Poznajcie swoje piekno

Witajcie kochane😃  zanim opowiem wam o moich sztuczkach i trikach na każdy dzień chciałam by wam coś o sobie opowiedzieć żebyście mnie lepiej poznały. Mam na imię Ania mam 26 lat i jestem mamą małego lobuza Tymusia który jak każdy mały szkrab zabiera mi praktycznie cały dzień, mój mąż Dawid całymi dniami pracuje abym ja mogła małemu poswiacić całą siebie i wierzcie mi przez dobre pół roku tak było. Nie miałam czasu dla siebie aby się wymalowac, nie zwracałam większej uwagi na to co zakładam bo przecież byłam młoda mamą i tak one wyglądają. Naszczescie się obudziłam to nie jest prawdą to że jesteśmy młodymi mamami nie powinno odbierać nam naszej kobiecości. Postanowiłam znaleźć czas dla siebie i odziwo się udało. Ale w starym makijażu i starych ciuchach nie czułam się komfortowo, mosialam znaleźć nowy styl, ja już go mam a Ty?  (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
MamaKociewianka czyli kilka słów o mnie MamaKociewianka

Witóm Was psianknie  wew mojich skrómnych progach !!!   Cześć!!! Jestem Weronika, zaczynam przygodę z prowadzeniem bloga. Może nie będzie on idealny, ale na pewno będzie wyjątkowy.  Dlaczego? Ponieważ będzie o mnie, o tym co kocham, czyli o mojej rodzinie i o Kociewiu w nietypowy sposób. Chciałabym tutaj pokazać jak żyjemy, jakie mamy wartości, co nas kręci i jak łączę i uczę się łączyć tradycję kociewską z współczesnościa!    Jeśli lubisz nietypowych i orginalnych ludzi to ten (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Sklep dla Stylowego Smyka Dzieciaczkowo

https://www.stylowysmyk.pl

Zobacz cały wpis na blogu »
Na początek wypada się przedstawić Jak nie zwariować kiedy życie staje na krawędzi i czeka cię rozwód

Druga w nocy. W domu cisza, tylko wiatr hula za oknem. Gdzieś w sąsiednim pokoju słychać lekki oddech dzieciaków. Sen nie przychodzi. Już tak wiele nieprzespanych nocy minęło. Zastanawiam się, czy uda się kiedyś zasnąć spokojnie na tych kilka godzin. Jestem zawieszony w próżni, każdy nowy dzień zamiast przynosić wyzwania przynosi tylko ból i łzy. Zaczęło się 2 miesiące temu. Piątkowe  popołudnie, ciepło bo to przełom maja i czerwca. Ten rok jest wyjątkowo upalny. Żona podchodzi i mówi: musimy porozmawiać. Po chwili wszystko staje się jasne, chce odejść wraz z dziećmi. Mamy trójkę wspaniałych dzieciaczków, chłopaka i 2 córeczki. Chłopiec najstarszy 11 lat, dziewczynki trochę młodsze 9 i 8. Między każdym z nich jest 1,5 roku różnicy. Nie układało się nam od dłuższej chwili. Mamy dobrą pracę, dom, mieszkanie służbowe kilka samochodów. Brakowało tylko wspólnego zroz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Next summer trip. Następny wakacyjny wypad. family-break-trip

Po udanych wakacjach w słonecznej Italii (wzdłóż zachodniego wybrzeża "włoskiego buta") przyszła pora na podbój Lazurowego Wybrzeża. Nasza pierwsza próba jego podbicia skończyła się niestety w Hoff (Niemcy). Teraz mamy nadzieję, że auto nas nie zawiedzie  . Doświadczenia (miłe) z podróży do Włoch sprawiły, że podjęliśmy kolejną próbę wyjazdu.  Trasę już dopracowaliśmy i przegadaliśmy. Pozostało pakowanie i ........ LAZUROWE WAKACJE.

Zobacz cały wpis na blogu »
Guma do skakania Cardio Kids Cardio Young

Urodziłam się w latach , gdzie codziennością było wyjście na dwór, z piłką lub bez niej , nie żadko z butelką oranżady, bo żal było wracać się do domu, jeszcze coś fajnego by się przegapiło w tym czasie.  Pamiętam zabawy w" chowanego",  "klasy", "krowa daje mleko", a w "gumę do skakania" mogłam skakać cały dzień..najgorzej jak była skucha, wtedy zajmujesz pozycję stojącego  :) Nie raz, kiedy nie miało się wypasionej gumy do skakania, kupowało się wówczas na metry w pasmanterii gumę do majtek, zawiązywało dwa końce i voilà:)   Teraz też jest fajnie, tylko tak za bardzo tabletowo... (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Liczą się chęci...i trochę wiedzy Cardio Kids Cardio Young

Nie nazwę siebie specem, super rodzicem, idealnym człowiekiem.  Alicję urodziłam 19 miesięcy temu , i pewnie jak każdy z Was po prostu się zakochałam. Zakochałam się nie tylko w jej słodkiej buzi, pięknych oczach , malutkiej duszy, ale również w sposobie jej poruszania się. W tym jak stawia pierwsze kroki, jak wstaje po każdym upadku , jak uczy się nowych rzeczy naśladując innych. Jak perfekcyjnie robi przysiad, skłon tłuowia w przód , jak się rozpędza i się zatrzymuje. Jak chodzi po bierzni, wchodzi na B (...)

Zobacz cały wpis na blogu »