Zycior

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Zycior Zycior
Lokalizacja Dębica
Główny blog zycior.blogi.pl »
Data urodzenia 1989-04-12
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Zycior

a wiec zalozylam trzeciego jush bloga (wszystkie 3 prowadze ronoczesnie) nie ma  cio nie bede mufic ze ten jest fajny bo jest duzo gorszy od tego na blog.pl ale ze tamtym nie chodzi serv wienc z nuduf sobie tu weszlam i zalozylam tego oto bloga... mam nadzieje ze sie spodoba... nie chce mi sie wiencej pisac papa pozdro i ciumasy 4 @ll :*   (...)

Zobacz pełny wpis »