Zmieniona-trzy-kropki

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kora Godlewska
Główny blog zmieniona-trzy-kropki.blogi.pl »
Data urodzenia 1984-08-24
Wiek 38 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze Zmieniona-trzy-kropki

mówiłaś - nie posłuchał, zresztą już-nie-mąż (i alleluja a propos!:D), więc jego problem! całus wielki kochana!

Zobacz całą dyskusję »
jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości znaczy to, że nie ma sensu z facetem być. ot co! cmokas kochana ps.pisz częściej - ja tyż się staram;)

Zobacz całą dyskusję »
znieczulenie alkoholem najlepszym przyjacielem! pozdrawiam

Zobacz całą dyskusję »
no i kolejny rok stuknął:) ja tyż mam częstotliwość jednej notki na rok ostatnio..nie byłyśmy wzorowymi blogowiczkami moja droga. mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku! zajrzyj czasem! cmokas

Zobacz całą dyskusję »
kasiczko!!! strasznie sie ciesze, ze wrocilas na blogowe lono-mozna znowu Twoje losy sledzic, ale no wlasnie smutno straszne, ze takie te losy ostatnio :( ale my tak chyba mamy, ze wracamy do blogow jak smutno, zle, albo chociaz ciezko lub nudno. uszy do gory, jestesmy tu po to zeby sluchac i plakac z Toba jak bedzie trza. wiesz o tym przeto. zwiazki na obczyznie to strasznie ciezka sprawa:( ale sama dobrze wiesz, ze ni ma sensu ciagnac czegokolwiek "dla zasady" i "bo tak latwiej/wygodniej". jezeli ni masz po co wracac do PL zostan, mieszkaj z kolezanka, poplacz kiedy potrzebujesz,a za jakis czas kiedy emocje opadna bedziesz dumna z tego, ze przetrwalas. wiem, ze to banal, ale pierwsze co mi przyszlo do glowy, bo mimo, ze ni w sensie milosnym, jestem w podobnej sytuacji. zle mi, ale ni ma zamiaru sie poddac i wrocic do PL do niczego. nom.tom sie rozpisala jak ni wiem!sorki..a tera idu zapalic i spac ;) pisz prosz. cmokas ko

Zobacz całą dyskusję »
heh..dziekuj niebiosom za skwar. ja na emigracji mam deszcz w kolko :/ pozdrawiam

Zobacz całą dyskusję »
:) ja tam mysle, ze jest jeszcze dla Ciebie ratunek w kwestii gotowania. jeden kiepski sos wiosny nie robi ;) cmokas

Zobacz całą dyskusję »
ehhh..przeczytalam Twoich ostatnich pare notek i przykro mi bardzo..ciesze sie jednak, ze wrocilas na blogowe lono. pamietaj:tu zawsze mozesz byc monotematyczna. jestesmy tu po to zeby Ci pomoc;) albo chociaz wysluchac. mawiaja, ze okres bolesci po zwiazku trwa polowe kego dlugosci, ale czy to sie sprawdzi zalezy tylko od Ciebie. wiem, ze zadne slowa ni pomoga Ci teraz, ale za jakis czas tak. pamietaj, ze tu jestesmy i mozesz na nas liczyc. sily zycze kochana. cmokas

Zobacz całą dyskusję »
normalne, ze martwisz sie o dziecko - w koncu pierwsze i caly czas z Toba. pamietaj tylko zeby nie przedobrzyc! jestes dobra, troskliwa mama i nie daj sobie nic innego wmowic!:) co do "wesela" to takie mniej wiecej urzadza sie w USA i UK (no moze nie zawsze z plastikowymi sztuccami;P). nie wiedza ludzie jak swietowac!;) zdrowia Basience zycze a Tobie spokoju! cmokas

Zobacz całą dyskusję »
jak mawiaja Ci co nie wiedza: lepiej krotko niz wcale - banal, ale cos w tym jest ;) cmokas!

Zobacz całą dyskusję »
wiary i przede wszystkim sily zycze.

Zobacz całą dyskusję »
:) zapamietam dobre rady - obiecuje ni draznic elektroakustyka! ps.ano ktos sie ostal. i vice versa.

Zobacz całą dyskusję »
sliczny bobasek:) az ciezko uwierzyc, ze taka rozrabiaka;) dasz sobie rade, obie dacie rade. jestem pewna. fajnie, ze bylas na slubie. moje dwie znajome po urodzeniu dziecka nie odstepuja ich na krok (obie ich coreczki maja juz po 1 roku) i widze jak dzieci na tym traca.. nie chca do nikogo innego tylko do mamusi - jasne to mile, ale co to bedzie pozniej? mysle ze najgorsze co mozna robic to przesadzac! dlatego dobrze widziec, ze masz dystans jednoczesnie bedac dobra, troskliwa i opiekuncza mama:) tom sie rozpisala!:) cmokas ps. dzieki za slowa otuchy u mnie.

Zobacz całą dyskusję »
a mi sie serce kraje jak to czytam:( dlaczemu to takie trudne i skomplikowane musi byc? czy dzieciom nie byloby lepiej ze szczesliwa mama? tak czy siak ciesz sie tym martyniu, bo w takich, czy innych okolicznosciach nie kazdemu sie takie uczucie zdarza.. wachaj rece - niech patrza i mysla co chca, bo nawet gdyby wyjasnic, to i tak polowa z nich nie zrozuime.. cmokas

Zobacz całą dyskusję »
ni nudzisz. fakt - zagubilam sie w tym gdzie jestes, ale to nie szkodzi:) najwazniejsze, za zawsze mozesz liczyc na grono wsparcia blogi.pl;) no i piekne kwiaty. sily zycze. cmokas

Zobacz całą dyskusję »
jak sie chce to placz. zawsze mozna na cos to zrzucic gdyby ktos podejzliwy pytal czemu. meczy mnie to, ze Ty sie z tym tak meczysz..nie lepiej byloby..no wiesz..? co Cie trzyma zeby z nim nie uciec jak w filmach(tylko, ze prawdziwiej)? ehh..buziak

Zobacz całą dyskusję »
uff..cale szczescie ze jestes, bo juz sie przestraszylam:) co robisz? wahasz sie? moze troche boisz? sama najlepiej wiesz co tam robisz.. cmokas

Zobacz całą dyskusję »
znam kilka nie-starych-bab o imieniu Basia:) takze spokojnie;) powodzenia z lekarzami i zdrowia malenstwu zycze! no i powodzenia z poworotem do pracy. jak innam napisala:do nowych tez da rade sie przyzwyczaic1 cmokas

Zobacz całą dyskusję »
tak z ciekawosci.. a co to Fifi?:)

Zobacz całą dyskusję »
:) zakonczenie wymusza banana na twarzy czytajacego;) co do lekarzy to teraz tak wlasnie jest - dzieci rodzi sie mniej, wiec o te, ktore sie rodza chca jak najlepiej dbac.. przeciez nasze pokolenie obylo sie bez wiecznego biegania po lekarzach, bez lekarstw, kurcze czesc z nas nawet pieluch jednorazowych nie zaznala:) takze da rade. mysle, ze w tych sprawach w duzej mierze mozesz polegac na maminej intuicji - juz Ty wiesz co sie z Twoim malenstwem dzieje:) a jak ni wiesz - to lekarz. generalnie nie daj sie zwariowac - bo na pewno jestes swietna mama. a na slub wybrali sie? pozdrawiam

Zobacz całą dyskusję »