Zielona17

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Zuzanna Kaliniak
Lokalizacja Polkowice
Główny blog zielona17.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Zielona17

wlasnie jakies pol godziny temu wrocilam z budy, konczylam chyba za 20 czwarta ale jeszcze odwiedzilam moja kolezanke na praktyce no i nim cie doczalgalam to troche czasu minelo :) wlasnie sobie slucham muzyczki oczywiscie hip hop bo uwielbaim ta muzyke. wlecie wkurza mnie jak starzy mowia ze co to za muzyka ze tam same przeklenstwa itp. bo w hh nie chodzi o to zeby przekllinac tyl (...)

Zobacz pełny wpis »
juz dawno tu nie zagladalam a tyle sie wydarzylo... z tym chlopakiem juz nie jestem zerwalam z nim bo on po okolo tygodniu naszego zwiazku zaczal mnie namawiac do seksu, a ja sie niezgodzilam i on niedalal mi spokoju wciaz powtarzal ze kusi go moje cialo i takie bajery. nie moglam wytrzymac po prostu wciaz mi zamulal o tym bysmy sie kochali. nie potrafilam z nim wytrzymac!!! w szko (...)

Zobacz pełny wpis »
Ale mega zajebiscie. Poszlismy na ten basen i bylo super!!!!!!! Moje slonko jest od dzisiaj oficjalnie moim slonkiem :) Najpierw w czworke poszlismy na basen ale potem wszyscy sie rozeszlismy i po poludniu moj misiek do mnie przyszedl pozyczyc plyte i go zaprosilam i siedzielismy u mnie i tak jakos zeszlismy na temat par. Wtedy sie mnie spytal dlaczego jestem sama no a ja sie troch (...)

Zobacz pełny wpis »
Boze co ja robie??? Nigdy nierobilam takiego czegos jak blog. Malo sie znam na komputerach... no ale mam nadzieje ze ktos mi pomorze??? Dzisiejszy dzien byl zajebisty. wstalam rano juz o 9:00, sama niewiem jak to zrobilam :P i postanowilam obudzic moja psiapsiolke. Gdy skonczyla na mnie bluzgac umowilysmy sie ze idziemy na duze lody. Oczywiscie o tym ze sie odchudzam przypomnialam (...)

Zobacz pełny wpis »
Wlasnie sobie wstalam jest godzina dokladnie10:49. Cos mnie wzielo na smutki bo tak se mysle ze wszyscy juz z kims sa tylko ja sama blakam sie po tym swiecie. Obudzila mnie kolezanka taka co chciala pozyczyc spodnie ode mnie a moja szafa swieci pustkami :( Dzwonilam do mojej psiapsolki a tej cipy nie ma pewnie juz polazla ze swoim mezczyzna. Zazdroszcze jej tak bardzo ze nawet niew (...)

Zobacz pełny wpis »
No tak sobie przegladalam blogi i patrze a tu dziewczyna pisze ze ma 164 cm i jest mala. No to co ja mam powiedziec z moimi 155??? No a potem wszyscy sie dziwia ze mam kompleks nizszosci hehe :) No a dzisiaj rano mi mama kupila majonez helmans babuni i juz nie ma pol sloika :( no i potem chodze i sie dziwie ze jestem gruba :P ale walic to :) A dzisiaj znow byl fajny dzien ale (...)

Zobacz pełny wpis »