Zalamana

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Karolina Ż
Główny blog zalamana.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Zalamana

Dzis zaczynam prowadzic bloga :) TO jest jedyny dobry powod :P Niestety moje   zycie jest beznadziejne, tak jak papier toaletowy, czyli szare, dlugie i do d***. Dowiedzialam sie od przyjaciolki, i to prosto w twarz, ze moje qumpele i ona tez mnie olewaja, a ja sie do nich podwalam !! I po za tym mowila mi ze mnie obgaduje na kazdym kroku, gdy tylko pojde do domu. Gadalam (...)

Zobacz pełny wpis »
Przed chwila dowiedzialam sie, ze jeszcze nie pojde z nimi na WARKA STRONG MEN. No to po prostu zajebis***. W zyciu mnie nikt tak nie wyrolowal. RATUJCIE !! Nie lepiej bedzie sie utopic ?? Zajrze tu jutro, moze dacie lepszy pomysl ;( ............... Do widzenia lub ... przyjdzie na moj pogrzeb.   DEPRESJA NOT DEAD (...)

Zobacz pełny wpis »
Jestem spowrtoem. Nie bylo mnie przez 2 (chyba) dni. Z kolezankami juz wszystko dobrze. Jest OK i razem swietnie sie bawimhy. Wybaczylam im, bo........ tak chyba trzeba, nie ? Ale teraz ciesze sie, tylko nietety mam trzy blizny na lewej rece, musze sie opalic to moze bdzie mniej widac. Nara, lece do solarium ! (...)

Zobacz pełny wpis »