Xonyx

Profil blogera.


Informacje ogólne

Główny blog nwmconapisac.blogi.pl »
Data urodzenia 2007-05-08
Wiek 13 lat
Ostatnia aktywność 185 dni temu

Najciekawsze wpisy Xonyx

1 DZIEN ZALOZYLEM BLOGA BO INTERNET MAM SLABY NWM DLACZEGO. DOPUKI INTERNET MI SIE NIE NAPRAWI BLOG BEDZIE PROWADZONY. BLOG JEST DLA BEGI.WIEC PLS NIE PISCIE NICZEGO GLUPIEGO. OBUDZILEM SIE DZISIAJ RANO CZYLI 0 8 30 I JAKO TYPOWY NO LIVE USIADLEM DO MOJEGO GAMINGOWEGO GONWA. WLACZYLEM YT I ZACZĄLEM SLUCHAC MUZYKI  CZYLI WLASCIWIE RAPU. PACZAM I MAM 2000 PINGU I TAK CALY (...)

Zobacz pełny wpis »