Wormik

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kamil Kucharzewski
Główny blog wormik.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Wormik

oj...co to byl za tydzien... wywalili w firmie 17 osob...i nie wiadomo nawet za co... to bylo w poniedzialek, a piatek 5 osob z tych wywalonych zatrudniono na nowo... heh...co za polityka...   nie rozumiem, jak mozna tak traktowac ludzi? jak mozna pozwolic na takie zachowanie? jak kadra kierownicza w ogole wpadla na ten pomysl by tylu ludzi zwolnic? fakt, ze czesc z tych (...)

Zobacz pełny wpis »
ale mamy do dupy program w pracy :)))) wuasnie siedzialem\sobie w domq gdy zadzwonil telefon... okazalo sie, ze program do fakturowania nie zna sie na matematyce...na fakturze pro-forma sa inne wartosci koncowe niz na fakturze krajowej...mimo iz wszystkie dane takie jak cena, ilosc i upust sa identyczne w obu przypadkach to wartosci koncowe sa zupelnie inne... niech zyje matemat (...)

Zobacz pełny wpis »
jak ten czas szybko leci... i pomyśleć, że jeszcze w czwartek bawiłem się na osiemnastce mego brata...a już jutro trzeba do roboty...ehhh... do ukochanej daleko :"( co za życie...   Czasem się zastanawiam nad sensem tego życia na trzeciej planecie od słońca i dochodzę do wniosku, że ludzie zmierzają w złym kierunku...przecież większość życia marnujemy na "pracę" zamiast sp (...)

Zobacz pełny wpis »
no prosze...do czego to doszlo...hehehe... jak na razie to wyglonda tragicznie, ale to dlatego, ze dzisiaj juz nie mam czasu na stworzenie oprawy graficznej wiec tydzien to poczeka :))) hmmm...zastanawiam sie co by tu zrobic by was ludziska zaskoczyc :))) jakies propozycje???   Caluski dla Ciebie Kasi za to, ze mi pokazalas tego BLOGA :D :************* (...)

Zobacz pełny wpis »
Informuję wszystkie panie, iż jestem człowiekiem już ustatkowanym, a ten blog jest bardziej chęcią pisania niż jakiegokolwiek podrywu!!! Oj...a swoją drogą to dobrze wiedzieć, że kobieta jest zazdrosna :)))) tylko czy nie za bardzo??? (...)

Zobacz pełny wpis »
siedze sobie właśnie w domq z mojom ukochanom kobietkom :) i... a... domyślcie się co robimy :P jeśli ktoś obstawił a) oglądamy filmy i jemy pizze to wygrał 1 000 000 :))) do odebrania w banq :) a teraz idziemy jeść :)))) (...)

Zobacz pełny wpis »