Wisnia

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kaska Kowalczyk
Lokalizacja Warszawa
Główny blog wisnia.blogi.pl »
Data urodzenia 1984-03-02
Wiek 35 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Wisnia

To byl fatalny dzionek ....... pierwszy dzien w szkole po tak dlugiej przerwie zawsze jest trudny  ale moglo byc lepiej . Chcac umilic sobie te trudne chwile postanowilam ze wystartuje w szkolnej reprezentacji lekkoatletyki (na rzecz stracenia matematyki i geografii) i sie skompromitowalam w biegu na 600 m :(((( bylam 11 ................ (z 11) jestem zalamana . Choc z drugiej (...)

Zobacz pełny wpis »
5 okroponie dugich dni (bez mojego komputerka buuuu) zapowiada sie fatalnie...... Jedziemy do jakiegos parszywego osrodka na straszliwym zadupiu (czyt. Olsztynek) Poza brakiem kontaktu z komputerkiem oraz z cywilizacja martwi mnie zbyt dlugotrawly kontakt z Andrea Buldog (wychowawczyni) pewnie mnie zagryzie hehehe . Poza wczesniej wymienionymi "superlatywami" wyjazdu smuci mnie ró (...)

Zobacz pełny wpis »
No i jestem spowrotem z jednej strony jestem zadowolona z powrotu a z drugiej troszke smutna jednak robiac bilans + i - wycieczke oceniam raczej pozytywnie (Andrea mnie nie zagryza hehe) Ogólnie bylo fajnie ale brakowalo troche powera ... Tak jak sie spodziewalam alkoholu nie bylo ale moze i dobrze poniewaz i bez niego dostawalam malpiego rozumku hehe . Na wage jednak lepiej nie b (...)

Zobacz pełny wpis »
Tradycyjnie nudno dzien spedzam jak do tej pory praktycznie tylko i wylacznie na siedzeniu przed monitorkiem , klotniach z wspómieszkancami , sprzataniu , oraz nieziemskim objadaniem sie wszystkim co wpadnie mi w ręce.... KOLEJNE postanowienia : - dieta od poniedzialku - nauka od poniedzilaku- poprawa kondycji fizycznej od poniedzialku - wiecej tolerancji (od ponie (...)

Zobacz pełny wpis »
Ostatnio stwierdzilam ze troszke za bardzo sie wszystkim zaczynam martwic , niektórzy nawet powiedzieli ze wreszcie czlowieczeje...... I po ostatnich dniach moze tygodniach wysnuwam refleksje , ze bycie choc w czesci "czowiekiem" jest bardzo trudne i niewygodne . I nie wiem czy dalej stawac sie lepszym ale wiekszym kosztem , czy zyc prosto konsumpcyjnie kosztem bardziej inny (...)

Zobacz pełny wpis »
Dużo się ostatnio dzialo, dlugo by pisac .... ogólnie mialam juz mocnego dola ( 3 M crash + cenzurka ) ale na szczescie minelo i ide juz po prostej. Czas refleksji duzo mi dal ........ postanowien staram sie trzymac niektore sie realizuja (np. codzienne bieganie) Punktem zwrotnym  z mojego fatalnego humoru byly wyniki testu kompetencji ktory pisalam kilka miesiecy temu. Jes (...)

Zobacz pełny wpis »
Dopiero zaczelam prace nad tym blogiem nie wiem jeszcze co z tego ostatecznie wyjdzie pozyjemy zobaczymy...... (...)

Zobacz pełny wpis »