Winifreda

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Beata Maćków
Lokalizacja Środa Śląska
Główny blog winifreda.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Winifreda

Świat mieszkańców Stumilowego Lasu to siedlisko zaburzeń psychicznych i psychospołecznych. Pod lupę wzięli je kanadyjscy psychologowie, o czym informuje serwis BBC. W piśmie Canadian Medical Association Journal opublikowano badania psychologii bohaterów książek A.A. Milne'a, umieszczonych w beztroskim z pozoru świecie. Autorzy raportu uznali, ze każda z tych postaci wy (...)

Zobacz pełny wpis »
Skoro juz zabierammiejsce na serwerze, to moze zrobie cos uzytecznego i postaram sie, aby czytajacymojego bloga poznali tą kulturę,ktora nie jest masowo rozprzestrzeniana przez media,a ktora jest przeciez wspaniala. Zaczynamy od SKA. Na prosbe odwaznegolub odwaznej M::SKA-bluebeat, jamajska muzyka pop. Poprzedzala reggae, lacząc elementy lokalnej odmiany calypso i mento z rythm& (...)

Zobacz pełny wpis »
Po pierwsze - Dzięki InnejM za pierwszy komentarz i życzenia. Już sie balam, ze zostane zjechana za to, ze jest tak pusto a tu - mila niespodziewajka. A jednak internauci to tez ludzie:) Dzisiaj, wlasciwie przypadkiem trafilam na Mopmana - program Roberta Leszczynskiego. Myslalam, ze facet sie sprzedal, ze bedzie prowadzil program typu poplista Macka Rocka, w ktorym goszcza (...)

Zobacz pełny wpis »
Wlasnie zakonczyla sie kolejan bitwa miedzy mna a html-em i tym razem JA wygralam. Bez niczyjej pomocy, choc o nia was prosilam... Bez  lachy!!!!!!!!!!! :P:P:P:P A ten blog i tak bedzie istnial, czy wam sie to podoba czy nie, chocby komentarzy bylo zawsze 0. Moze ktos poszukujacy czegos wyjatkowego znajdzie mnie kiedys i bedzie zadowolony. A reszta mnie nie obchodzi!!! I zapew (...)

Zobacz pełny wpis »
Czy ktoś jeszcze wie, co to jest?? Czy ktoś wie, czy powstają nowe zespoy, nowe utwory w tych klimatach?? Otóż powstają - przykad -> zespól regalowy Habakuk. Ale gdyby nie internet, nie wiedzialabym o jego istnieniu. Kto z moich pewnie niewielu czytelnikow ceni wyzej wymienione gatunki muzyczne?? Podajcie nazwy kapel, tytuly utworow- moze ktos pozna dzieki temu piosenke s (...)

Zobacz pełny wpis »
Ale moze jednak kilka znajdę. Cóż za wspaniali ludzie wychowani na hiphopie czy techno. Nie wiedzą nawet co to jest ska!!! Moze kogos oswiecic?? Napisze chetnie, jesli tylko ktos ma na tyle odwagi powiedziec, ze nie wie. Ja chyba jestem nie z tej epoki. Powinnam sie urodzic 10 lat wczesniej, w latach 70, wtedy nie byloby dookola mnie az tyle kiczu i ludzi, ktorzy kicz uwielbiaj (...)

Zobacz pełny wpis »
Tak, to ja - przeciwniczka ekshibicjonizmu zalozylam blog. Oczywiscie na wstepie przysieglam sobie, ze nie bede sie upodabniac do wsyzstkich AnIoLeCzKoW, ANecZEk, VampiR'ow etc i nie bedzie tu opisow moich przezyc, a takze, ze bedzie on szerzyl sztuke niemasowa. Zobaczymy, jak pojdzie mi i mojemu blogusiowi. Uwaga!!! To koniec pierwszej notki!!!!!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
No tak, jak się kogoś nie zruga, to zero odzewu!!!!!!!!!!!!!!! Co za spoeczeństwo, które się budzi dopiero, jak się je sprowokuje. EJJJJJJJJJJJ spiące królewny!!!! PYtanie: dzisiaj koncert Trendy - na kogo stawiacie?? Proszę o wpiski

Zobacz pełny wpis »
Wlasnie walcze z html, bo probuje wkleic kod do cytatow, ale mi to nie wyszlo niestety... Jesli znajdzie sie ktos, kto moze mi w tym pomoc, to czekam:) Aha-jeszcze mam pytanie do starych blogaczy: to nie jest platne, nie?? (...)

Zobacz pełny wpis »
Zastanawialiście sie nad tym?? Pewnie nie. To moze pytanie pomocnicze: Jak piekarzowi udaje sie upiec 50 identycznych ciasteczek? Cięzko, prawda? No to ostatnia podpowiedź: PLATON (...)

Zobacz pełny wpis »