Wicker84

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Tomcio Jaworski
Główny blog wicker84.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Wicker84

Najciekawsze wpisy Wicker84

      Ta szara rzeczywistosc nie daje mi do wymyslenia czegos nowego na blogu i tylko tu (czyli na blogu) hyhy , ale mieszam ;) , tzn mam ich nawet dosyc w glowce ale nie chce mi siem do tego zabrac bo ze mnie jest wielki leniuch , a ze mam jeszcze wakacje to juz w ogole :P .      Wiec chyba narazie bedzie szary i monotonny jak wszystk (...)

Zobacz pełny wpis »
     A wiec zaczelo siem ..... hyhy tylko co ?! cos napewno np. nowy dzionek ale co robilem nie bede pisal bo to jest nudne ;) . To se jest normalnie moj trzeci blogus ktory chociaz jakos wyglada :) . Postaram siem by byl prowadzony w godny sposob (ta jasne tak sobie to tlumacz hyhy) :P . Dobla koncze juz i pozdro z Wrocka 4 all ktorzy tylko odwiedza mego blogos (...)

Zobacz pełny wpis »
     No i wrocilem ;) chodz bylem caly cas tylko jakos nie mam glowy do pisania bloga (pamietnika) to se qlde nie jest w moim stylu no i to nie jest w naturze facetow (chlopakow) hyhy chyba , ale nie wazne jakos sobie poradze ;) dobla konce jus i daje wam ales spokoj :P papa 3mcie siem cieplutko ...out    .:WICKER:. (...)

Zobacz pełny wpis »
     Powoltq do przodu i siem pojawiaja nowe rzeczy na mym blogosiq :) , no ale to nie jest koniec wrecz przeciwnie poczatek mej zabawy z blogiem i jego wygladem :) . I nie narzekac ze jest on szaro bury , poprostu mia taki byc i basta !!! ... out        .:WICKER:. (...)

Zobacz pełny wpis »
jakos to powoli zaczyna wygladac chodz doooozoooo jesce brakuje by bylo ladne ale co tam sa wakacje wiec bedzie siem mozna troche pomenczyc z tym czyms co nazywane jest blogiem ;) (...)

Zobacz pełny wpis »