Wasku

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Rafał Wasiak
Lokalizacja Gdynia
Główny blog wasku.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Wasku

Ostatnie komentarze Wasku

No dzieki i na wzajem, zycze ci pogodnych wakacji mimo iz na takie sie nie zapowiadaja no i niech ci sie wypelnia twoje plany papapa buźka :*

Zobacz całą dyskusję »
No ale ja jednak przesadzilem z biela na tamtym blogu :) (wiele osob mi to mowilo), a ten przedstawia moja nature... lubie wampiry i upadłe anioły :D papa 3m sie

Zobacz całą dyskusję »
Do \"nieznajomy\" - a co cie obchodzi kim jestem jakbys czytal noty uwaznie to bys slyszal ze metalem bylem w gimnazjum... muze ta ciagle slucham, ale tesh interesuje sie jazda na desce i rolkach (tyle ze decha mi sie zlamala - zdjecie moze dam pozniej), no a wiesz w glanach nie bede jezdzil bo nie zrobie olie ale udalo mi sie troche raz :P... nastepnym razem to bys sie przedstawil... ja tesh moge se wejsc na blog i podpisac sie: nieznajomy, xxx, ....., ------, badz huj wie co... narx Do reszty - zdejecia jush chodza tylko sie schrzanilo jak sie spieszylem do kina...

Zobacz całą dyskusję »
Jo fakt :D!!!! BK była :D narka...

Zobacz całą dyskusję »
Hej Aniu (Puszek) mam pytanie - Czy masz bloga?? Bo jak masz to z chęcia bym go odwiedzil!!! Jak nie to szkoda i WIELKIE thnx za tak czeste odwiedziny - doceniam to!!! Pa 3m się :*

Zobacz całą dyskusję »
Do poprzedniego... nie chodzi o to ze zrobilismy se bk z niej, tylko bk w sensie samego wykorzystania bloga... pa 3m się...

Zobacz całą dyskusję »
Heh dzieki za takie komenty :) Miło że z samego początku ktoś wspiera psychicznie... Z góry wielkie thnx i wam jak i innym osobom odwiedzającym mój skromny blogasek równierz życze powodzenia w spełnieniu waszych Blogowych Marzeń :P Paps...

Zobacz całą dyskusję »