Verauko

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Natalia Trykowska
Główny blog verauko.blogi.pl »
Data urodzenia 1986-04-11
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Verauko

Niom, kazdy tescik mowi cosik innego. Jeden, ze jestem pomarancza- wybuchowa, energiczna, a inny, ze zielenia- spokojna. A moze drzemia we mnie dwie osoby? hie hie ;P GreenYou are a very calm and contemplative person. Others are drawn to your peaceful, nurturing nature. Find out your (...)

Zobacz pełny wpis »
Zakochalam sie! Ale nie w zadnym chlopaku, nie ;-P... Oczarowaly mnie takie slodkie animowane "zwierzaczki" (tak tio mozna nazwac), ktore popularnie po angielsku sa zwane Puffs. Niom, a ja zmodyfikowalam troszke nazwe na bardziej "spolszczona"- Puffiki. Nio i jestem w nich zakochana, jakie one slodziutkie. Niom cos fajniutkiego ;-P. Ponizej przedstawiam Wam moje Puffiki, od lewej: (...)

Zobacz pełny wpis »
Oj ciom mi sie wczoraj przytrafilo!!! A wiec... siedzialam sobie przy klawiaturze i gadalam sobie na czaciku, az nagle moja matka wpada do pokoju i mowi, ze mloda jaskolka sie po drodze "szlaja" ;p. Niom, a ze moja matka jest taka strachliwa i bala sie ja wziasc w rece, to zadanie spadlo na mnie. Niom, szczerze mowiac az taka mala tio ona nie byla. Uczyla sie latac zapewne, w cosik (...)

Zobacz pełny wpis »
Dopiero teraz wpadlam na pomysl... aby zrobic liste najprzystojniejszych aktorow. Oto lista kandydatow, ktorych macie oceniac. Sa oni ustawieni w kolejnosci od najprzystojniejszego (wg. mojej oceny). Niom moi drodzy, teraz napatrzcie sie na ich ladne buzki i ocencie, ktory z nich wedlug WAS jest najprzystojniejszy.1)Orlando Bloom- ur. 13.01.1977 (zagral Legolasa hie hie)2)Jonathan (...)

Zobacz pełny wpis »
Tak tio ja!!! Po tak dlugim czasie zajrzalam na mojego blogusia hie hie :D:D:D:D... Muszem wspomniec, ze nastapilo juz u mnie dosyc dosyc zmian. A wienc chodzem juz do ogolniaka (ech!!!)... mam strasznom wychowawczyniem, najgorszom w calej szkole... Moja klasa liczy az 36 osob (kto mnie przebije, he? No kto?! :D:D:D:D). Stworzylam klike poswienconom Kurtty (czy ja o tym wspominalam (...)

Zobacz pełny wpis »
Uwielbiam tesciki! Nio i dlatego zrobilam sobie kolejny, tym razem "Gdzie mieszkalabym w Srodziemiu". Kiedy zobaczylam, ze byloby to Rivendell badz Lothlorien, moje serce az zadrzalo z radosci ;-))). If I lived in Middle-Earth, it would be in:Lothlorien or Rivendell You prefer the tranquilty and peacefulness of nature and enjoy the milder seasons of the year. While you (...)

Zobacz pełny wpis »
Niom w koncu sie wysililam aby napisac cosik na blogu... Kce po raz pierwszy sobie ponazekac, w koncu jak mi sie zdaje nigdy tego nie robilam na forum... a tym bardziej... gdy nikt mnie tu nie zna hie hie (no moze pojedyncze osoby). Nie moge nie wspomniec o wczorajszym "wspanialym" dniu. Teraz skrytykuje nasza kochana Telekomunikacje Polska. Przez nich mam schrzaniony telefon choci (...)

Zobacz pełny wpis »
Typowe cechy Lata to delikatnosc, dyskrecja, ale tez niezdecydowanie.Jaki typ urody przedstawiasz :)? Quiz by Genevieve Moim zywiolem jest Woda. Typowe cechy dla tego zywiolu to tworcza osobowosc i zrownowazenie emocjonalne. Woda jest wyrozumiala wobec uczuc i emocji innych, sama jest marzycielem i romantykiem, latwo nawiazuje kontakty, ale tez Batwo wpada w depresje i zle samo (...)

Zobacz pełny wpis »
Hmmm... od czego zaczac? A wiec... zalozylam drugiego bloga... bez obaw nie mam zamiary pzostawic tego na lodzie... Drugi pod tytulem .::Verauko's DIARY::. dotyczy mojej osoby, nie ma tam Elfow ani wrozek... pisze tylko o moich uczuciach, rozterkach itp., atiom wszystko dlatego, aby nei zepsuc nastroju na tym jakze slodkim, zielonym i kolorowym blogu (z ktorego jestem bardzo dumna (...)

Zobacz pełny wpis »
Witam po dlugim czasie nieobecnosci, nie mam chyba nic nowego do powiedzenia... moze oprocz jednej wiadomosci :). Odnowilam mojom klike zrzeszajaca fanow Legolasa. Prosze, wejdzcie i zapiszcie siem hie hie :D:D:D. ...:::Naked Elf:::....W zwiazku z tom stronom przydarzylo mi siem cos smiesznego hie hie :D. Zglosilam stronke do konkursu i otrzymalam e-maila, ze nie mogom wziasc stron (...)

Zobacz pełny wpis »