Tygrycha

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Hania Kolodziejczyk
Główny blog tygrycha.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Tygrycha

kurcze jak zwykle musze sie z nim klocic. kocham go nad zycie  co moge zrobic ze nie moglam do niego przyjechac...tylko se po chamsku wyszlam ze znajomymi nie dzwoniac do niego po powrocie z opola:((jestem do niczego.wczoraj poswiecil sie dla mnie i przyjechal w ten upal glupim autobusem...a ja taka zmeczona bylam ze nawet nie chcialo mi sie do niego przytulic.nie dziwie sie z (...)

Zobacz pełny wpis »
kurde ja nie wiem...wczoraj sie z nim jeszcze spotkalam i jest wszystko w porzadku ale  i tak jest mi szaro...nic nie ma do roboty w tym miescie! nie ma gdzie iscf i ta monotonia juz mnie przytlacza. bary wszystkie znam juz na pamiec, a dyskotek nie lubie.ciagnie mnie do przygody ale jedyna prezygoda jest ta zasrana szkola gdzie tylko banie daja...mam juz to gdzies. byle zalic (...)

Zobacz pełny wpis »