Truskaweczki

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Karina Sielska
Główny blog truskaweczki.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Truskaweczki

"...Z czego smiac sie, jakich wyborow dokonac Uciekasz od tego zapisac zycie w innych tonach Jedyna mysl wciaz nie daje Ci spokoju Co masz zrobic zeby uciec uciec z tego gnoju Otoczyc sie wiecznascia planujac wciaz na przyszlosc Pewny nadejscia jutra zupelnie inna rzeczywistosc Wiesz tak to jest czasem tak bywa Trudno cieszyc sie, kiedy obraz sie rozmywa..."   (...)

Zobacz pełny wpis »
chetnie bedziemy wpadac na wasze blogi ale prosze najpierw podajcie adres...Bozesz Ty moj jutro ma byc klasowka z chemii...kompletnie nic nie umiem!! jestem jednak optymistka i mam nadzieje ze jakims dziwnym zbiegiem okolicznosci sprawdzian zostanie odwolany..a moze on am byc dopiero 7 czerwca? sama nie wiem za bardzo. jak zreszta wiekszosc osob z naszej klasy...widac jak 2c s (...)

Zobacz pełny wpis »
thx milo ze ktos chce nam pomoc!! zalozylam tego bloga z moja kumpela(Olus)wiec moze bedziemy sie pod kazda notka podpisywac kto ja stworzyl. bo inaczej to sie polapac nie da. no wiec ta pisze ja :) (Karina). jak sie dowiedzialm o tej tragedii w lodzi to mnie cos w zalodku scisnelo.....ta dziewczyna nawet podobno nie przyszla na same juwenalia tylko podeszla popatrzec..... jej chlo (...)

Zobacz pełny wpis »
nareszcie mamy bloga !!!!!! <jupi> co prawda jestesmy zielone jak dalej go prowadzic no ale moze znajdzie sie ktos kto pomoze nam go zrobic. Jest ktos chetny :>?? Dzis idziemy na juwenalia ,bedzie pidzama itd..:D jednym slowem bedzie wyjebana zabawa <lol>  (...)

Zobacz pełny wpis »