Tommi00

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Tomek Pieńkowski
Główny blog tommi00.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Tommi00

...wlasnie zauwazylem ze bardzo polubilem hh polski, ma jebany cos w sobie, moze to ze jest o zyciu o tym co sie teraz dzieje z nami...ciekawe kim bede w zyciu co raz bardziej sie nad tym zastanawiam...chcialbym zeby nigdy nie zabraklo mi kasy, ale nie kasa jest najwazniejsza, liczy sie szczescie heheh Ale kazdy pojmuje szczescie inaczej........ (...)

Zobacz pełny wpis »
hehehe   (...)

Zobacz pełny wpis »