Thewayuare

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Ola Xxx
Lokalizacja Moje niebo
Główny blog thewayuare.blogi.pl »
Data urodzenia 1986-09-18
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Thewayuare

WITAM ALL !!!! TAK WIEC ZAŁOZYLAM BLOGA, PRAWDE MOWIAC NIE WIEM PO CO, ŁUDZE SIE, ZE BEDE SYSTEMATYCZNIE PISAC, ALE WIEM, ZE TO NIE PRAWDA - JAKOS SZYBKO NUDZA MI SIE TAKIE RZECZY, TRUDNO- SPROBUJE - W KOŃCU OD CZEGOŚ TERZEBA ZACZĄC NIEKTÓRYCH MOZE DZIWI MOJ NICK- DZIWNY NO NIE???  PRAWDE MOWIAC TO NIC INNEGO NIE PRZYCHODZILO MI DO GLOWY I WTEDY WŁASNIE W WINAMPIE US (...)

Zobacz pełny wpis »
nareszcie zdolalam znalezc chocc chwilke czasu, by tu zajrzec :) slucham sobie teraz hiphopu i sie zastanawiam nad zyciem... niedawno wrocilam ze szkoly zajebiscie szczesliwa, ze dostalam 4- z geografii za odpowiedz ( a tak miedzy nami to zajebisty sukces bo facet/sor ma niezle pokrecone w glowie hyhy i 5 nie stawia :) (...)

Zobacz pełny wpis »
WSTYD SIE PRZYZANĆ ALE NIE UMIEM PORADZIC SOBIE Z KSIĘGA GOŚCI :((( PS. NIE POTRAFIE JEJ STWORZYC !!!! (...)

Zobacz pełny wpis »