Someone

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Wasz otello Serdeczny powloczykij
Lokalizacja My nie wiemy
Główny blog someone.blogi.pl »
Data urodzenia 1939-06-01
Wiek 80 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Someone

Najciekawsze wpisy Someone

The most interesting part of the whole thing was the conversation that went on between myself and Mr. Hora. He seemed to have a sincere interest in helping me find an avenue to get my signal out there. He brought up several options, some of which my have real potential. One point he came back to serveral times, is the fact that I have an audience, I have supporters, some of which w (...)

Zobacz pełny wpis »
dzien. tak wiec zaczniemy, blog.pl nie ma $ na nowe blogi..polowa z was wpadla wiec tu.ale tu tez jest BE bo jest problem z wprowadzaniem zmian, zamieszane nie? nawetniewiele mozna krecic w kodzie html..i tak wraca ich stary..a to nie o to chodzi.. sucks.. (...)

Zobacz pełny wpis »
!                                                             zgon (...)

Zobacz pełny wpis »
dkfsdklfskl dsfsdfsdsd dsfsfds cosmic sans i georgia wygladaja tak samo, ale kij! (...)

Zobacz pełny wpis »
... The Story Arts website has been created by storyteller & author Heather Forest WebsiteDesign & Hosting by WriteDesign Site development funded by Bell Atlantic ... Opis: Heather Forest's site for teachers, librarians, and students explores the use of storytelling in the... (...)

Zobacz pełny wpis »
brawo. nie chce mi sie juz nic wiecej a mialo byc tak kurewsko pieknie, myslicie ze oni wszystko kontroluja..kazde zdanie po to zeby pozniej kasowac  bo bylo w blogu "kurwa" ? ;)))))))))))))) (...)

Zobacz pełny wpis »
kolejna zmiana bedzie zakonczona niepowodzeniem. ciekawe jak na to wszystko admin czytasz to czlowieczku ? or ..not? (...)

Zobacz pełny wpis »
jak zwykle proba..nikt sie niczego nie spodziewa nie? ja tez nie.. ale do rzeczy (...) (...)

Zobacz pełny wpis »
well hi ! it's fuckin working.. !! hell no ! jakos dziala..ale nie tak jak chcialam ! koniec monologu - nie zycze sobie komentarzy (...)

Zobacz pełny wpis »
nothing here!go away (...)

Zobacz pełny wpis »