Smieszka

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Alicja :))))
Główny blog smieszka.blogi.pl »
Data urodzenia 1985-01-13
Wiek 36 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Smieszka

Najciekawsze wpisy Smieszka

Tak brzmia slowa jednego z moich ulubionych utworow hehehe ....Wczoraj na koncercie bylo poprostu fenomenalnie :))) Do domq wrocialm o  pózniej godzinie ..i nikt mi niczego nie zarzucal poniewaz cala rodzinka slodko sobie spala..a PoTwOrEk pojechal w delegacje...                    Zaws (...)

Zobacz pełny wpis »
Uwielbiam jeść i nic na to nie poradzę ;) Nie moglabym sobie odmowic navet najmniejszej przyjemnosci hehehe bo czym bylby swiat bez nich ? ;o)Hm . zajadam ciasteczka .deluktujac sie pyszna kawka ..Kiedys jak bylam malusia dziewczynka ..myslalam ,ze kawa to jest osmy cud swiata hihih dlatego tylko ja jej nie dostaje ;)Gdy tylko przychodzili goscie do naszego domq ....moja kochan (...)

Zobacz pełny wpis »
                                                             *********************** (...)

Zobacz pełny wpis »
     Tak bardzo ciesze sie z faktu,,,ze nie siedzialam wczoraj w domq ;)))Pod wieczor wybralismy sie do miasta...tam spotkalam wiele znajomych i nieznajomych mi osobek -ktore blyskawicznie poznalam :) Milo  spedzilam  czas na "placu " gdzie ..niektorzy popisywali sie soimi akrobacjami na desce czy rolkach heheh ..przez chwilke ogarnela mnie mysl z (...)

Zobacz pełny wpis »
Przed chwilka dzwonila moja komoreczka i dobijala sie do mnie osoba z ktora w ogole nie chce miec nic wspolnego :))) Wiem ze to bardzo chamskie z mojej strony ...bo nie odebralam ..ale nie mialam najmniejszej ochoty rozmawiac z NIM ....czy on mysli ze moj swiat to tylko net...???????? i czy ja nie mam nic lepszego do roboty tylko ciagle wysylanie sms-ow ... Zreszta nikt nie bedzie (...)

Zobacz pełny wpis »
 Witaj kochany blogusiu ;))))) Hm ...troszke ostatnio Ciebie zaniedbalam ..tyle rzeczy sie wydarzylo ..zarowno tych przyjemnych jak ich tych smutniejszych:)))  Poprostu nie bylam w stanie zmobilizowac swoich sil ...Dzisiaj bylam na wInObRaNIu -bawialm sie znakomicie!!!! Wsrod przyjaznych  osob ...bylo mi jak najbardziej sympatycznie :o) Bardzo lubie jak nasze miasto (...)

Zobacz pełny wpis »
Przed paroma chwilkami wrocilam ...z drugiego konca miasta ;)))) W szkolce bylam dzisiaj na zeledwie jednej lekcji ;P hehe pobilam sama siebie :)))) Na pierwsza lekcje nie poszlam ..bo chcialam sobie troszke dluzej pospac ..zreszta najlepszym kosmetykiem na urode jest sen hehe wiec ja??????? mialabym o tym zapomniec??? ;P zartuje oczywiscie...Tak czy owak ..nie poszlam a przynajnmn (...)

Zobacz pełny wpis »
  Hm ... promyki sloneczne wpadaja przez okno do mojego pokoju ..hihihih uwielbiam taka aure ;) Tym bardziej ..ze dzis zapowiada sie  szalowe popoludnie i wieczor ;) Jestem cala happy ....wybiearm sie na koncert "slums attack " ..i bede cieszyc oczka na....osobke ktorej utwory sa dla mnie czyms wyjatkowym ....      hihih umilam sobie ta chwile (...)

Zobacz pełny wpis »
To juz moje drugie podejscie by napisac pare slow...nie mam pojecia dlaczego poprzednia notka nie zapisala sie????? Jejq ..a mialam takie natchnienie by rozwodzic sie nad uczuciami .. i wszystko przepadlo w nicosc ...Moze warto ,wrocic do tradycyjnych sposobow "bazgrania"w pamietniczq...tam przynajmniej moich mysli nikt nie wykasuje :o) heheh Ale oki ...no coz trudno nie bede plaka (...)

Zobacz pełny wpis »
Navet przez mysl by mi nie przeszlo ...ze bede miec taki uroczy wieczor :)))) To piekne jak ...moga nas uszczesliwiac drobnostki..wystarczy tylko slowo ..jakis gest czy tez cieply usmiech ... to wszystko sprawia,ze nasze szare (czasami ) zycie nabiera barw....                     &n (...)

Zobacz pełny wpis »