Radu

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Radek Hupa
Lokalizacja Żmigród
Główny blog radu.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Radu

Najciekawsze wpisy Radu

Cześć mam na imie Radek. Już od dawna myślalem o zalożeniu bloga i postanowilem go zrobic.Prawde mówiąc nie umiem dodawać linków więc może jakby ktoś z doswiadczeniem wpadby tutaj to napiszcie jak to sie robi oki?? dobra już koncze bo bede próbowa coś zrobić papa!!!!!!!

Zobacz pełny wpis »
Czesc jestem Michal i mam 11 lat. Jest to mój drugi blog tamten byl niewypal..heh. Nie bede sie za bardzo rospisywal... powiem tylko ze niedlugo bedzie juz szablon i ksiega gosci........i wszystko co potrzebne.Narka niedlugo nastepna notka.........pozdroffionka!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Na blogu można robić sondy?? Jeśli tak napiszcie mi cos na ten temat bo jeszcze nie wiem za duzo ale troche sie juz nauczylem  jak prowadzic bloga mam nadzieje że ktos mi cos odpisze........... :) (...)

Zobacz pełny wpis »
To mój pierwszy blog . Mam nadzieje że sie uda i bedziecie mnie odwiedzac nie wiem za bardzo co pisac i dlatego koncze narka (...)

Zobacz pełny wpis »
Bardzo chciaem mieć bloga i mam ale nie wiem jak sie wstawia jakies strony albo coś takiego.Pomożecie mi??????? prosze!!!!!!!! Obiecuje że blog będzie fajny:) (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie mam juz zamiaru prowadzic tego bloga poniewaz robie inny pod nicniem julek serdecznie zapraszam do julka a ten blog to przeszlosc.Narka!!!!!!!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Dodalem ankiete tak/nie z pytaniem czy lubicie chodzic do szkoly prosze glosowac i wpisywac sie do ksiegi.Dzieki!!!!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Już sie nauczyem dodawac linki. Coś tam próbowalem i wyszlo. Mam nadzieje że sie wam spodoba. (...)

Zobacz pełny wpis »