Pospolita

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Majka Linowska
Lokalizacja Płock
Główny blog pospolita.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Pospolita

Najciekawsze wpisy Pospolita

UfFfFfF...wUaSnIe WrOcIlAm Z oRsEyA ;]]] kUpIuAm SoBiE sLiCzNa SuKiEnEcZkE nA jUtRzEjSzY wYpAdZik ;]]] A nO bO dO kInA iDe Z aSkA i GoNeRa. A dZiSiAj ByUaM z NiMi PoD zIeLoNyM dAsZkIeM nAd WiSlA (jUz ChYbA o TyM pIsAuAm)  I bYuO zAjEbIsCiE!!!!! fAkT nA pOcZaTkU bYuY z NaMi TaKiE dWiE gOsCiOoFy AlE sIe ZmYuY o 15 ;]]]] a My ZoStAlIsMy I gLuPoTy OdWaLaLiSmY ;]]] a NaJlEpIeJ (...)

Zobacz pełny wpis »
MoJ bOzE...mYsLaLaM zE mOjE zYcIe JeSt TaKiE jAk InNyCh...KoChAjAcA sIe RoDzInA i WoGoLe...PrZeD cHwIlA zAgLaDaLaM mAmIe Do ToRbY zEbY wZiAsC pLaTkI dO oCzYsZcZaNiA oCzU. bAlAm SiE tAm ZaJrZeC bO mOjA mAmA jEsT...pRaWiE (bO nIe JeStEm PeWnA) aLkOhOlIcZkA. jUz NiE rAz ZnAlAzLaM w JeJ tOrBiE bUtElKe Z zAwArToScIa TeGo StRaSzNeGo PlYnU jAkIm JeSt SpIrYtUs. JuZ sIe Z tYm PoGoDzIlAm A t (...)

Zobacz pełny wpis »
MaLe? HeHe W sUmIe To TaK. a O cO cHoDzI? wCzOrAj O 24:00 jAk GoNeRa ByL nAjEbAnY pRzYsLaL mI 2 sEmEsY: 1. cZeSc KoChAnIe! Co SlYcHaC? jA mU nA tO oDpIsAlAm Ze Mu SiE cHyBa CoS pOmYlIlO o On: 2. PiSzE tAk Bo CiE kOcHaM gOlAbEcZkO tY mOjA. tO cO tAm PoRaBiAsZ kWiAtUsZkU? kIeDy MoZeMy SiE sPoDkAc? HuEhEhEhE... ;]]]] dZiSiAj Mi PrZySlAl SeMeSa Ze SiE tErAz WsTyDzI ;]]]] hUeHeHeH....aL (...)

Zobacz pełny wpis »
Wreszcie święty spokój! Nikt znajomy mnie tu nie znajdzie. Nikt nie kapnie się, że tu jestem i wreszcie będę mogla pisać wszystko! Extra. Narazie męczę się ze zmianą wystroju, bo coś mi się chrzani i niezbyt mogę się posugiwać administrajcą. Tzn. co chwila wyskakują mi ostrzeżenia, że nie ma skryptu na stronie :O Co to jest? Nie wiem. Może mi pomożecie??? (...)

Zobacz pełny wpis »
NiO sIeMkA aLl ;] FsTaLaM nIeDaFnO i ZaRaZ nA mIaChO jAdE z KuMpElA bO mI sTaRuSzEk 100 ZeTa DaL nO tO tRzA sE cIuChA kUpIc NiE? ;]] a PoTeM iDe NaD wIsLe PoD zIeLoNy DaCh I o 15 Ma MoJ kUmPeL nEtOwY fPaSc ;]] HuEhEhE pIeRwSzY rAz Go Na OcZkA zObAcZe ;]] NiO cIeKaWe JaK sIe ZaPrEzEnTuJe ;]]]] HiEhEhE ;]]] dObRa KoNiEc TeJ pAplAnInY ;] (...)

Zobacz pełny wpis »
HmMmMmM....sIeMaNo? HeHe...ZaLoZyLaM bLoCzKa...NiE wIeLe O nIm WiEm ChOcIaZ jEdEn JuZ mAm zuzza.blog.pl AlE tU jEsT zUpElNiE iNaCzEj...No NiC jAkOs SoBiE pOrAdZe :D MaM nAdZiEjE zE kToS mI pOwIe CoS cIeKaWeGo Po ZnAjOmOsCi ;) OkI nArAzIe To TyLe. CmOkAs :* (...)

Zobacz pełny wpis »
No ;] TeRaZ nIkT nIe PoWiE zE mOj BlOg JeSt TrAgIcZnY ;] NiO bO jEsT kSiEgA gOsCiOoF, oBrAzKi, KoLoRkI ;] cZeGoS jEsZcZe BrAkUjE? ;]]]] (...)

Zobacz pełny wpis »
ElOm ;]]] WuAsNiE zArAz SoBiE jAdE dO gRaBiNkI ;]]]] fAjNiE sO? aLe TyLkO nA 2 dNi ;[[[ No To MoWiE wSzYsTkIm PaPa! I dO sObAcZeNiA!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
CzY mI sIe WyDaJe CzY tO zAcZyNa WyGlOnDaC cOrAz LePiEj? ;] HuEhEhEhE ;]]]] NiOm Ja MySlE zE LePiEj...NiO a CiO wY nA tO? ;]]] (...)

Zobacz pełny wpis »