Paulinka_papus

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Paulinka *********
Lokalizacja Łomża
Główny blog paulinka-papus.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Paulinka_papus

nie ma juz nic. Jestesmy wolni mozemy isc... szczerze to juz wolalabym chodzic do tej budy byle tylko miec was przy sobie. Napewno nigdy o was nie zapomne, mam nadzieje ze wy tez czasem mnie wspomnicie ale tylko te dobre rzeczy. Bardzo pokoffalam kilka osobek z mojej klasy i tym osobkom powiem to osobiscie. I wlasnie za wami bede tesknic najbardziej bo dalyscie mi tyle w moim zyciu (...)

Zobacz pełny wpis »
Koffane skaby =* Jutro biwak =) dopshe i nie dopshe =P ale *** z tym gorzej wyniki z egzaminu ;((( TAk wogole to nie wiem co pisac moze napisze to co chcialam czyli chcialam bardzo mocno przeprosic Ciebie kotku za to wszystko mam nadzieje ze mi wybaczysz zalezy mi naprawde ---> SaRcia=* Niegniefaj sie bo cie i tak koffam wielka buska for you:) A teraz pozdro dla: zajefajnego koz (...)

Zobacz pełny wpis »
No i co poszlam dzis na egzamin i spotkalam siostre cioteczna napisalysmy i obie jako jedyne tam dziewczyny oblalysmy 2 pkt. mi zabraklo a jej 1pkt. i pierdole to mam to gdzies a jak ktos mnie sie zapyta czy zdalam to zapierdole i nie odpowiem i zadnych pocieszen ze zdam w nastepnym roku bo pierdole to no i juz!!!! I sie do mnei nie odzywac conajmniej przez tydzien bo mam juz zwalo (...)

Zobacz pełny wpis »
Nowy blog, nowa notka i co wiecej=P Mam nadzieje ze bedziecie tu czasem zagladac, bo jak nie to.. popamietacie mnie =D dobra lece bo neidlugo urodzinki Oli (wszystkiego naj naj =*). Pozdro dla wsistkich bes wyjatku=) Busiaczki skarbki =*=* P.S. Sarcia for you =* (...)

Zobacz pełny wpis »