Panna-nikt

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Anna Marianska
Główny blog pierniczkozerca.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Panna-nikt

Ostatnie komentarze Panna-nikt

kochana to jest nas dwie :) kiedy wpadasz na winiacza? dostepne sa u mie tez whiskey, piwo, wodka zwykla oraz smakowa barek przygoowany na gorkie zale i smoot-ki;)

Zobacz całą dyskusję »
mialam to samo:) hej ale gdzie sie podzialas?

Zobacz całą dyskusję »
jebaki lesne niestet moi rodzice sa tacy w stsunku d dzieca siostry tylko chwala dziecko nie kumate- 8 mies wiec moze jeszcze im sie odmieni. ja bym porozmawiala czemu sie tak zachowuja. a co do meza takie zycie moj zarabia minimum 5 razy wiecej niz ja i jak jest burdel to on musi zarabiac bo moimi pieniedzmi to nie spacim nawet kredytu opowiadam to z cylku inni maja gozej:)

Zobacz całą dyskusję »
matko i corko lata swietlne cie nie bylo a mnie u ciebie zaraz rzuce sie do czytania od poczatku oczywiscie jak zawsze to ja (p-n) tylko na diecie hehe, jakbys zapomniala zajmuje sie rekrutacja wiec przesij mi cv cos wymyslimy wlasny biznes ne jest zly ja calyczas dzialam i mozesz wpisac do cv prezes firm to jak manager w sredniej czy nawet duzej firmie bo wszytsko u ciebie na glowie:) kurcze brakowalo mi ciebie no i newsow o basi

Zobacz całą dyskusję »
No tak zaliczona duga baza prawie idealnie, potem dziekujemy ci panie za twe chojne dary 3 baza i zaklepane i tzw rodzinny chill out walenie sie pogłowie patelniami zelazkami słoikami knora ba nawet 2 kołdry przeplatane chwilami ( czasem długimi) znacznych i mniej znacznych uniesień i radości - małżeństwo Będzie Pan zadowolony ;)

Zobacz całą dyskusję »
czy to oznacza ze dorobiłaś się partnera życiowego ?:)

Zobacz całą dyskusję »
Dasz rade trzymam kciuki i pamiętaj wbrew pozorom oni są tez po Twojej stronie!!!!!!!!!!!

Zobacz całą dyskusję »
omg ale jesteś utalentowaną kucharencją:)

Zobacz całą dyskusję »
ja proponuje przegladnac kalendarz mikolajka np imię wscibsław albo sprycimir <lol>

Zobacz całą dyskusję »
"Lecz póki co w zamęcie trwam, Licze na palcach lata szare I tylko czasem przemknie myśl, Przecież nie jestem tu za kare. Dziś czuje się jak mrówka, Gdy jakiś but tratuje jej mrowisko." hej serduszko co sie stało ? :(

Zobacz całą dyskusję »
trzymam kciuki!!!!!!!!!!

Zobacz całą dyskusję »
miej serce i patrzaj w serce:)

Zobacz całą dyskusję »
uwielbiam gry :) polecam "narysuj i zgadnij" zawsze sikamy ze smiechu z rodzicami z siebie.

Zobacz całą dyskusję »
omg omg 1. piekna muzyka 2.pocwiczyc na sylwestrze :) taniec jeszcze na after party. 3.w mojej opinii wrozki to ekspertki o milosci tak ci powroza ze do wszytskiego pasi a i zadowolona bedziesz:)

Zobacz całą dyskusję »
jaaaaaaaaaaaaa to twoja ? piekna tez chcem tako!!!!!!!!!!!!!!

Zobacz całą dyskusję »
witam w moim świecie:/

Zobacz całą dyskusję »
wzajemnie!!!!!!!!!!!!!!! Dużo zdrowia i kaski:)

Zobacz całą dyskusję »
Podziwiam Cię za to gotowanie, naprawdę mam nadzieje ze to lubisz bo dla mnie to katorga ja juz zamowilam dania gotowe na wigilie ;) omg za pasem sie czuje juz pas ledwo wytrzymuje napięcie ;)

Zobacz całą dyskusję »
dobra na gwiazdkę, dla zadumy :)

Zobacz całą dyskusję »
nooooooooooo nie. prawda to ze zmieniaja sie w nierobów ale trzeba ich poinstruowac i sie naprawia:) co do czułosci niestety spada im o jakis lewel max 3 ale dobrze bedzie:)

Zobacz całą dyskusję »