Otwarty_umysl

Profil blogerki.


otwarty_umysl

Informacje ogólne

Główny blog 01234-56789.blogi.pl »
Data urodzenia 1994-02-02
Wiek 25 lat
Ostatnia aktywność w ciągu ostatnich 7 dni

Blogi zarządzane przez Otwarty_umysl

Najciekawsze wpisy Otwarty_umysl

Urodzilam sie 2 lutego w 1994 roku.corka.   kobiety ktora nie potrafi podjac zadnej decyzji.  Mentalnie uzaleznionej od meza alkoholika. Ja majac kilka lat postanowilam ze pojde do liceum wojskowego. Aby. Uwolnic sie. Od egzestencji na ktora jako dziecko nie mialam wplywu. I tak tez zrobilam   w szkole mi szlo doskonale mialam wiecej charyzmy i sily od chlopakow moic (...)

Zobacz pełny wpis »
Wypadek tzn koniec sily.marzen i wiary w siebie ? Wtedy. Myslalam ze tak.lecz odpowiedni ludzie pomogli mi dojsc do siebie i zaznaczam ze nie chodzi o czlonkow mojej chorej rodziny. Fizjoterapia i ludzie ktorzy wykonuja ten wspanialy zawod to dzieki nim. Odzyskalam wiare w siebie i wiare w ludzi. Potem poznalam faceta. Ktory byl dla mnie czuly i troskliwy wyzwolil we mnie (...)

Zobacz pełny wpis »
Tylko Silni ludzie potrafia przekraczac wszystkie granice mozliwosci i siegac po niemozliwe. To zbyt niebezpieczne? Bezpieczenstwo jest nie dla mnie dla kobiety. Ktora otarla sie o smierc. Jutra juz moze nie byc. A los otwiera przed nami rozne horyzonty. Moje horyzonty to upadki. Wstawanie. I ciagle rozwijanie sie (...)

Zobacz pełny wpis »