Oliffecka

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Jola Szmelter
Główny blog oliffecka.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Oliffecka

Chodź zabiorę cię na spacer nic że piąta rano jest Świt to chyba najpiękniejsza pora dnia Ja sukienkę włożę nową chociaż trawa mokra jest Pod spojrzeniem twoim znowu zmienię się Kochaj mnie Możesz wziąć mnie za rękę , możesz też smiać się ze mnie Kochaj mnie Możesz czasem nie mówić, czasem możesz nie lubić Kochaj mnie Skryj pod swetrem zielon (...)

Zobacz pełny wpis »
Moja królewna właśnie stwierdziła, że napisałaby jakąs notkę na blogu ale jej sie nie chce. W związku z powyższym ja ma to uczynić, bo Ona życzy sobie świeżą notkę na blogu. :) Aha ja to znaczy się ja czyli winieta_drogowa.   Otóż wczoraj odbyłem rozmowę telefoniczną ze swoim niespełna 9-miesięcznym bratankiem. Rozmowa była nader interesująca: - (...)

Zobacz pełny wpis »
Taaa przed chwilą wróciłam od babci! Pojechałam tam to mnie bolała głowa , wypiłam sobie kawkę i przestała na chwile , ale jak moja babcia zaczęła swój monolog to rozbolała jeszcze bardziej... Zaczęła opowiadać o tym jak spotkała jakąs dziewczynę , której ojciec zamordował własną matke czy tam żonę , a potem ona na rozprawie sądowej uderzyła go w twarz (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzwonie i dzwonie a ten nie odbiera , trudno honey Twoja strata ;p. A ja i tak mam dzisiaj dobry humorek , bo oddała dzisiaj kartkówki z angola , o których pisałam wcześniej i dostałam 5+ chociaż liczyłam na 6 , ale były "literówki". Noooo a później geografia. Jak zwykle pytanko. Coś mnie wczoraj podkusiło i pouczyłam się troszkę. Przepytał 4 osoby poleciały 3 ko (...)

Zobacz pełny wpis »
Siema all!!! Ja naprawde obiecuje sie poprawic z pisaniem notek i w ogóle musze zrobic cos z tym blogiem, ale szczerze mówiac nie chce mi sie! Niech tylko znajde troche czasu :)Widze , ze stare towarzystwo sie znowu zbiera ehhehe ;) A w ogole nie wiem Erniś czy Ci mówiłam , ale zmieniłam zdanie o Toruniu :p wiesz jaki wpływ na kobiety maja mężczyźni?? :P Niestety te kilka (...)

Zobacz pełny wpis »
A ja jestem dzisiaj bardzo happy i nikt mi dzisiaj humoru nie popsuje , jakimkolwiek komentarzem. Humorek mam bo dostalam dzisiaj 4+ z matematyki , może dostalabym więcej gdybym polowie klasy jeszcze sprawdzianu nie pisala , bo są na tym świecie jeszcze gląby , którym jak sie poda proste równanie to nie potrafią go rozawiązać. No nieważne ja mam humorek i jest gooooooooo (...)

Zobacz pełny wpis »
Kochanie bardzo doceniam to że wczoraj oglądales zużel w tv pomimo , że chyba jakis stary i sluchaeś hiphopu naprawde jesteś wielki!!! A jak jeszcze wytatujuesz sobie na tylku Polonia Bydgoszcz mistrzem i będziesz to pokazywal na każdym meczu to już w ogole będziesz moim bogiem!!! No i jeszcze bluza z kapturem albo czapka z daszkiem to już sie po prostu rozplyne!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
Hellllooooooooołłłłł!!!!!! a ja sobie jeździłam samochodzikiem :) Afganku jak chcesz to cie przewioze, no chyba , że już zdałeś. Erniś jak przeczytasz ta notke to wyslij mi eska ze swoim numerem tel. do domku, byłabym bardzo dźwięczna :) nie chce mi sie pisać co u mnie bo wszystko po staremu, chodze do szkoły ale tylko do 16 czerwca a później wyjeżdżam hurrrrrr (...)

Zobacz pełny wpis »
A ja sobie siedze, słucham music i sie troszke nudze!!! Nikogo na gg nie ma?? :( Pojeździłam sobie dzisiaj troszke no i sie dowiedziałam , że egzamin jednak za 2 tygodnie. I tak nie zdam hehe, ale mam nadzieje , że będziecie za mnie kciuki trzymać :)))))))))) Teraz śpij i zapomnij o tym......... :) (...)

Zobacz pełny wpis »
Ha!!! Wczoraj miałam egzamin na prawo jazdy i ... ZDAŁAM!!! Za pierwszym razem hihi, to nic , że na placu pierdolnęłam w słupek , ale druga próba była good :) Jeszcze tylko papierek i moge sie wozić :P hh (...)

Zobacz pełny wpis »