Niki321

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Weronika Scibi
Lokalizacja Popielawy
Główny blog niki321.blogi.pl »
Data urodzenia 1985-02-03
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Niki321

Siema ludzie...No cóż...ciekawe czy to coś ktoś przeczyta...mniejsza o większą..Po co ten                  jeszcze       jeden blog do tej całej bazy...nie wiem..tak sobie po prostu uroiłam i mi się zachciało i se wesłam i se piszę...Czy nie mam się k (...)

Zobacz pełny wpis »
siema... buuu...jaka qrwa ch(h)andra mnei dorwała...łeeeeee..niesamowite..zaraz chybe SE pójdę na ulicę i wzorem tru dreslajfa kogoś z dyńki potraktuję..może mi się polepszy..a może nie...a  co dziś było..a nic!!wielkie gówno..nic tylko charowałam jak głupia..ja walę te święta..buuu..a i tak zaraz znuf do sql trzeba iść..buuuuuuuuuuuu..najgorzej..... (...)

Zobacz pełny wpis »
aaaaale byl zajebisty poniedziałek!!!łoooooooooł...morko, mało przyjemnie, ale fajnie..buhahahha..no ale po poniedziałku.przyszedł sobie wtorek i środa..i tu!! znów do budy..bleeeeeeeee...bleeeeeeeee..normalnie myślałam, że walnę..nio ale jesce we wtorej kumpela miała  urodzinki..więc się cosik zakręciło..mało fajnie było..ale przed wtorkiem był po niedzia (...)

Zobacz pełny wpis »