Nickonn

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Maciek Drożdż
Główny blog nickonn.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Nickonn

tEn wEEkEnd bYl cAlkiEm sPokO :D w pIaTek uRodZinY :D bYlo zAjeBisCie :D wyChYliLisMy sObIe tRosZke...pOzNieJ z BlaNcIkIem SmiGaLisMy pO pArKieCie pRzY hArDcOrE'oWeJ mUzIe :PPP ( nAsTepnEgO dNia mIaLem zAkwAsY nA kArKu :P ) wYlOOkaLisMy sObIe " Final Destination 2 " :D oDprOwAdZiLiSmy sIoStRe...pOznIeJ sZliSmy wZdLuZ sZpiTaLa z OlKiEm :P i sUkI prZeJeZdZaLy tAk cHamSko wOlnO i sIe (...)

Zobacz pełny wpis »
dawno mnie tu nie bylo...od tygodnia :P no ale coz...wiele sie dzialo :P w sumie moje zycie uleglo zmianie...tydzien temu :))) walentynki nie byly zle :)) nastepne dni...ajjj :P no i wczoraj 18-tka Edysi :)))zebralismy sie po 19.00 :P po tym jak Komud mi zrobil fryza :P wyszlismy...pozniej na bialce wpadlismy po Magde...juz byl pelen sklad (ja,Komud,Sysunia,Motyl,Mrowa i Magda) i n (...)

Zobacz pełny wpis »
bAsEn & sZkoLa....... dzIsIAj lOOziK :)))) z rAna oCzywIsCie...bYlEm nA bAsEnIe aLe nIe pLywAleM bO mI sIe nIe chcIaLo...sIeDzIaLem sObIE z JoLka...pAni pOwieDziaLem zE pOdaRlEm kApieLowKi :PPP a oNa nA tO zE mAm sObIe kUpiC kApieLowKi i pOwieDzIeC jEj o Tym w SzkOlE dO pIatKu :PPPP aLe LooZ :))))) sIedZiaLem i gAdaLem z JolKa...i zObAcZyLem jAk 3 sZcZeNiaKow fIkA dO jEdnEgO m (...)

Zobacz pełny wpis »
wCzOrAj bYlEm w Cubie na polowinkach 31LO......zajebioza !!!!!! sprawa ma sie tak : Cube jest o wiele zajebistszy niz NeXus.....i oczywiscie muza jest zajebista :DDD bounce'owalismy do dramow/muzy klubowej/techno jak i do rapu :DDD fajnie jak bysmy tez mieli w Cubie polowinki :D zaczelismy od browarka u Magdy ktorej niestety nie bylo...no i jedziemy do klubu :) pod klubem spotkal (...)

Zobacz pełny wpis »
hmm...dawno mnie tutaj nie bylo...cale 3 miechy...ale znalazlem w sobie cos...(raczej negatywnego:(..) zeby napisac notke...koniec roq szkolnego byl taki sobie...mozna by tu przytoczyc fragment piosenki "kurewskie zycie"...ale juz...:( nie chce o tym gadac...nie ma sensu:(wakacje byly spoko a nawet bardziej :D 9 lipca - Turcja : welcome :) bylem 2tyg w zajebistym miejscu...poznalem (...)

Zobacz pełny wpis »
PIH- "NIGDY JUŻ NIE WRÓCI"Czwarta nad ranem oczy nie wyspane, nie mogę zasnać za oknem płacze deszczto do ciebie wiesz? czy mnie pamiętasz? to najszczerszy tekst pisze go od sercasamotnosć jak goraczka noca dopada sam na sam z bezsennoscia bez skutku się zmagam, myslę o tobie i jakos nie mogę przestać, cały mój swiat w twojej osobie się streszczał, robilismy błędy, jestesmy ludzmi, (...)

Zobacz pełny wpis »
nizej sa moje dwa wiersze....jutro na polskim bede to recytowal... nie jestem poeta ale napisalem to, co czuje....nie zalezy mi na ocenie...tylko na tym, by to powiedziec... przeczytajcie i napiszcie co o tym sadzicie...   " Koniec " Bol to prawda, reszta zas zludzeniem jestWszystko co bylo, minelo i nie wroci.Wciaz drecza nas pytaniaCzemu tak sie dzieje ?Czemu nie jest t (...)

Zobacz pełny wpis »
bYło zAjeBiśCie :)))) tEj nOcy nIgDy nIe zApoMne :)))) o gOdzInIe 23.50 dOjecHalIśmy na miEjsCe... dzIurA pO śRodQ LasU !!!! a mY tAm sAmI !!!! sChiZa jAk cHoleRA !!!! aLe pOźnIej sIe rOzlUźnIliśMy :)))) i bYłO gIcIarSko :)))) pOszLiśmY sPać oK. 2.30....bO dO tEj gOdzInY sPijaLiśmY 8 bRo :)))) i pOdZiwIalIśmY nIebO :))) aLe z SamOchOdu bO bAliśmY sIę wYsiąśĆ :PPP naWeT SiKać sIę bA (...)

Zobacz pełny wpis »
dZis bYl osTaTni dZieN szKolY...a W sUmIe To wCzRaj bO dZis bYliSmY w kInIe nA AleXandRze :) wOOjo pRzygOtOwaNy :D tRocE winKa mIal :D w dRodZe dO bAltYQ tRocHe z WecEm wYpiLem :P pOznIej pRzySzeDl AdzIk (:P) z KocHanEm...nO i lAskI dOkOncZyLy....pOznIej pOszLisMy pOd kInO....sMieRdzIaLo oD nAs nA maXa :P jEsZcZe wPaDlisMy nA geNiaLnY poMysL zEbY dOQpIc sObIe pIcIe nA fIlm :P a zE (...)

Zobacz pełny wpis »
eLo sIemA wSzysTkim :))) jEstEm zaJebIścIe HAPPY bO dZiŚ mOjA LypCia mI PowIedzIałA cOś.. :)))))) a tAk pOzA tYm tO wE wTorEk wRócIłeM z WycIecZki :))) bYłO ( bRaK mI sŁoW ) mImO pEwnYcH nIepOrOzUmieN aLe jAk tO sIe mÓwI : tOtaLnA oLewKa.... mIeLiśmY wYcZerPującĄ pOdrÓż aLe zA tO wIeczOrkIem bYłO cAłkIem cIekawIe :D :D :D wSzYsCy pRawIe mIelI hUmorKi itD. i sIe zAjebIścIe baWil (...)

Zobacz pełny wpis »