Nalitwie

Profil blogerki.

Informacje ogólne

Lokalizacja Bydgoszcz
Główny blog nalitwie.blogi.pl »
Data urodzenia 2000-10-06
Wiek 24 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Nalitwie

Cześć! Niedługo w ramach programu "Erasmus+" odwiedzimy Litwę, a przede wszystkim zwiedzimy Wilno. Spędzimy tam cały tydzień. To dla nas dobra okazja, by poznać nowych ludzi i kulturę innych krajów. Przy okazji dołączymy to miasto do naszych podróżniczych wspomnień.  A jak będzie na Litwie? Relacje i zdjęcia będziemy dodawać na bieżąco... a teraz kilka zdjęć at (...)

Zobacz pełny wpis »
Niestety nadszedł czas na ostatni dzień wymiany. Z samego rana wybraliśmy się na spacer po okolicznych terenach. Po przyjściu do wioski zwanej Silenai zostaliśmy postawieni przed kolejnym zespołowym zadaniem, które polegało na badaniu różnych obiektów tutejszej wioski. W Polsce drewniane domki, to zazwyczaj już zabytki, natomiast tutaj to codzienny widok.& (...)

Po powrocie z Wilna zaczęliśmy przygotowania do " International Evening", podczas którego mogliśmy zaprezentować tradycyjne jedzenie. U nas padło na bigos, kanapki ze smalcem i kiszonym ogórkiem, oraz białą kiełbasę. Natomiast ze słodkości, były to: babka wielkanocna, pierniczki, ptasie mleczko, oraz krówki! Naszym przyjaciołom najbardziej zasmakowała drug (...)

Zwiedzanie Wilna przypadło nam piątego dnia. Po stolicy Litwy poruszaliśmy się na rowerach. Zobaczyliśmy wiele zabytków, z których najważniejszym obiektem była dla nas Ostra Brama, gdzie mogliśmy podziwiać wspaniały obraz Matki Boskiej Ostrobramskiej.Musieliśmy wejść również na wysokie wzgórze zwanym Górą Trzykrzyską, która okazała się stra (...)

Zobacz pełny wpis »
Wczoraj był całkowicie wolny dzień, natomiast dzisiaj działo się znacznie więcej. Po śniadaniu zaczęliśmy od gier integracyjnych. Na początku każdy się przedstawił i powiedział o sobie kilka zdań. Następnie w ruch poszedł rower jak na temat projektu przystało :D Mieliśmy dwa zadania z rowerem, najpierw każdy musiał podejść do rowera i wykonać jakiś ruch jak przykładowo zadzwonić dz (...)

W czwartym dniu naszego pobytu na Litwie pojechaliśmy do miejscowości Troki, gdzie naszym oczom ukazał się fantastyczny zamek! Mieliśmy okazję przepłynąć na rowerach wodnych wokół tej wspaniałej budowli, po czym zostaliśmy przydzieleni w grupach do konkretnych zadań. Były cztery grupy i każda musiała zebrać najważniejsze informacje o konkretnych obiektach, m.in. zamek w Trok (...)

Pierwszy dzień na Litwie przyniósł nam duży pakiet atrakcji. Na miejsce doejchaliśmy o pół godziny prędzej, niż mieliśmy w planach. Do godziny 10 byliśmy zmuszeni czekać, aż odbiorą nas Arturas i pan Mikas. W międzyczasie zdążyliśmy przejechać się trolejbusem, by dotrzeć pod Archikatedrę. Akurat odbywała się tutaj bardzo uroczysta msza święta z procesją,ponieważ był t (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzisiaj spędziliśmy drugi dzień na rowerach! Jak się okazało przejechaliśmy około 45 km, czyli ponad 10 km więcej niż wczoraj. Był to dla nas dość wyczerpujący dzień, ale nie obyło się również bez chwil relaksu. Byliśmy w pięknym miejscu, które widać na zdjęciach wyżej, gdzie odpoczęliśmy chwilę przed dalszą częścią podróży. Następnie pokonując kolejne k (...)

Pierwszy dzień zakończył się spokojnie. Natomiast już we wtorek czekała na nas kolejna przygoda!Z racji, iż do Wilna dzieliło nas 20km, drogę do miejsca zbiórki pokonywaliśmy autobuse. Dostaliśmy całkiem nowe rowery w stylu retro, ale także znalazły się takie perły, jak rowery sportowe. Każdy mógł wybrać swój. Po krótkim zapoznaniu się z zasadami wy (...)

Bilety przygotowane, do walizek upychamy ostatnie rzeczy, bo wyjazd już jutro! Trzymajcie kciuki za udaną podróż! (...)