Nadi

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Natali Podgórska
Główny blog nadi.blogi.pl »
Data urodzenia 1984-10-15
Wiek 36 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Nadi

Heh niby dzien jak co dzien, ale wstawac o 6.. to nie mam sily...  Dzisiaj jednak nie byl takim zlym dniem minal mi choc w samotnosci to zdolalam sobie uzupelnic jeden zeszycik (jutro jeszcze jeden) i zaraz chybcia jeszcze powtorke sobie zrobie :D w sumie humorek mi nawet nawet jest... choc taki dziwny... niby usmiechnieta ale nie.. moze dlatego ze zmeczona? hihih Krzysiu siem (...)

Zobacz pełny wpis »
No i tyle bylo z mojej nauki :) Krzysiu zadzwonil i umowilismy siem... :) Wiem ze tak nie powinno byc ze jestem na kazde zawolanie, i w sumie tak nie jest, ale dzis mialam taka nieprzeoparta ochote sie z nim spotkac... nie zaluje swojej decyzji, bylo naprawde supcio... Pomimo tego ze tak zimno na dworze to bawilam sie super... Najpierw bylismy w Galerii Dominikanskiej, potem poszli (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzis dzien mi minal nawet nawet, pomimo tego ze nie odbyly sie 2 pierwsze lekcje, przez co moglam sobie spokojnie spac 2h dluzej no ale coz.. trudno... wraz z niektorymi panienkami pogadalam sobie o naszym "pokopanym" systemie oswiaty i wogole o tym co sie dzieje wokol nas, popijajac ciepla herbatke( za ktora wielkie dzieki Madzi) rozgrzala nas przynajmniej po i przed tym zimnem kt (...)

Zobacz pełny wpis »
Bylam widzialam i siem nie wypowiadam....No mi sie zaczelo wszystko na wolnosci gdzie to wypilam soebie browarka z Kszysiem, pozniej spotkanie na solnym i Havana Club...Przyznam ze dziwnie mi bylo... jakos tak za glosno za duzy szok jakos... w tej chwili nei jestem skora do szalenst i nowosci... siedzialam sobei przy barze gdzie obserwowalam prace swojego idola- Mareczka... tr (...)

Zobacz pełny wpis »
Boshe co za przezycie... Spedzilam go jednak u koffanej mej Aguni, z jej znajomymi w sumie gdzie z 6 osob znalam 1 ale bylo naprawde git, ludzie bardzo mile nastawieni i wogole, szalelismy przez cala noc przy radiach tanczac smiejac sie i wogole, dwuch pilo na umor i na koniec ja tez sie skusilam, ale mnie wcielo.... Co do szampana to juz wogole nie powiem co bo otworzylismy go wed (...)

Zobacz pełny wpis »
Jesssoooo wreszcie Świeta odeszły, w sumie nie byly one takie zle, ale dwa dni zarcia i lezenia przed telewizorem to mozna bylo swira dostac.... Z matmy sie troche pouczylam, ale nie wiele bo moj mozg odmowil posluszenstwa... ;o) taaa no a teraz o samej kolacji wigilijnej... No coz stol byl pelen na tyle ze na koniec zdechlam... Niestety Karpia na nim nie bylo, gdyz w calym wrocl (...)

Zobacz pełny wpis »
Jak niektorzy wiedza ostatnio mi sie poglebil kontakt z Krzysiem, wiekszosc z was go zna, choc pewnie o tym nie wie.. :o) to naprawde mily i sympatyczny chlopak, naprawde jest mi bardzo milo, zawsze gdy slysze komorke, lub ja czuje(wibrator w szkole) ;o).. Krzysiu puszcza mi czesto sygnaly, nie wazne czy oboje mamy lekcje czy nie, zawsze je dostaje... smski podobnie dostaje, jednak (...)

Zobacz pełny wpis »
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych świąt,Oraz...Szczęśliwego Nowego Roku 2003, by był lepszy od tego, który żegnamy... by spełniły się wszytskie marzenia, by wszystko szło po naszej myśli, by było wiecej radosnych chwil, wywołujących uśmiech na naszych twarzach, niż w tym odchodzącym już roku 2002.. i (...)

Zobacz pełny wpis »
Hehs, mi nie wiele trza by wprawic mnie w mily i radosny nastroj... Szybka taneczna muzyka i ja juz baluje po calyym mieszkaniu :D Heh kocham tanczyc i spiewac(zwlaszcza gdy nikt nie patrzy), taniec to moj zywioł, z drugiej strony jednak muzyka filmowa, balladowa wprawia mnie w nastroj refleksji, choc po takich szalenstwach sa to mile refleksje, dajace nadzieje na kolejne dni...Ku (...)

Zobacz pełny wpis »
Zdalam sobei sprawe po slowach Madzi(kumpeli z klasy), ze ocania ona ludzi po tym co slyszala od innych... Wiec zwroce sie tu do niej... Madziu nie znasz Adiego wiec nie wypowiadaj sie o nim w ten sposob jaki sie wypowiedzialas.. "Przystojny owszem, ale podobno glupi" (jakos tak) to ze jest przystojny, nie znaczy ze glupi... Adi nie jest taki, ja go poznalam choc nie za dobrze (...)

Zobacz pełny wpis »