Mytravel

Profil blogerki.

Informacje ogólne

Lokalizacja Lubartów
Główny blog mytravel.blogi.pl »
Data urodzenia 1994-03-08
Wiek 30 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Mytravel

Cześć Kochani! Jak mija Wam weekend? Bo u mnie powoli :)Dzisiejszy wpis będzie na temat naszego wyjazdu na weekend do pięknego miasta, jakim jest Kazimierz Dolny. Jak wiecie, jest to "perła polskiego renesansu". Te kamienice, wszelkie zabytki mają swój urok. Nie wiem czy wiecie, ale to właśnie w tym mieście nagrywany jest serial "W rytmie serca", ale mniejsza o to. (...)

Zobacz pełny wpis »
Cześć! Na pierwszy rzut idzie Wrocław. Miasto duże, ale i zarazem piękne. Ja osobiście nie chciałabym w nim mieszkać, ponieważ nie odnalazłabym się w tym mieście. Zacznę od tego, że był to wyjazd na weekend do Naszych przyjaciół. Jak sami wiecie we Wrocławiu jest mnóstwo atrakcji do zwiedzania. My natomiast zwiedziliśmy tylko kilka. Pierwszą z nich jest punkt widokowy (...)

Hej! Kochani meldujemy się z pięknego Sandomierza. Jesteśmy tu od wczoraj, bo  i tym razem przyjechaliśmy na weekend. :)Nocleg mamy 5 min samochodem od rynku, pokój jest bardzo zadbany i nowoczesny. Mamy swoją osobistą łazienkę. Co do samego Sandomierza, jak na chwilę obecną zwiedziliśmy świat Ojca Mateusza, przeszliśmy się podziemną trasą turystyczną oraz weszliśmy na (...)

Witajcie Kochani! Tematyka tego wpisu będzie tym razem inna.. a mianowicie będzie nawiązywała do Naszego wesela ;)Na początku napiszę, że pobieramy się w lipcu w przyszłym roku! Mamy prawie wszystko załatwione, tylko jedynie zostały Nam nauki, które chcemy zrobić w tym roku. Wczoraj właśnie byliśmy w jednym kościele w Chełmie i nauki mają rozpocząć się we wrześniu albo (...)

Zobacz pełny wpis »
Cześć! Nazywam się Wioleta i mam 25 lat. Moje hobby to podróże, moda i czytanie książek. ;) Z zawodu jestem pedagogiem, ale na co dzień pracuję jako asystent osoby niepełnosprawnej. Od dłuższego czasu zastanawiałam się, aby założyć bloga tylko jedynym minusem była tematyka. Po dłuższych przemyśleniach, stwierdziłam, że będzie to blog o podróżach moich i mojego narzecz (...)