Myszka_15

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Monika Gunia
Główny blog myszka-15.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 53 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Myszka_15

Reguły miłości: Pocałunek: 1. Pocałunek w rękę - Adoruję Cię 2. Pocałunek w policzek - chcę byśmy byli przyjaciółmi 3. Pocałunek w szyję - Pragnę Cię 4. Pocałunek w usta - kocham cię 5. Pocałunek w ucho - tylko bawię się 6. Pocałunek gdzie indziej - tym się już nie interesujmy :-) 7. Spojrzenie w oczy - pocałuj mnie 8. Wplątanie rąk we włosy - nie mogę bez Ciebie (...)

Zobacz pełny wpis »
Okrągły zegar wybił godzinę narodzin Młodzieńcza miłość taka niewinna jak żadna A jego słońce swieciło gdzieś tam daleko, w oddali Co w życiu mym się zmieniło, dziś moja dusza się pali Może to wszystko robię dla Ciebie I gdzieś tam jesteś, i o tym nie wieszMoże to wszystko polega na tym By życ dla kogoś Smutne serce, karmiła go miłość, a nie, nie będziesz wiedziała, ile dla niego z (...)

Zobacz pełny wpis »
Wy nawet niewyobrazacie sobie jak to jest ze codziennie matka was bije!!!Nawet niemacie pojecia jaki mama do niej dystans nienawidze jej !!!Poprostu brzydze sie ją oglądać przezywam koszmar zycia ktory niegdy sie niekonczy jeszcze kiedys moj Ojeciec by przeciwko niej ale chyba teraz jest calkiem inaczej !!!Kochalam tete i niewiem czy stracic w nim przyjaciela czy nie bo on nawet ze (...)

Zobacz pełny wpis »
Myśl przez glowe przeszła że czekają mnie glowy zawroty intuicja podpowieda że wpakuje sie wklopoty.04 rok otworzył dla mnie wrota przeznaczenia uznam teraz że to miłosć od pierwszego spojrzeniaCiepły deszcz roztopił lody gdy usiadłam n aschodach wierzch upłynołi zaczełam cię kochac tak musialo byc dziś rozumiem wszystko kiedy siedzisz obok mnie kiedy jesteś takblisko chcę poruszy (...)

Zobacz pełny wpis »
Pamiętam jak dziś 17,03,04 ta data przenigdy w moim sercu niezgaśnieromwiajac z toba myslałam że to sen teraz jesteś mi potrzebny do przetrwania jak tlenWiem że na ciebie czekałam cale życienikogo wspanialszego nieznajde w żadnym micie dziekuje za wszystkie spędzone razem chwile przepraszam za wszelkie krzywdy ktore wyzadzilam mam nadzieje że może kiedyś zapomnisz o tym a w pamieci (...)

Zobacz pełny wpis »
Jeśłi się zabijeto moze ktos zatekni za mną kto zrozumie ze mnie kochała tak....lubią kiedy potrzebują odwracają sie kiedy ty jesteś potrzebnaa kiedy cie zabraknie zalująI to ich męczyI to będzie moja zemstamoze wtedy otworzycie oczyspojrzcie na mniena moje ciało bez zycia na moją krumne na mym pogrzebie wydysiecie kilka łezwięc juz podwijam rękawy juz szukam zyletki (...)

Zobacz pełny wpis »
Bylo tak milo ze kazdy chce powtorke juz sie niemozemy doczekac dyskoteki szkolnej oby byo tak mio  moze jeszzcze lepiej:) tanczyam na szybkich z kolegą z klasy a taki boski ahhhh chyba kazda alska zazdroscia mi:D:D:D:Da teraz to juz mam kogos :D i dobrze mi z nim  .....zobaczymy jak sie potoczy to wszytko dalej prosze o komentarze:)Narazie to wszystko jeszcze kiedys tu z (...)

Zobacz pełny wpis »
<P>Już kilka dni mnie tu nie było, więc czas nadrobić zaległości. Niepisałam, gdyż nie mialam ani ochoty ani siły.... Dni lecą, szybko, ale nic się nie zmienia, no coż tak bywa... Ja już nie mogę tego znieść... Myślę, że będzie dobrze. Te wszytkie ostanie dni, mijają, nic nie dając...</P>

Zobacz pełny wpis »
Mieliśmy jechać na wycieczkę ale cos niestety  nie o taka wycieczke wiekszosci chodzilo!!My chceilismy jechac w gory ale nasza Pani  chyba woli jechac do miasta :(:(:(:( wiec poowa klasy niechciaa jechac wiec stwierdzila ze juz nigdy nigdzie nas niezabierze a my mamy (chyba)po wycieczce:(:(:(:( (...)

Zobacz pełny wpis »
La la la laZabij się zabij się nikt nie lubi tutaj cięLa la la laStrzel sobie w głowę i rozwal na połowęLa la la laZabij się zabij się nikt nie lubi tutaj cięLa la la laStrzel sobie w głowę i rozwal na połowęLa la la la (...)

Zobacz pełny wpis »