Mohareshi10

Profil blogera.


Informacje ogólne

Lokalizacja Gniezno
Główny blog karuzelazadarmo.blogi.pl »
Data urodzenia 1988-02-24
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 322 dni temu

Najciekawsze wpisy Mohareshi10

Karuzela za darmo Co to wogle Kurwa znaczy ? Kopie sobie w piłkę i tak określamy sytuację jak ktoś fajnie kogoś okiwa!   Czemu tak nazwałem bloga ? Bo mi ostatnio dużo ludzi funduje taka karuzele w życiu , na boisku to raczej ja to robię ale w życiu coś ostatnio pierdoli się wszystko  Więc mam ochotę sobie tu czasami coś napisać i będę sobie p (...)

Zobacz pełny wpis »
Znalazlem sie w miejscu w ktorym kiedys wydawalo mi sie ze chcialbym byc, dzis jestem w tym miejscu i wiem ze bylem malym idiotą, filmy zniszczyły mi czujność jestem kurewsko uparty coś sobie ubzduralem i się kurczowo trzymałem dziś wiem że trzeba było żyć na Pełnej pizdzie nie dac się nikomu ustawiać robić swoje zapewne teraz siedział bym w gronie znajomych pil pi (...)

Zobacz pełny wpis »