Mnataliaaaa

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Krynica
Główny blog fitlife.blogi.pl »
Data urodzenia 2002-06-16
Wiek 17 lat
Ostatnia aktywność 233 dni temu

Najciekawsze wpisy Mnataliaaaa

Pieczone bataty z prażoną ciecierzycą i pomidorami z sosem czosnkowym Uwielbiam takie dania, które są niesamowicie proste w wykonaniu, zajmują niewiele czasu, smakują obłędnie, a do tego są zdrowe i pożywne. Słodkie ziemniaki idealnie współgrają z kwaśnymi pomidorami i czosnkowym sosem. Prażona ciecierz (...)

Zobacz pełny wpis »
          Smoothie w 100% owocowe Smoothie w 100% owocowe to podstawa zdrowej, smacznej diety, pełnej witamin i witalności. Uwielbiane przez dzieci i dorosłych. Przygotujesz z kilku składników i zawsze się udają. Najlepszy sposób na owoce! Żadne kartonowe soki nie są tak dobre, jak smoo (...)

Zobacz pełny wpis »
Ryż z orzechowym tofu    SOS   Sos sojowy jasny : 3 łyżki   Masło orzechowe : 2 łyżki   Tahini : 1 łyżka   Miód / Syrop klonowy : 3 łyżki    Sos sriracha : 2 łyżki   Czosnek : 3 ząbki   Tofu nat (...)

Zobacz pełny wpis »
Jedz zdrowo - słyszymy, gdy jest mowa o zdrowy stylu życia. Ale co to właściwie znaczy - jeść zdrowo? Oto kilka prostych zasad. Nie można być głodnym - warto jeść regularnie, co trzy-cztery godziny, BEZ PODJADANIA w przerwach. Posiłki powinny być niewielkie objętościowo i pożywne. Warto zaplanowac sobie jadłospis i przygotować produkty do przygotowania posi (...)

Zobacz pełny wpis »
„Puszysty omlet” to danie bardzo proste, ale jednocześnie sycące – typowe małe danko.Przepis, który podaję stanowi jedynie bazę, które może stać się podstawą wielu wariacji. Składniki na puszysty omlet Baza: 2 jajka 2 łyżki mleka 2 łyżki mąki ½ łyżeczki proszku do pieczenia szczypta soli i cukru& (...)

Zobacz pełny wpis »
  KASZA JAGLANA Z GRILLOWANĄ CUKINIĄ I JARMUŻEM SKŁADNIKI  2 PORCJE 1/2 szklanki surowej kaszy jaglanej 2 ząbki czosnku przyprawy: 1 i 1/2 łyżeczki kminu rzymskiego, 1 łyżeczka kurkumy, 1 łyżeczka wędzonej ostrej papryki 2 liście jarmużu 1 cukinia 1/2 cebuli 4 łyżki mieszanki pestek i orzechów (słonecznik, dynia, orzeszki pinii) 3 (...)

Zobacz pełny wpis »
Uszka ze szparagami     Składniki na 3 - 4 porcje: 1 pęczek zielonych szparagów1 cukinia1 ząbek czosnkuskórka otarta z ½ cytrynyoliwa 300 g makaronu orchiette lub innego drobnegosól i czarny pieprzdo podania: świeża bazylia oraz migdałowy parmezan lub płatki drożdżowe Przygotowanie: W garnku z (...)

Zobacz pełny wpis »
Składniki na zielone tagliatelle mocno brokułowe z delikatnym serowym akcentem  -paczka tagliatelle - pół kilogramapół kilograma świeżych lub mrożonych brokułów4 ząbki czosnkuszklanka tłustej śmietany - co najmniej 18%dwie łyżki masłakawałek rokpola  -około 5 dag, czyli mniej więcej czubata łyżka/garść, albo dwie śwież (...)

Zobacz pełny wpis »
Pasztet z buraków Przygotowanie: Buraki umyj, wysusz i zawiń każdy osobno w folię aluminiową. Włóż do piekarnika i piecz przez w temp 200 stopni ok. 1-1,5 h, aż buraki będą miękkie (sprawdź za pomocą ostrego noża). Gdy buraki już ostygną, obierz je ze skóry i pokrój w kostkę. Migdały zmiel w mala (...)

Zobacz pełny wpis »
Placki ziemniaczane pieczone w piekarniku, to danie dla wszystkich fanów placków. Wychodzą one z tego przepisu bardzo smaczne i dużo mniej kaloryczne. Są chrupiące i należy je jeść zaraz po upieczeniu, bowiem twardnieją. Ale na twardość jest też rada - jeśli zostaną Ci pieczone placki i chcesz je zjeść np. na drugi dzień - włóż je do miski wra (...)

Zobacz pełny wpis »