Malina

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Martyna Samek
Główny blog malina.blogi.pl »
Data urodzenia 1988-03-11
Wiek 31 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Malina

Hejka! I oto zakładam sobie bloga... Juz mam jednego na stronei filipinki, ktorego poprostu kocham, wiec tutaj bede bardzo zadko albo jeszcze zadziej :) Chcialam sie przywitac ze wszystkimi ktorzy moze beda czytac moje zapiski... Wlasciwie nie wiem co tu pisac, bo wszystko psize na moim peirwszym blogu... A tu moze bede pisac to, czego nie bede chciala pisac tam... Ehh chyba troc (...)

Zobacz pełny wpis »
Aloha wszystkim! Po pierwsze chcialam powiedzieć, ze lipnie tutaj. Malo osob, nikt nie komentuje, ochydne kolorki... Nie wiem po co mi ten blog. Na filipince jest tysiac razy lepiej. Ghundiiii Ty to mnei zawsze wypatrzysz ;))))) Ale fajnie ze jest tu ktos znajomy ;) Moja kumpelka Magda pewnie tez mnie tu znajdzie, bo to ona mi powiedziala o tej stronce. Czyli tu wpadnie niedlugo. (...)

Zobacz pełny wpis »
Witam Was! Tak sobie pomyslalam ze napisze cos w tym szajsowskim blogusiu... Ale niewiele, bo czasu nei mam! Zblizaja sie swietam, czyli czas glupich pozadkow. Dzisiaj bylam z mama na placu i nosilam takie ciezkie siatki ze mi rece prawie urwalo... Potem umylam okna i odkurzylam i powiesilam firanki... Jeszcze zepierdzielac dzisiaj do kosciola, stac w ogromniastym tlumie i sie dus (...)

Zobacz pełny wpis »